Op aanraden van @Bunnyslippers en @influencer heb ik deze gekocht en vind ‘m tot nu toe heel fijn en kost €2,95. Wel alleen in Duitsland te koop.
Vind de zonnebrand voor het gezicht van clinique ook fijn.
Vind de zonnebrand voor het gezicht van clinique ook fijn.
Heb net een lash lift gehad en daarmee zijn ook voor het eerst mijn wimpers geverfd.
Ik vroeg me af of het verven van je onderste wimpers ook een optie is? Is het een ding wat mensen doen?
Bij een lashlift is het natuurlijk anders, maar met gewoon verven plak je een papiertje onder je oog en verf je alle wimpers, dus ook je onderwimpers. Eigenlijk gek dat dat met een lashlift niet wordt gedaan want als je blonde wimpers hebt, dan zijn ze nu alleen boven gekleurd.
Ja, klopt! Ik heb dus vrij lichte wimpers en ‘moet’ nu eigenlijk alsnog mascara voor mijn onderste wimpers gebruiken, vandaar!
In Prinsenbeek zit wel een goede volgens mij
Ibrowjunkie, zie ik altijd mooie dingen van voorbij komen.
Huismerk van Kruidvat en trekpleister, 2 fasen. Haalt ook makkelijk waterproof mascara eraf en er blijft niet een vies laagje achter.
https://skinskoolbeauty.com/search/Estée%20Lauder%20-%20Revitalizing%20Supreme%2B%20Global%20Anti-Aging%20Cell%20Power%20Crème Misschien staat hier iets tussen? Die van Origins is wel heel fijn, maar alsnog wel wat duurder. Wat wil je max betalen?
Wat is de holy grail voor een dewy look? Liefst geen foundation oid, want ik zweer bij m’n double wear.
Is trouwens dat drink me up masker van origins echt zo fantastisch?
Met dit weer hoef ik geen moeite te doen voor een dewy look😂
Anders een radiance primer onder je foundation of er evt mee mengen. Vind de Charlotte tilbury flawless filter bij mij onder de double wear iig niks doen, dus zou het dan meng of er over aanbrengen. Als je toch perse poeder wil gebruiken, veel settingspray en die droog wapperen maar net niet helemaal en dan highlighter aanbrengen.
Drink up masker is in de winter echt m’n holy grail, voor nu is het veel te vol.
Is deze ook fijn onder make up?
Welke?
Mac fix + werkt heel goed daarvoor vind ik. Als highlighter zou ik eentje van Becca aanraden, vooral hun vloeibare highlighter is heel mooi.
Ik vind persoonlijk het masker van origins zijn geld niet waard. Vond het vooral erg dik van structuur maar het deed niet veel voor mijn droge huid, ik had niet het idee dat het goed introk. Voor de rest vind ik het niet fijn dat het zo sterk geparfumeerd is, ik probeer parfum zoveel mogelijk te vermijden bij gezichtsverzorging.
De nars radiant primer!
Wat is een goede tinted moisturizer of BB-creme? Ik wil geen foundation op nu in de zomer maar wel iets eigenlijk.
NARS tinted moisturizer. echt geweldig!
De Sundance zonnebrand voor het gezicht
Oh ik dacht dat je reageerde op m’n post erboven, sorry haha.
Ja ik vind ‘m tot nu toe heel fijn! Vind ‘m niet heel matterend en gebruik er over op plekjes nog wel een blurring primer, maar zeker een aanrader!
Ik zag dat bij Bijenkorf nu ook The Ordinary verkoopt! Wat raden jullie aan om eens te proberen? Mijn huid is gevoelig en vochtarm, en soms ook behoorlijk onrustig. Ik gebruik nu vaak de microfoliant van Dermalogica en dat helpt redelijk goed, maar is zo duur.
Ik heb net het make up revolution tropical carnival palette binnen en ben echt onder de indruk van de pigmentatie! Heb er nog geen look mee kunnen maken, dus ik weet nog niet hoe hij is qua blenden en fall out. Wel zin om lekker felle kleurtjes te gebruiken weer.