Oh in ons nieuwe huis krijg ik ook een makeuptafel, ik kan niet wachten!
Zal morgen foto’s maken. Het is heel basic en er moet ook nog een spiegel komen, maar daar moet ik nog even voor sparen.
@Blush ik had het in mijn vorige appartement ook en dat was zo fijn. Er moest/moet hier alleen nog zoveel gebeuren dat dit op prioriteit 100 ofzo stond. Maar heb begin is er!
Ik wil weer eens gaan investeren in wat duurdere gezichtsverzorging. Ik maak nu de pure balance van Biodermal op, maar ik vind de reiniger niet lekker ruiken, ben niet ontevreden maar m’n huid mag wel iets stralender. Zit nu te denken aan Jetske Ultee of Paula’s choice. Ik heb een normale-gecombineerde huid, neigt naar wat vetter. Ik wilde in ieder geval van Kiehl’s Midnight Recovery serum kopen, want daar las ik wel goede verhalen over. Iemand nog tips voor goede reiniger/overige gezichtsverzorging?
Inderdaad eerst een analyse laten doen, zijn ze echt heel chill in. Daarna geven ze ook gewoon samples mee als je erom vraagt.
Zou wel investeren in een exfoliant. Gebruik nu weer een klein weekje 12% glycolzuur en merk dat mijn huid er een stuk gezonder uitziet.
Ik heb deze vaak:
En deze is ook fijn, maar iets fijnere korrel:
Oh en ik heb zelf ook nog wel een vraag. Ff in een poll want dat is lekker overzichtelijk.
- Ik heb een gevoelige en/of vochtarme huid en vind gezichtsverzorging van Estee Lauder een aanrader
- Ik heb geen gevoelige en/of vochtarme huid en vind gezichtsverzorging van Estee Lauder een aanrader
- Ik heb een gevoelige en/of vochtarme huid en vind gezichtsverzorging van Estee Lauder geen aanrader
- Ik heb geen gevoelige en/of vochtarme huid en vind gezichtsverzorging van Estee Lauder geen aanrader
- Hou op met je Estee Lauder, ik ga je nu vertellen welk merk je moet gebruiken met je gevoelige en vochtarme huid
0 stemmers
Estee Lauder Advanced Night Repair:
- Flop
- Geen van beide/doet niks
0 stemmers
@Sandy deze van Dove is heel fijn:
https://www.kruidvat.nl/dove-macademia-rice-milk-exfoliating-body-scrub/p/4404275
Geen plastic deeltjes, en een hele zachte maar effectieve scrub.
Vind EL nooit zoveel doen. Er zit overal parfum in, ruikt heerlijk, maar misschien niet zo goed voor een gevoelige huid. Ook zitten de meeste dingen in potjes waar ik nooit zo’n fan van ben.
Wat wil je dat het doet? Als het enkel hydrateren is voor je vochtarme huid zou het wel wel prima zijn, afgezien van de parfum dan.
Here here, zelfde ervaring.
@Bubbless Vond ANR niet heel erg boeiend, behalve de prijs. Deed voor mij niet zoveel, behalve dat ik er, denk ik, onderhuidse bulten van kreeg.
Ik zweer bij The Ordinary, dat helpt wel, en is een 7e van de prijs.
Ik heb eenzelfde huidtype als jij en ben ca een jaar geleden (denk ik, weet het niet precies maar zoiets zal het zijn) overgestapt op huidverzorging van Jetske Ultee. Begonnen met alleen exfoliant en moisturizer, maar recent de hele set (cleanser, toner, suncare) aangeschaft. Spuugduur natuurlijk, maar highly recommend! Mijn huid ziet er echt beter uit. De suncare gebruik ik de laatste weken en die is ook erg fijn. Kreeg normaalgesproken altijd puistjes van zonnebrandcreme, maar deze kan ik zorgeloos gebruiken!
Ik vind de ANR echt een van de meest overhypete producten die er zijn. Ken meer mensen bij wie het niks deed, dan die er echt bij zweren. Vind het lekker als je verbrand bent, van de zon of krultang of oven ofzo, maar het zorgde er niet voor dat mijn huid ineens perfect gehydrateerd werd oid. Meng het wel eens met m’n foundation, maar ook dat deed geen wonderen.
Hmm nee mn huid is niet supersupergevoelig maar veel parfum trekt ie niet zo goed. Goed punt ook wel van die potjes, daar had ik nog niet over nagedacht.
@TanteBetje en @Spaarlamp thanks! Ik twijfelde over ANR omdat het een olie is en ik daar vaak ook (onderhuidse) bulten van krijg, dus goed om te weten dat dat hierbij ook het geval kan zijn!
Ik heb een hele tijd terug al eens het The Ordinary topic doorgelezen maar toen zag ik door de bomen het bos niet meer en heb ik het weer uit mn hoofd gezet, maar misschien dat ik er van de week nog maar eens rustig voor ga zitten.
ANR is niet echt een olie vind ik, dit is misschien een goede dupe https://www.pinkypolish.nl/dupe-estee-lauders-anr-review-missha-time-revolution-night-repair-science-activator-ampoule/
Moet heel eerlijk zeggen dat ik the ordinary ook niet zoveel aan vind. Het werkt wel, maar niet zo goed als andere producten die ik heb. Maar voor het geld zeker wel het proberen waard aangezien andere er wel lovend over zijn.
Je kan ook kijken bij apothekers merken zoals Eucerin en La Roche Posay. Maar Koreaanse skincare is ook heel interessant.
Dermalogica!
Heb vandaag voor het eerst the better than sex eyeliner van too faced gebruikt en de eerste indruk is goed. Pikzwart, punt is goed flexibel en secuur. Hij blijft mega goed zitten vanaf het moment dat je hem aanbrengt. Was een beetje uitgesloten en wilde wat weghalen met een wattenstaafje en er bewoog niks (behalve mijn foundation…)
Hopelijk blijft hij lang goed. Want die van Nyx kon ik na een maand opnieuw kopen omdat de haartjes uit elkaar gingen en de inkt begon te lekken.
Wat is jullie favoriete oog makeup remover? Ik gebruik nu de paarse twee fasen remover van Garnier, maar ik heb laatst een tester van Lancome Bi-Facil geprobeerd en vergeleken met die is die van Garnier toch een stuk minder fijn.
Take the day off balm van clinique is echt mijn favo. Cleansing balms zorgen ervoor dat er ook geen zwart randje onder mijn ogen achterblijft. En irriteert mijn ogen niet omdat je niet hard hoeft te wrijven met een wattenschijfje
Ik gebruik al jaren die van nivea 2 fasen
Roc heeft ook een lijn voor een vochtarme huid. Ik gebruik al jaren roc en ben zeker wel fan!