Ik vind de rose tonic van Pixi erg fijn!
Had net even quality time met mezelf. Snor, wenkbrauwen en oksels geepileerd en geharst en net mijn nagels weer opnieuw gelakt.
Heb nu een harsapparaat met patronen erin, maar merk dat ik de patronen niet echt fijn vind werken. Het liefst zou ik een hars in een pot willen. Heeft iemand hier aanraders voor?
Hars met die je met een strip eraf moet halen lijkt me voor het gezicht makkelijker omdat je dan preciezer kan werken, maar voor het lichaam lijkt hars wat je eraf kan trekken weer handigerā¦
Wil mezelf voortaan wat beter verzorgen.
Ik heb ook al zoān 10 jaar een MP en ik vind hem zeker het geld waard. Ik heb de gemixte haren, dus boar bristle en synthetische haren. Werkt perfect voor klitten juist. Ik gebruik hem voornamelijk om nat haar uit te borstelen zonder te beschadigen.
Ik heb het ook gedaan met Crest whitestrips (halve kuur). Ik heb geen last gehad van gevoeligheid en het resultaat was bij mij goed genoeg na 5 strips!
Wow super chill ook dat hij zo goedkoop is! Deze ga ik in gedachten houden.
Ik doe om de zoveel tijd 2 of 3 strips, geen pijn en houd ik het beetje bij!
Welke strips en waar koop je ze?
Andere vraag; Mijn clarisonic borstel heeft een paar jaar in de kast gelegen en wil hem eigenlijk weer gaan gebruiken, zijn die originele borstelkopjes nog ergens tekoop? Kan ze online nergens vinden
whitestripskopen.nl
heeft iemand tips om wimperlijm van je eigen wimpers te krijgen? Ik draag sinds kort weer iedere dag wimpers maar mijn eigen wimpers zitten echt onder de lijm nuā¦
ohja dat is inderdaad een goed idee!!
@Milkyway ook
Ik heb traangootfillers laten doen in maart van dit jaar bij F.aceland Eindhoven.
2x geweest en erg goed verder geholpen daar. De eerste sessie is een intake om te zien of de fillers wel passen bij welk resultaat je voor ogen hebt en indien gewenst kan je dan gelijk ook al een eerste inspuiting laten doen. Na 4 weken kom je dan terug voor controle en eventueel nog wat bijspuiten indien nodig.
Ze maken eerst met een naald een āgaatjeā in je huid waardoor later de canule naar binnen gaat. Die brengen ze ongeveer 60 - 90 sec in en dan āwissenā ze er zeg maar mee van links naar rechts. Ik vond het een vreselijke sensatie en begon er van weg te draaien. Je krijgt dan wel een druivensuikertje als je wil
Dit was bij mij 2x per oog.
1,5 week daarna heeft het blauw gezien onder mijn oog (ik krijg wel snel bloeduitstortingen) en de zwelling was na 4 dagen weg
Als je een tweede keer laat inspuiten als ābijvullingā heb je wel de nazorg van blauwe plekken etc opnieuw. Ze zeiden me daar dat de fillers na ongeveer 12 maanden opgelost zijn.
Iemand ervaring met producten van dr Barbara sturm? Sta op het punt om die sun drops te kopen, maar het is wel prijzig
Ik heb al enkele flessen Pixi Rose Tonic opgemaakt en ben er erg tevreden over!
Ik zou het persoonlijk niet kopen, ze is nogal een controversieel figuur die redelijk basic producten voor veel geld verkoopt. Ze claimt ook vanalles dat gewoon niet mogelijk is en maakt allerlei vreemde uitspraken.
Als ik het goed onthouden heb is ze zelf bijvoorbeeld tegen het dagelijks dragen van spf, tegen retinol en tegen andere acids.
Ohja en ze is geen dermatoloog ofzo, maar deed haar opleiding in de orthopedie.
Ze verkoopt bijvoorbeeld ook een basic hyaluron serum voor maar liefst 200+ pond.
En waar koop je deze?
Ik woon in Belgiƫ waar vooralsnog geen fysieke verkooppunten zijn, maar er zijn een heleboel websites die Pixi verkopen.
Mmm, ik zie het inderdaad! Wat balen dat het nergens meer te krijgen is. Ik zie alleen nog via feelunique en Amazon. Denk dat ik er maar gelijk 2 bestel anders kan ik die (veel te dure) borstel niet meer gebruiken straksā¦
Ik weet niet of je in (de buurt van) Amsterdam woont, maar pixi wordt oa verkocht bij Babassu
Pixi is online te koop bij de Bijenkorf sinds kort