Het Beautytopic

Ik vind bioderma miscelair water heel fijn altijd

Nee! Maar dat was inderdaad het bestanddeel waar je wimpers van gingen groeien

Heeft hier iemand de flawless filter van Charlotte Tilbury? Is dit mooi om zonder foundation te dragen over je hele gezicht?

Doe ik elke dag sinds ik m heb, nu ongeveer een jaar. Glimt wel, maar in combinatie met concealer en een piepklein beetje poeder vind ik het super mooi!!

Ah top! Dan ga ik hem toch maar bestellen naar lang twijfelen.

1 like

Kijk even op YouTube, er zijn verschillende filmpjes over wat er te krijgen is en wat aanraders zijn.

Ik zou Biafine meenemen, maar puur omdat ik heel nieuwsgierig ben of het echt zo’n wondermiddel is.

1 like

Ik wil alle kleurtjes van CND shellac. Jammer wel dat het zo duur is. Weet iemand een goedkoper alternatief? Het goedkoopst waarvoor ik ze kan vinden is rond de 14 euro op eBay. Op Ali expres zijn ze wel minder maar die zijn nep. Is opzich niet erg maar dan komen de kleuren niet overeen haha

Eau Précieuse
Biafine
Crème embryolisse
Rêve de miel nuxe

Als je naar een supermarkt ga dan zou ik ook douchegel van le petit marseillais nemen.

1 like

Yesss, de amandelgeur (groene verpakkkng) van Le petit marseillais is heeemels.

3 likes

Maar in Frankrijk heb je meer geuren en is vaak een 1+1 actie op de grote flessen.

1 like

Mijn favo’s zijn die met perzik, amandel en melk.

2 likes

Misschien Googlen op de eerste 10 ingrediënten. Vaak komen daar de beste resultaten op.

Gedaan bij mijn primer van Kiko die weg is uit het assortiment. Nu heb ik soortgelijke van de HM. En die is echt porefect (woordgrapje)

3 likes

Vaak zit het geheim in de mascaraborsteltjes en de liquiditeit van de vloeistof zelf. Probeer je oude borstel eens in een mascara met dezelfde droogheid/natheid/korriligheid die je beviel bij de vorige. Hoef je geen dure mascara meer te kopen.

Heeft iemand ervaring met skincare van Toskani?

@VickyViolence ik las net een blogpost van je uit oktober, heb je de Yes To Coconut Oil Cleansing Balm uiteindelijk nog gekocht? Is het een aanrader?

Ik heb wel eens Biafine gehad, maar voor mij deed het niet zo veel. Ik smeerde het meestal op puistjes, maar ik had niet de indruk dat die significant sneller verdwenen dan anders.

Heeft iemand die Hydra Genius dingen van L’Oréal wel eens gebruikt? Ik meen me te herinneren dat ie niet beviel (waar ik wel kan inkomen want het derde ingrediënt is alcohol denat.) en ik heb zonet twee flacons gevonden in mijn PR-kast en weet niet goed wat ik ermee aan moet want ik wil vriendinnen geen schilferkop cadeau doen.

Oh shit ik las dit toen ik nog half sliep haha. Ja ik heb 'm gekocht maar ben nog bezig aan m’n Clinique cleansing balm dus heb 'm nog niet gebruikt!

Ik vond die in het begin wel fijn maar na een paar keer gebruiken droogde hij mijn huid echt heel erg uit en werd mijn huid heel trekkerig enzo… :stuck_out_tongue: zou hem dus ook niet zo graag cadeau willen doen haha

2 likes