Het Beautytopic

Ik heb deze nog niet geprobeerd, vind zelf de laura mercier tinted moisturizer illuminating fijn voor een dewy look. Heb je die al eens geprobeerd?

1 like

Nee nog niet, maar zelf dacht ik dat ik meer had aan iets wat ‘over’ m’n makeup ging in plaats van eronder. Ik gebruik namelijk niet veel, maar wel de dekkende double wear foundation. Ben dan bang dat er niets overblijft

Gebruikt iemand hier het wenkbrauwpotlood van NYX? Ik gebruik nu die van Anastasia, maar ik vind €21,50 echt wel duur voor een wenkbrauwpotlood. Dus ik ben benieuwd of die van NYX een goede vervanger kan zijn!

Deze laat echt glitters op je gezicht achter, dus houd daar wel rekening mee. Ik hoor veel goeds over de ABH Dewy Set (de verpakking heeft glitters, de spray zelf niet):

Als je nog minder wil betalen voor een haarborstel…
Check deze
https://www.kapperskorting.com/denman-d81-medium-haar-nylon-platte-borstel-zwart.html?gclid=EAIaIQobChMIg-7hqLf14wIVA853Ch0qrgn7EAUYASABEgKtz_D_BwE

Ja ik vind die van NYX wel fijn! Heb de micro brow geloof ik

1 like

Ik vond die van NYX een minder mooie ondertoon hebben dan die van Anastasia. Heb er nu eentje van Catrice, want ik kon ook elke 1,5 maand een nieuwe kopen van Anastasia.

1 like

Ik vind ‘m echt té heftig, mijn hele shirt en haren zaten ook onder de glitters en dat wil ik niet haha

De princess lash van essence (oranje en groene) en als ik geld teveel heb dan better than sex van too faced

1 like

Mascara Volume Effet Faux Cils van YSL
:+1:
Allerbeste mascara.
Krul in de wimpers,volume, lengte klontert niet.
Geen spinnepoten.

1 like

Vind je dat je die dekking echt nodig hebt? Want anders zou je je foundation kunnen mengen met wat strobing cream (ook van MAC) of iets gelijkaardigs.

De Dewy Finish Setting Spray van Cover FX zie ik wel eens op youtube langskomen en die vind ik ook altijd wel een mooi effect geven. Ik denk dat je er op beautybay ook een mini van kan kopen, da’s misschien ook een idee?

Anastasia blijft gewoon de mooiste en ik doe er het langst mee, maar idd ook het duurst. Ik kon niet de juiste kleur vinden in de NYX, de ene te warm de andere te donker. Dat lukt me wel bij Catrice! Ik wissel een beetje af, tussen de Anastasia en Catrice, zo gaat de brow wiz wat langer mee. Maar heb altijd een back up liggen.

1 like

Exfoliant?
Volgens mij het liefst met salicylzuur.

1 like

Adapaleen :ok_hand:, wel op recept van de huisarts. Maar heb daar echt veel huiden van zien opknappen.

1 like

Wat voor wax apparaat en wax gebruiken jullie voor je gezicht?

Heeft iemand ervaring met deze cleansing foam van de lidl? Prijs is 1,99

Er zit wel Benzyl alcohol in. Het staat wel bijna onderaan vermeld

Ligt er heel erg aan, heb sommige poeder producten al jaren (zeker 5+ jaar) en die gebruik is nog steeds regelmatig zonder problemen, maar heb ook wat poeders gehad die na verloop van tijd minder kleur af gaven dus die gooi ik weg. Heb een grote collectie en eens in de zo veel tijd loop ik die na en gooi ik dingen weg. Kijk eigenlijk nooit naar dat potje dat er op staat, 9/10 keer zijn producten gewoon nog goed nadat die maanden verstreken zijn.

Ik gebruik nu nog een wax in de vorm van een roller, een clean and easy idee. Wil binnenkort een pot met vloeibare hars aanschaffen, maar moet nog even research doen of wacht even tot er weer een beautybeurs is ergens in september dacht ik.

Heb laatst een grote schoonmaal gehouden. Maar er zaten echt dingen tussen die zeker 10 jaar oud waren. Heb sowieso alle oude oogpotloden, eyeliners, foundations en paintpots die waren uitgedroogd weggedaan. Vooral vloeibare dingen nu ik eraan terugdenk. Poeders durf ik nog wel te gebruiken. Deze doe ik pas weg als ze muf ruiken, maar dat komt eigenlijk niet voor.

Ik gebruik alle producten van mrs highbrow en ben er super tevreden over!