Heeft iemand hier aanraders qua oogpotloden?
Ik zoek er een die
- niet te droog en niet te romig is
- makkelijk kleur afgeeft
- niet heel duur is
- niet smudged/transferd maar na aanbrengen nergens meer heen gaat
Heeft iemand hier aanraders qua oogpotloden?
Ik zoek er een die
Ik vind die van Essence heel fijn! Zowel zwart als bruin. Als je ook nog eerst oogschaduw aanbrengt, gaat die helemaal nergens meer heen.
Ik zou dan een gel liner aanraden eigenlijk. Ik heb die van Bobbi Brown nu al bijna 2 jaar en is nog niet uitgedroogd, heel makkelijk aan te brengen en zit als een huis. Maybelline heeft ook zo een die gebruikte ik vroeger, vind dat veel fijner dan een oogpotlood en het kan zowel op je ooglid als in je waterlijn.
Mijn favoriete moisturizer is uit de collectie gehaald
Het fijne aan deze vond ik dat het voedend aanvoelde, maar wel snel introk en geen ‘laagje’ achterliet. Weet iemand hier een vergelijkbaar alternatief voor? Ik heb een gecombineerde (meer vettige) huid en snel last van oneffenheden/overgevoeligheid.
Geen vergelijkbare, maar ik weet wel dat ze met een vervangende lijn bezig zijn!
De dag- en nachtcrème van de Calm-lijn van Paula Begoun zijn geweldig! Is een serie voor de droge huid en een voor de vette/gemengde huid.
schilferkop cadeau doen
Maar ik wil m direct na aanbrengen wel een beetje vervagen. Gelliner is zo hard qua kleur.
Oh ik vind een gelliner juist makkelijker te vervagen dan een potlood, veel subtieler uiteindelijk.
Ik heb een vergelijkbare huidsoort en ik vind de origins matte moisturizer heel fijn
Ah, die werd me in de winkel ook aangeraden en heb er een testertje van meegekregen. Hopelijk is het wat
Heeft er iemand tips voor een fijne gezichtsolie? Niet al te duur…
Als je een droge huid hebt is de squalane olie van The Ordinary heel fijn
Gewoon lekkere lichte Jojobaolie van de Tuinen!
Ik heb deze uiteindelijk gekocht, bedankt voor je tip! Erg blij mee
Ik zie dat BAE van Hema ook een lash boost serum heeft, zou dat wat zijn? Iemand ervaring mee?
Nu het warmer wordt, is mijn t-zone vettiger. Ik zoek een goede translucent compacte poeder die ik ook gedurende de dag kan aanbrengen. Hebben jullie aanraders?
Ik gebruik af en toe die van catrice, de prime and fine mattifying powder. Werkt best ok als je een budget poeder zoekt
Edit: weet niet of deze nog verkocht wordt eigenlijk
Ja die heb ik ook geprobeerd, maar mijn huid werd heel snel weer vettig.
Hmm heb je die van laura mercier al eens geprobeerd?