Het Beautytopic

Ik heb dit ook. Mascara’s met een plastic dun borsteltje werken het beste bij mij. L’Oréal telescopic is echt m’n holy grail, niet de zilveren verpakking, maar deze of de gouden verpakking.

1 like

Herkenbaar :cry: Mijn ervaring is ook dat er niet zoveel tegen helpt, en de dingen die wel zouden kunnnen helpen zoals peelings of retinol worden afgeraden tijdens zwangerschap. Volgens mij werd bij mijn vorige zwangerschap rond 20 weken m’n huid juist weer heel mooi, dus ik houd de moed erin.

1 like

Ik ben op zoek naar de perfecte setting poeder en heb een cadeaubon van de Bijenkorf, iemand aanraders?

Had ik ook helaas… Echt even vervelend. Ik heb wel wat dingen geprobeerd, maar geen wondermiddelen gevonden. Wel Mario Badescu en The ordinary gebruikt, maar die had ik al in huis, omdat ik elke maand als mijn hormonen op hol sloegen al last had.

Vanaf halverwege het 2e trimester ging het bij mij beter. Zit nu in het 3e trimester en jammer genoeg heb ik nog steeds geen pregnangcy glow of heerlijk dik haar kunnen ontdekken bij mezelf…

Op mijn wishlisht staat de Laura Mercier setting powder glow! Heel veel goede dingen over gehoord. En als je niet zo van de glow bent is de gewone setting powder van LM ook fijn.

ik heb vrijdag een bruiloft (hele dag) maar als het zo pleuriswarm is zweet ik gelijk in mijn gezicht en ben ik bang dat mijn make-up er niet uit ziet. Heeft iemand tips?

Anti transpirant (rol) deo er onder gebruiken! En verder zou ik het luchtig houden.

Bol.com heeft korting (tot 50%) op make-up, waaronder mac! Even een tip :slight_smile:

2 likes

De setting spray van Morphe is heel goed.

Bol,com is geen officieel verkooppunt, dus ik zou er niet van uit gaan dat dit echte MAC is. Via Bol wordt jammer genoeg ook nep verkocht.

1 like

La La, Prickly Pear, Birthday Wish, Paisley, Tassel

2 likes

Wow echt! Heb zojuist een mac poeder in mijn mandje gedaan :sweat_smile:

Kan ik die ergens bestellen dat hij voor donderdag nog binnen is?

@Spaarlamp en @suus dankjulliewel voor de tips, haarlak neem ik mee en roller heb jk al wel eens geprobeerd maar werd mijn foundation toch een beetje gek van

@Pannenkoek Bij LO.ok.fantastic.nl hebben ze de spray en als je 9.99 euro betaald, komt het de volgende werkdag bij je.

1 like

Meen je! Ik wist wel dat dat via de externe verkopers gebeurde, maar niet dat dat via bol zelf ook gebeurd. De reviews van de mac producten op bol zijn overigens heel goed.

Heel veel verkopers op bol zijn juist externe verkopers, dat is ook gelijk het probleem. Er wordt ook zat fake colourpop verkocht bijvoorbeeld. Het kan zijn dat bol een restpartij opgekocht heeft maar lijkt me sterk, ik zou dit soort merken er zelf niet bestellen.

1 like

Ik heb de mac poeder toch maar besteld, ik laat jullie weten of deze echt is. Hij werd overigens niet door een externe verkoper verkocht, maar door bol zelf.

Ja dat bedoel ik dus. Bol geeft vaak aan wanneer het externe verkopers zijn, maar nu stond er gewoon bol zelf. Heb overigens een jaar of 2 geleden ABH modern renaissance gekocht via Bol, die was gewoon echt en gebruik ik nog regelmatig :slight_smile:

1 like

ik ben verhuisd en op zoek naar een goede kapper in de driehoek tilburg / den bosch / eindhoven. Iemand aanraders? Ik ben vrij selectief en vind het te spannend gewoon bij een willekeurige kapper naar binnen te stappen

@Rozecoupeschaar jij werkt toch in de buurt van Eindhoven? :blush:

1 like