Het Beautytopic

Wow echt! Heb zojuist een mac poeder in mijn mandje gedaan :sweat_smile:

Kan ik die ergens bestellen dat hij voor donderdag nog binnen is?

@Spaarlamp en @suus dankjulliewel voor de tips, haarlak neem ik mee en roller heb jk al wel eens geprobeerd maar werd mijn foundation toch een beetje gek van

@Pannenkoek Bij LO.ok.fantastic.nl hebben ze de spray en als je 9.99 euro betaald, komt het de volgende werkdag bij je.

1 like

Meen je! Ik wist wel dat dat via de externe verkopers gebeurde, maar niet dat dat via bol zelf ook gebeurd. De reviews van de mac producten op bol zijn overigens heel goed.

Heel veel verkopers op bol zijn juist externe verkopers, dat is ook gelijk het probleem. Er wordt ook zat fake colourpop verkocht bijvoorbeeld. Het kan zijn dat bol een restpartij opgekocht heeft maar lijkt me sterk, ik zou dit soort merken er zelf niet bestellen.

1 like

Ik heb de mac poeder toch maar besteld, ik laat jullie weten of deze echt is. Hij werd overigens niet door een externe verkoper verkocht, maar door bol zelf.

Ja dat bedoel ik dus. Bol geeft vaak aan wanneer het externe verkopers zijn, maar nu stond er gewoon bol zelf. Heb overigens een jaar of 2 geleden ABH modern renaissance gekocht via Bol, die was gewoon echt en gebruik ik nog regelmatig :slight_smile:

1 like

ik ben verhuisd en op zoek naar een goede kapper in de driehoek tilburg / den bosch / eindhoven. Iemand aanraders? Ik ben vrij selectief en vind het te spannend gewoon bij een willekeurige kapper naar binnen te stappen

@Rozecoupeschaar jij werkt toch in de buurt van Eindhoven? :blush:

1 like

Switch in Boxtel of Soap in den Bosch (al hangt het bij soap nogal af van welke kapper je krijgt, dus even goed uitleggen qat voor iets je zoekt aan de telefoon)

1 like

Vanavond vanaf 18u 25% korting op alles op Douglas.nl (muv the ordinairy)

4 likes

Oh oeps :see_no_evil:

Kwam speciaal hiervoor naar dit topic. Hebben mensen nog aanraders? Ik heb sowieso een goede eyeliner nodig.

Ik heb alleen zelfbruiner van bondi Sands gekocht

Wilde ik al langere tijd, dacht doe ik een mini.

Hoop dat het in het echt ook een mooie kleur is. Wil dan alleen de potlood met lipbalsem dragen

2 likes

Ik ben weer 250 euro armer (Zoeva kwastenset tikte wel aan). Scheelt dat het al een tijd geleden is dat ik echt make up heb gekocht en ik nu echt wel nieuwe dingen nodig had. Gelukkig krijg ik morgen weer loon.

1 like

Waar kan ik Charlotte Tilbury proberen? Ben geinfluenced door Yara en wil dat product nu supergraag hebben haha maar twijfel over welke tint…

Bijenkorf Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Maastricht en Utrecht!

1 like

Ik heb echt steeds puisten op mn rug/schouders/tussen mn borsten zelfs en daarboven. Soms echt van die dikke onderhuidse pijnlijke ook. Het is niet dat alles helemaal onder zit, maar wel regelmatig meerdere tegelijk. Is er iets wat daar tegen werkt?

Een bodylotion of spray met bha. Bv van Paula’s choice

1 like