Ik zag vandaag bij de Kruidvat een nieuw wimperserum liggen (hangen eigenlijk) ben even de naam van het (voor mij onbekende) merk kwijt. Hij was €12,- en heb even naar de ingrediënten gekeken. Dat ene belangrijke ingrediënt was toch bimatoprost? En dat zat er niet in. Dus zal wel niet werken denk ik? Had overigens geen zin om hem voor €12,- 8 weken te gaan zitten uittesten.
Goed artikel, dank je!
Geeft het af als je ‘m net hebt aangebracht of gedurende de dag? Evt je ooglid afpoederen als die wat vetter wordt?
Heb je al eens geprobeerd om, voordat je je mascara aanbrengt, je oogleden goed te ontvetten? Gewoon met makeupremover en daarna -als je geen oogschaduw gebruikt- een beetje transparante gezichtspoeder er overheen kwasten. Door het vettige van je oogleden stempelt je mascara.
Ik zie net op de reclame de bio lijn van garnier, iets van gezichtsverzorging met lavendel.
Ik gebruik van kiehls altijd de midnight recovery oogcreme en daar zit ook lavendel in, dat vind ik zo heerlijk om ‘s nachts te gebruiken! Maar werd dus getrokken door dat lavendel van garnier, heeft iemand ervaring met deze lijn?
Heb een 2 ml revitalash via de Duitse Amazon besteld voor 45 euro. Vond dat wel meevallen.
Mijn holy grails met mijn mega vette oogleden:
-
Clinique high impact lash elevating mascara. Geeft mega veel volume, vlekt niet, maar moet je wel met een olie verwijderen.
-
Clinique high impact curling mascara, vlekt niet, heeft een wat natuurlijk resultaat, is te verwijderen met warm water.
Heb die de mascara’s van L’Oréal geprobeerd die je met water kan verwijderen, maar die vezels laten los op de een of andere manier. En zit is alsnog onder zwarte vlekken in mijn gezicht.
Ik wil vandaag (eindelijk) eens iets bestellen bij Colorpop, de supershock oogschaduws zijn in de aanbiedingen. Welke MOET ik echt hebben?
Thanks, wat een goede tip! Ik ga gelijk even kijken
Allemaal! Ik vind vooral de donkerbruine varianten erg mooi en de matte kleuren. Maar ook de neutralere zijn top. Wattles bijvoorbeeld. Ik heb ook weer besteld
la la
Ik moet nog ‘n nieuwe Philosophy dagcreme en Dior foundation hebben, niet per se heel veel haast. Maar hebben jullie een life hack hoe ik die zo goedkoop mogelijk kan krijgen? Ik heb voor chanelmascara al een hack van wachten bij Ici Paris voor 40% korting, maar weet iemand of er ook zoiets is voor eerdergenoemde producten?
Krul je zo ook?
Misschien is een lift wat voor je?
Mijn huis is sinds ik zwanger ben echt een drama…ik heb enorm veel puistjes.
Is hier wat aan de toen of moet ik niet maar accepteren als part of…?
Hormonen zijn echt killing voor je huid, gok dat het een kwestie is van accepteren.
Was ik al bang voor
Heb je al op notino gekeken? Daar is het vaak goedkoper.