Het Beautytopic

Hmm nee mn huid is niet supersupergevoelig maar veel parfum trekt ie niet zo goed. Goed punt ook wel van die potjes, daar had ik nog niet over nagedacht.

@TanteBetje en @Spaarlamp thanks! Ik twijfelde over ANR omdat het een olie is en ik daar vaak ook (onderhuidse) bulten van krijg, dus goed om te weten dat dat hierbij ook het geval kan zijn!

Ik heb een hele tijd terug al eens het The Ordinary topic doorgelezen maar toen zag ik door de bomen het bos niet meer en heb ik het weer uit mn hoofd gezet, maar misschien dat ik er van de week nog maar eens rustig voor ga zitten.

ANR is niet echt een olie vind ik, dit is misschien een goede dupe https://www.pinkypolish.nl/dupe-estee-lauders-anr-review-missha-time-revolution-night-repair-science-activator-ampoule/

1 like

Moet heel eerlijk zeggen dat ik the ordinary ook niet zoveel aan vind. Het werkt wel, maar niet zo goed als andere producten die ik heb. Maar voor het geld zeker wel het proberen waard aangezien andere er wel lovend over zijn.

Je kan ook kijken bij apothekers merken zoals Eucerin en La Roche Posay. Maar Koreaanse skincare is ook heel interessant.

1 like

Dermalogica!

2 likes

Heb vandaag voor het eerst the better than sex eyeliner van too faced gebruikt en de eerste indruk is goed. Pikzwart, punt is goed flexibel en secuur. Hij blijft mega goed zitten vanaf het moment dat je hem aanbrengt. Was een beetje uitgesloten en wilde wat weghalen met een wattenstaafje en er bewoog niks (behalve mijn foundation…)

Hopelijk blijft hij lang goed. Want die van Nyx kon ik na een maand opnieuw kopen omdat de haartjes uit elkaar gingen en de inkt begon te lekken.

Wat is jullie favoriete oog makeup remover? Ik gebruik nu de paarse twee fasen remover van Garnier, maar ik heb laatst een tester van Lancome Bi-Facil geprobeerd en vergeleken met die is die van Garnier toch een stuk minder fijn.

Take the day off balm van clinique is echt mijn favo. Cleansing balms zorgen ervoor dat er ook geen zwart randje onder mijn ogen achterblijft. En irriteert mijn ogen niet omdat je niet hard hoeft te wrijven met een wattenschijfje

2 likes

Ik gebruik al jaren die van nivea 2 fasen

1 like

Roc heeft ook een lijn voor een vochtarme huid. Ik gebruik al jaren roc en ben zeker wel fan!

Op aanraden van @Bunnyslippers en @influencer heb ik deze gekocht en vind ‘m tot nu toe heel fijn en kost €2,95. Wel alleen in Duitsland te koop.

Vind de zonnebrand voor het gezicht van clinique ook fijn.

2 likes

Heb net een lash lift gehad en daarmee zijn ook voor het eerst mijn wimpers geverfd.

Ik vroeg me af of het verven van je onderste wimpers ook een optie is? Is het een ding wat mensen doen?

Bij een lashlift is het natuurlijk anders, maar met gewoon verven plak je een papiertje onder je oog en verf je alle wimpers, dus ook je onderwimpers. Eigenlijk gek dat dat met een lashlift niet wordt gedaan want als je blonde wimpers hebt, dan zijn ze nu alleen boven gekleurd. :thinking:

1 like

Ja, klopt! Ik heb dus vrij lichte wimpers en ‘moet’ nu eigenlijk alsnog mascara voor mijn onderste wimpers gebruiken, vandaar!

In Prinsenbeek zit wel een goede volgens mij

1 like

Ibrowjunkie, zie ik altijd mooie dingen van voorbij komen.

1 like

Huismerk van Kruidvat en trekpleister, 2 fasen. Haalt ook makkelijk waterproof mascara eraf en er blijft niet een vies laagje achter.

1 like

https://skinskoolbeauty.com/search/Estée%20Lauder%20-%20Revitalizing%20Supreme%2B%20Global%20Anti-Aging%20Cell%20Power%20Crème Misschien staat hier iets tussen? Die van Origins is wel heel fijn, maar alsnog wel wat duurder. Wat wil je max betalen?

1 like

Wat is de holy grail voor een dewy look? Liefst geen foundation oid, want ik zweer bij m’n double wear.

Is trouwens dat drink me up masker van origins echt zo fantastisch?

Met dit weer hoef ik geen moeite te doen voor een dewy look😂

Anders een radiance primer onder je foundation of er evt mee mengen. Vind de Charlotte tilbury flawless filter bij mij onder de double wear iig niks doen, dus zou het dan meng of er over aanbrengen. Als je toch perse poeder wil gebruiken, veel settingspray en die droog wapperen maar net niet helemaal en dan highlighter aanbrengen.

Drink up masker is in de winter echt m’n holy grail, voor nu is het veel te vol.

1 like

Is deze ook fijn onder make up?