Het Beautytopic

Switch in Boxtel of Soap in den Bosch (al hangt het bij soap nogal af van welke kapper je krijgt, dus even goed uitleggen qat voor iets je zoekt aan de telefoon)

1 like

Vanavond vanaf 18u 25% korting op alles op Douglas.nl (muv the ordinairy)

4 likes

Oh oeps :see_no_evil:

Kwam speciaal hiervoor naar dit topic. Hebben mensen nog aanraders? Ik heb sowieso een goede eyeliner nodig.

Ik heb alleen zelfbruiner van bondi Sands gekocht

Wilde ik al langere tijd, dacht doe ik een mini.

Hoop dat het in het echt ook een mooie kleur is. Wil dan alleen de potlood met lipbalsem dragen

2 likes

Ik ben weer 250 euro armer (Zoeva kwastenset tikte wel aan). Scheelt dat het al een tijd geleden is dat ik echt make up heb gekocht en ik nu echt wel nieuwe dingen nodig had. Gelukkig krijg ik morgen weer loon.

1 like

Waar kan ik Charlotte Tilbury proberen? Ben geinfluenced door Yara en wil dat product nu supergraag hebben haha maar twijfel over welke tint…

Bijenkorf Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Maastricht en Utrecht!

1 like

Ik heb echt steeds puisten op mn rug/schouders/tussen mn borsten zelfs en daarboven. Soms echt van die dikke onderhuidse pijnlijke ook. Het is niet dat alles helemaal onder zit, maar wel regelmatig meerdere tegelijk. Is er iets wat daar tegen werkt?

Een bodylotion of spray met bha. Bv van Paula’s choice

1 like

Heb mijn MAC poeder ontvangen en vergeleken met mijn huidige poeder. Hij is identiek, dus ik denk dat het legit is.

3 likes

Zoeva kwastenset, mac fix plus Spf 30, too faced eyeliner, Nyx eyeliner, clinique balsem reiniger en Nyx wenkbrauw gel. En een mini benefit gimme brow (cadeau gekregen).

Er was iets mis gegaan met een order, had eigenlijk ook nog een mac mascara en een Becca bronzer, maar hiervan hadden ze het geld teruggestort. Heb ze gemaild en hopelijk kan ik ze alsnog met de korting krijgen.

11 likes

Clinique heeft goede bruine mascara’s. Volgens mij heet ie high impact.

1 like

Is er iemand dit weet waar ze het echte Revitalash wimper serum nog verkopen? Op de sites waar ik hem normaal kocht krijgen ze hem niet meer binnen. Hoorde dat via Bol.com veel nep werd verkocht.

Ik kom er dus net achter dat je met de batch code op je producten (is soms even zoeken maar 't staat er wel op) erachter kan komen wanneer ze geproduceerd zijn. Heel handig aangezien ik nog een enorme stash skincare heb van eh… Effe geleden. Ik ga in ieder geval stevig kunnen (moeten) smeren de komende weken en maanden haha.

Ik dacht, ik plaats het effe hier moesten anderen geïnteresseerd zijn.
http://checkcosmetic.net/

Edit: holy fuck ik kom er net achter dat ik vorig jaar een oogcrème in een goodiebag van werk had dat geproduceerd is in maart 2013 en in 2016 als vervallen beschouwd kon worden.

3 likes

Een beetje laat wellicht, maar misschien heb je er wat aan.
Sinds een week of 7 gebruik ik nu deze (https://www.notino.nl/long-4-lashes/lash/p-631159/?gclid=CjwKCAjw7O_pBRA3EiwA_lmtfot26EySwLzuGIo1H7dWNfPqHeyteAVCAs5affEwoANevLt929797RoCdacQAvD_BwE) , en na kang wachten zie ik de laatste dagen eindelijk wat effect, mijn wimpers zijn echt langer dan voorheen!
Ik heb ook een tijdje die paarse van DM gebruikt, en die van Catrice, maar die deden beide niets voor mijn wimpers.

4 likes

Wat is een fijne scrub die je bij kruidvat kan kopen? Normaal koop ik dit bij tbs/lush maar kan daar momenteel niet heen. Hou wel absoluut niet van scrubs die een laagje olie achterlaten.

Mijn vriend is gisteren en vandaag bezig geweest met mijn beauty bureau en ladekastje in elkaar zetten (een plank was beschadigd dus moest er vandaag voor terug). En ben echt mega blij.

De kamer is nog lang niet klaar maar heb mijn make up en huidverzorging al van de zolder naar mijn kamertje verhuisd en kom erachter dat ik nog zoveel dingen heb die ik nooit gebruikte omdat ik ze vergeten was.

Heb ook voor het eerst sinds ik hier woon mij kwasten gewassen (1,5 jaar geleden).

En meteen kritisch naar alles gekeken en denk wel honderden euro’s aan spullen weggegooid. Maar waren ook echt dingen van 10 jaar geleden.

Kan niet wachten om morgen aan mijn skincare routine en make up te beginnen.

5 likes

Ben benieuwd naar alles dus stuur gerust foto’s!