Hun hylaronic acid raad ik sowieso aan. Ik vind persoonlijk hun squalane oil ook heel fijn, maar het kan zijn dat je die net te vettig vindt
Mijn blush is bijna op en ik wil graag een nieuwe! Welke gebruiken jullie? Ik had Mac New Romance. Wat is jullie aanrader qua kwast?
Iemand een aanrader voor vervanging van MAC Pro Longwear concealer? Mijne is nu echt helemaal op en ben er wel fan van maar misschien kent iemand een vergelijkbare?
Ik ben zelf ook opzoek naar een peachy blush en lees veel goeds over mac warm soul. Momenteel heb ik makeup revolution - peach and glow maar die vind ik veeeel te glitterig helaas
Nars orgasm? Echt m’n favoriet
Warm soul is mooi! Ik vind Milani Luminoso ook echt heel mooi, is m’n favo blush ever en maar €10 ofzo.
Warm Soul is ook een van mijn favo’s, maar is zeker niet Peachy. Eerder wat meer bronze achtig. Maar ben instant fan, want geeft mijn bleke huidje altijd een schitterende warme glow.
Oh oke goed dat je het zegt! En vallen de glitters hard op/zijn ze groot, of goed draagbaar voor op kantoor?
Weet iemand een product dat helpt tegen schurende benen? Vevina doet niet zoveel voor mij.
Zijn er hier mensen met Paula’s choice ervaring? Ik denk eraan heel mijn routine om te gooien. Sinds de bevalling is mijn gezicht echt een ramp gebied.
Acne
Ontstekingen
Roodheid
Etc
Lady speed stick! Werkt bij mij echt de hele dag
Ik gebruik de dag- en nachtcrème van de Calm-lijn, mijn huid is er enorm van opgeknapt. De rest vind ik niet zo bijzonder of is niet geschikt voor mn huid helaas.
Nadat ik deze ben gaan combineren met een paar Lush-items is mn huid nog mooier geworden (tot het punt dat ik, voor het eerst sinds minstens 15 jaar, rustig zonder foundation naar mn werk ga)
Mag ik vragen welke lush items?
Ik vind de blushes van kiko heel mooi.
Wat voor een kleurtje zoek je? Oranje achtig of roze of meer terracotta?
Welke Crest-strips raden jullie aan? Drie jaar geleden voor het laatst gekocht, maar ze zijn weer van namen veranderd haha.
Liefst oranje/peachy!
Ik vind het meer een beetje de glow die bijvoorbeeld een shimmer brick van Bobby brown geeft, maar dan iets meer blush achtig (als je nu nog snapt wat ik bedoel haha).
Ik vind hem heel goed draagbaar voor op kantoor.
Laat antwoord, maar het allerfijnste oogpotlood vind ik die van Yves Saint Laurent. De tweede plaats is voor Kiko, maar die is iets zachter en dus minder zuinig. Het zijn beide wel potloden die je moet slijpen.
@Tedmosby De zonnebrandcrème van Biodermal voor het gezicht (matterende zonnefluïde heet ‘ie, geloof ik) vind ik echt heel fijn! Ik gebruik hem zowel onder als over make-up en ik krijg er geen puistjes van. Regelmatig met 50% korting of 1+1 gratis bij Kruidvat!
Jeffree star concealer js super fijn