Het Beautytopic

Oh ja I know! Was zelf altijd fan van Estee Lauder Double Wear. Maar ben gewoon op zoek naar iets lichters qua dekking :blush:

Als je fan bent van de DW zou ik de DW nude eens proberen!

Ik noteer 'm, thanks! :blush:

Ik gebruik de Diorskin Nude foundation, maar nu ik op Google een linkje wilde zoeken kom ik alleen de Air variant tegen. Die is denk ik nieuw? Misschien een vervanging van mijne. Hij is wel heel fijn met een lichte dekking en mooi aan te brengen!

Dit is mijne:

Is het huda beauty new nude palette het geld waard?
Ik heb die dupe van w7, maar die is echt om te janken. Dus ik twijfel heel erg om gewoon het echte palette te kopen, iemand ervaringen ermee?

Als je die dupe vaak gebruikt lijkt het me dat je de echte ook vaak zou gebruiken, en dan is het het geld wel waard

Die heb ik vandaag voor het eerst gebruikt, haha. Vond het echt niks… Maar de kleuren vind ik wel heel mooi…

Ik vind hem het zeker waard! Hele fijne, gepigmenteerde en bijna romige oogschaduw :heart_eyes:

Oh das mooi om te horen. Heb jij 'm online gekocht?

Ja. Ik weet alleen niet meer of het bij Cult Beauty of Feel Unique was, kan het mailtje zo snel niet terug vinden helaas. Maar ik heb met beide webshops goede ervaringen :grin:

1 like

Bedankt. Ik wil 'm dan inderdaad bij Cultbeauty bestellen.

1 like

Ik vind Rexona Maximum Protection (stick) echt heel goed! Ook regelmatig in de aanbieding (25% korting of 1+1 gratis).

1 like

@Panthera zou je hem eens willen swatchen? Als ik google zie in bijna alleen maar van die overdreven insta-swatches, absoluut niet realistisch. Ik zit ook al heel lang te dubben over deze.

Ja hoor! Zal het van de week even doen zodat ik ook een foto met daglicht kan maken :slight_smile:

2 likes

Geen antwoord op je vraag, maar je wimpers zijn echt prachtig! :star_struck:

1 like

@Superkonijn Ik heb ook een plekje in m’n wenkbrauw waar het wat lichter is. Het pigment wil daar gewoon niet pakken helaas. Gelukkig valt het bij mij ook wat minder op als ik m’n wenkbrauwen verf of een gekleurde wenkbrauwgel gebruik

Edit: mag wel even M’n wenkbrauwen gaan trimmen hahaha, stomme lange haartjes die alle kanten op gaan

Ook @Nidorina

2 likes

ik heb mijn bruidsmake-up met dat palette gedaan, was echt prachtig.
De oogschaduws waren enorm gepigmenteerd, bleven een hele dag goed zitten (in de zon op Ibiza) en ze blenden echt fantastisch in elkaar!

1 like

Dankjewel, dan ga ik 'm bestellen!

Gaaf dat je op Ibiza getrouwd bent! Hebben jullie daar bijzondere herinneringen aan of vonden jullie het gewoon een mooie plek?

Nog even een vraagje, betaal je bij Feel Unique ook geen douanekosten? Op Google zie ik wisselende verhalen.

Het komt vanuit de UK dacht ik dus geen extra kosten gelukkig :smile:

Nog even gecheckt voordat ik je verkeerde info geef :sweat_smile: