Ik heb opeens in m’n hoofd zitten dat ik een Mason Pearson moet en zal hebben. Is het echt het geld waard of zijn er leuke dupes die eenzelfde resultaat geven?
Ik heb kastanjebruin haar, maar ik wil heel graag een keertje blond gaan. Ik weet dat je dat in een paar keer moet doen en dat je haar er best wel een klap van krijgen. Ik vroeg me af of mensen hun ervaring hiermee kunnen delen? Dit is een beetje een bucketlist dingetje voor mij haha
Ja, de borstels van Rock & Ruddle. Heb ik al jaren, echt heel goed. En hele leuke printjes. Scheelt de helft!
Ik heb een salicylzuur tonic en die helpt me heel goed bij de acne die ik kan hebben op m’n bovenrug: https://www.paulaschoice.nl/nl/clear-extra-strength-anti-redness-exfoliating-solution-salicylic-acid-m6211.html?dwvar_m6211_size=fullsize&cgid=bha-salicylic-acid#start=0&top=470
Ik heb niet superveel verstand van verzorging bij acne, maar weet wel dat producten met salicylzuur erin kunnen helpen omdat die exfolierend werken.
Dit is echt een aanrader!
Zitten er hier toevallig ook kapsters?
Is verf uit een pakje echt zo slecht? Is het echt beter naar de kapper te gaan?
Ik ben donkerbruin van mijzelf en wil na zwart dus niet ingewikkelds.
Zie het haar en kapsel topic!
Oh my… ben echt lekker bezig in de verkeerde topics steeds
Ik ga woensdag van geverfd donker kastanjebruin naar een stuk lichter, ik wil weer naar mn originele kleur (warme peper-en-zoutkleur) of iets lichter. Volgens de kapster moet dit in 2 sessies met daartussen 6 weken rust, lukken. Ik weet uit ervaring dat het je haar sowieso enorm uitdroogd, dus ik heb al flink ingeslagen in goede, hydraterende shampoo, conditioner, keratinespray en verschillende maskers.
Ik heb het al eens eerder geprobeerd, van bijna zwart naar witblond, is toen in 1 keer gelukt maar ik heb veel moeten doen om het weer gezond te krijgen.
Ik heb er heel vaak een geleend van een vriendin en heel eerlijk, niet het geld waard. Ja je haar wordt er zacht en glanzend van, maar klitten kreeg ik er niet uit.
Heeft er iemand tips voor een fijne toner? Mijn wangen en voorhoofd zijn vaak droog/schilferig en rood. Ik gebruik nu veel van The Ordinary maar deze hebben geen toner zonder een soort van exfoliant (tenminste dit begrijp ik eruit). Ik zoek dus een hydraterende en kalmerende toner die niet heeeel erg veel geld kost.
Ik vind die van de Aloe Vera lijn van The Body Shop wel fijn. Licht hydraterend, geen exfoliant en kalmerend door de aloe vera. Verder geen parfum of alcohol.
Oh dat is wel een dingetje ja haha. Heb je dik haar?
Oké dan ga ik eerst kijken naar rock&ruddle!
Ik vind hem wel het geld waard! Ik heb mijne 11(!) jaar en hij borstelt serieus nog net zo goed als ik toen ik hem net had gekocht. Ik heb veel en fijn haar en het valt meteen mooi. Voor de echte kleine nare klitjes gebruik ik een tangle teazer, maar op vakantie neem ik alleen mn mason mee omdat ik echt niet zonder kan!
Oneee je maakt me weer aan het twijfelen haha. Ik had veel en dik haar maar dat is echt een stuk fijner geworden. Misschien dat ik het voor m’n verjaardag ga vragen!
Heeft iemand van jullie ervaring met het laten bleken van tanden? (Of het weleens zelf gedaan? Ik herinner me een forumtrend ten tijde van het EGF.)
Ik weet niet of het binnen het budget valt, maar deze gebruik ik nu een tijdje met veel plezier. Precies voor de hydratatie dus, en trekt bij mij erg snel in zonder een plakkerig gevoel.
https://www.paulaschoice.nl/nl/earth-sourced-perfectly-natural-refreshing-toner-m8510.html?dwvar_m8510_size=fullsize&cgid=toners#start=0&top=1176.9375
Ik heb een Rock & Ruddle en gebruik toch liever mijn paddle brush van Aveda. Ik heb vooral véél haar en moet met de R&R echt plukje voor plukje borstelen en dat vraagt me toch echt te veel tijd haha. Bovendien durf ik 'm niet echt gebruiken als ik stylingproducten heb gebruikt, omdat ik denk dat ie dan snel vies wordt?
Ik heb alleen ooit (jaren geleden) een keer zelf gebleekt met die whitestrips van Crest en dat gaf prima resultaat. Heb nog een setje liggen maar vind m’n tanden nu eigenlijk wel wit genoeg en ze worden er ook wel gevoelig van.
Laten bleken heb ik nog nooit gedaan, mijn tandarts zegt dat je beter bitjes kunt laten maken (waar je dan gel in doet, maar misschien is dat zodat hij er geld aan verdient).
Hmm ja dat zwijnenhaaraspect van de andere borstels sprak me juist wel aan. Ik gebruik wel veel droogshampoo en dat maakt m’n borstel inderdaad wel schmutzig. Ik had nooit gedacht dat ik ooit zo hard moest nadenken over een borstel haha