la la
Ik moet nog ân nieuwe Philosophy dagcreme en Dior foundation hebben, niet per se heel veel haast. Maar hebben jullie een life hack hoe ik die zo goedkoop mogelijk kan krijgen? Ik heb voor chanelmascara al een hack van wachten bij Ici Paris voor 40% korting, maar weet iemand of er ook zoiets is voor eerdergenoemde producten?
Krul je zo ook?
Misschien is een lift wat voor je?
Mijn huis is sinds ik zwanger ben echt een dramaâŠik heb enorm veel puistjes.
Is hier wat aan de toen of moet ik niet maar accepteren als part of�
Hormonen zijn echt killing voor je huid, gok dat het een kwestie is van accepteren.
Was ik al bang voor 
Heb je al op notino gekeken? Daar is het vaak goedkoper.
Ik heb dit ook. Mascaraâs met een plastic dun borsteltje werken het beste bij mij. LâOrĂ©al telescopic is echt mân holy grail, niet de zilveren verpakking, maar deze of de gouden verpakking.
Herkenbaar
Mijn ervaring is ook dat er niet zoveel tegen helpt, en de dingen die wel zouden kunnnen helpen zoals peelings of retinol worden afgeraden tijdens zwangerschap. Volgens mij werd bij mijn vorige zwangerschap rond 20 weken mân huid juist weer heel mooi, dus ik houd de moed erin.
Ik ben op zoek naar de perfecte setting poeder en heb een cadeaubon van de Bijenkorf, iemand aanraders?
Had ik ook helaas⊠Echt even vervelend. Ik heb wel wat dingen geprobeerd, maar geen wondermiddelen gevonden. Wel Mario Badescu en The ordinary gebruikt, maar die had ik al in huis, omdat ik elke maand als mijn hormonen op hol sloegen al last had.
Vanaf halverwege het 2e trimester ging het bij mij beter. Zit nu in het 3e trimester en jammer genoeg heb ik nog steeds geen pregnangcy glow of heerlijk dik haar kunnen ontdekken bij mezelfâŠ
Op mijn wishlisht staat de Laura Mercier setting powder glow! Heel veel goede dingen over gehoord. En als je niet zo van de glow bent is de gewone setting powder van LM ook fijn.
ik heb vrijdag een bruiloft (hele dag) maar als het zo pleuriswarm is zweet ik gelijk in mijn gezicht en ben ik bang dat mijn make-up er niet uit ziet. Heeft iemand tips?
Anti transpirant (rol) deo er onder gebruiken! En verder zou ik het luchtig houden.
De setting spray van Morphe is heel goed.
Bol,com is geen officieel verkooppunt, dus ik zou er niet van uit gaan dat dit echte MAC is. Via Bol wordt jammer genoeg ook nep verkocht.
La La, Prickly Pear, Birthday Wish, Paisley, Tassel