Het Beautytopic

en bij hudson bay!

2 likes

Ik heb mijn MP denk ik ook al 10 jaar (wow… sudden realisation). Doet het inderdaad nog als nieuw en borstelt heel fijn. Ik heb die met 2 soorten haren/pinnen. Je kan m ook prima wassen hoor in een badje met babyshampoo. Voor klitjes gebruik ik inderdaad ook de Tangle Teaser.
Ik heb wel fijn haar, dus ik heb de kleine Junior toen genomen. Groot genoeg voor mij. Scheelde toen ook best wat centen geloof ik. Maar jij hebt veel haar toch? Dus dan is een kleine borstel misschien niet zo fijn voor je?

1 like

Nee helaas niet maar kreeg net ook net na jou de tip over de Bijenkorf! Dus bedankt allemaal!

1 like

Ik ben er heel erg tevreden van, het was bij mij een duidelijk zichtbaar verschil. Ik had het laten doen omdat ik ging trouwen maar denk dat ik volgend jaar gewoon terug ga! #verslaafd
Ik heb 349 euro betaald voor de intake, plaatsing 2x, controle en 1,4ml hyaluronzuur.

1 like

Ja ik heb veel haar wat een paar jaar terug heel dik was en nu fijn is van structuur. Kleine borstels zijn inderdaad niet zo handig. Heb nu weer een kleintje mee op vakantie en erger me dood haha. Maar omdat m’n haar zoveel fijner is geworden was ik nu een mason Pearson aan het overwegen! Helaas geen kleine dus :sweat_smile:

Wat zijn jullie favorieten van the Ordinary? Vriendje wilt binnenkort eens wat proberen dus dan kan ik toch niet anders dan mee bestellen :woman_shrugging:

Wat ik al heb (geprobeerd):

• vit c
  • granactive retinoid
  • squalane olie
  • rosehip seed olie
  • buffet
  • matrixyl
  • dat rode spul met aha en bha

Dat is het geloof ik.

Ik zie dat ze op haarshop.nl in de aanbieding zijn! Dat scheelt misschien al iets.

Misschien een stomme vraag; maar wat is dan het verschil tussen een Mason Pearson en een niet-merk variant van een borstel met een combinatie van zwijnenhaar en nylon pinnen? Maakt dat zo veel verschil?

1 like

De MP wordt met de hand gemaakt, de rubberen pad waar de haren in vast worden gezet heeft een patent dus is uniek, hij is onbreekbaar (niks is onbreekbaar, geodriehoeken waar dat ook op staat bijv), de combinatie van haren en nylon zorgt er voor dat je haar op een zachte manier ontklit wordt, oliën in je haar worden op een zachte manier van de hoofdhuid door het hele haar verdeelt, door de combinatie haar en nylon wordt de hoofdhuid gemasseerd wat weer zorgt voor een betere doorbloeding = betere haargroei. En, wat wel het grootste verschil is vind ik, de haren en nylon zitten op een speciale manier vast aan de rubberen pad waardoor ze meegeven met je haar en dus zachter zijn.

Maar goed, vind ‘m te duur voor wat je er voor krijgt en mijn wetbrush is een hele goede dupe voor €7.

2 likes

Oh goeie tip! Ik heb geen idee wat het nou zo goed maakt dus ben blij met @Spaarlamp haar uitleg haha. Het einde ook :joy:
Ik zit al dagen naar reviews over vergelijkingen tussen de rock&rumble en de MP, ze vinden het allemaal wel even goed maar de MP net iets beter? Denk dat dat
eerder door de branding komt haha.

1 like

weet niet of je de squalane olie fijn vond - ze hebben nu ook een squalane cleanser! Vriendin van mij is groot fan van de toner aangezien die betaalbaar is en blijkbaar een redelijke dupe voor de pixi glow

Iemand deze al geprobeerd? Nog steeds op zoektocht naar het perfecte product voor een dewy look

Ik heb deze nog niet geprobeerd, vind zelf de laura mercier tinted moisturizer illuminating fijn voor een dewy look. Heb je die al eens geprobeerd?

1 like

Nee nog niet, maar zelf dacht ik dat ik meer had aan iets wat ‘over’ m’n makeup ging in plaats van eronder. Ik gebruik namelijk niet veel, maar wel de dekkende double wear foundation. Ben dan bang dat er niets overblijft

Gebruikt iemand hier het wenkbrauwpotlood van NYX? Ik gebruik nu die van Anastasia, maar ik vind €21,50 echt wel duur voor een wenkbrauwpotlood. Dus ik ben benieuwd of die van NYX een goede vervanger kan zijn!

Deze laat echt glitters op je gezicht achter, dus houd daar wel rekening mee. Ik hoor veel goeds over de ABH Dewy Set (de verpakking heeft glitters, de spray zelf niet):

Als je nog minder wil betalen voor een haarborstel…
Check deze
https://www.kapperskorting.com/denman-d81-medium-haar-nylon-platte-borstel-zwart.html?gclid=EAIaIQobChMIg-7hqLf14wIVA853Ch0qrgn7EAUYASABEgKtz_D_BwE

Ja ik vind die van NYX wel fijn! Heb de micro brow geloof ik

1 like

Ik vond die van NYX een minder mooie ondertoon hebben dan die van Anastasia. Heb er nu eentje van Catrice, want ik kon ook elke 1,5 maand een nieuwe kopen van Anastasia.

1 like

Ik vind ‘m echt té heftig, mijn hele shirt en haren zaten ook onder de glitters en dat wil ik niet haha

De princess lash van essence (oranje en groene) en als ik geld teveel heb dan better than sex van too faced

1 like