Het Beautytopic

TIP: Mac lipsticks met 30% korting!
https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/p/mac-cosmetics-satin-lipstick/2000036340?v=3000076680

Edit: sorry dode mus, het is maar 1 kleur.

bol.com heeft nu ook mooie aanbiedingen op mac, misschien ook wel leuk!

https://www.bol.com/nl/ra/algemeen/hoge-korting-op-geselecteerde-items-van-mac/58124/?PROMO=beautyweken_612_Beautywkn2019_25_BEA_1_9200000100621442

Ik ben stiekem best benieuwd wat je hiervan gaat vinden. Ik heb hem zelf ook gebruikt, maar ik krijg er na het douchen meteen zo’n squeaky clean gevoel van. Het trekt ook enorm bij mij. Dus ik ben benieuwd naar jouw ervaring!

1 like

Ai, dat klinkt niet veelbelovend. Zal het laten weten tegen die tijd!

1 like

Welke dagcreme raden jullie aan voor de warme zomermaanden? Die van Kiehl’s is perfect maar veel te zwaar en loop nu rond met een glimkop.

Blijkbaar circuleert er ook namaak Mac op bol, toch maar even opletten

Hmm hier max 3,5 week ongeveer. Maar ik wreef ook veel in mn ogen, hield er ook geen rekening mee.

1 like

Ah shit ja, wat flauw! :frowning:

De Hydrance Légère van Avène! Wel opletten dat je niet de Riche koopt dan want dat heb ik laatst gedaan en nu loop ik alsnog met een glimkop :upside_down_face: maar de lichte variant is wel heel fijn, ook voor de gevoelige huid

Wat @JaneB zegt!

Wat is een goede krultang voor een beginner/iemand die hier helemaal niet mee overweg kan? De grootte van de krullen maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Qua prijs liefst max €150

Ik heb het nu 3 keer laten doen maar het wisselt indd. De eerste keer bleef het ongeveer 4 week echt mooi en dan een uitloop van 1 tot 2 week waarbij je wel lichtjes je wimperkruller weer moet gebruiken maar ze dan wel gelijk awesome zitten, de tweede keer zat ik volgens mij net in verkeerde moment in mn wimpercyclus en was het na zo’n 2 week nog amper zichtbaar. De laatste keer was het meest succesvol en heb ik minimaal 6 week mooie wimpers gehad en dus nog de uitloop er achteraan. Ik heb dinsdag weer een afspraak staan voor mn vierde keer.

1 like

@anon24802271 @JaneB dank je en mijn moeder gaat vandaag toevallig naar boodschappen doen in Frankrijk.

1 like

Ik wil weer een beetje make-up gaan dragen, wat is jullie favoriete mascara?

Ik ben zelf heel tevreden over de ISO pro twister 19 mm. Is ongeveer 70 euro.

1 like

Thanks! Die heb ik vroeger ook wel eens gehad denk ik.

Heeft iemand hier ervaring met de Foreo Luna? Ik merk dat ik énorm geinfluenced wordt… maar kan bijna alleen maar spon reviews vinden online.

mac extreme dimension 100000%. Heb nu weer een goedkopere mascara gekocht want skeer, maar nu al spijt van!

2 likes

Ik zou dat ding al principieel nooit kopen. Vind hem ook echt belachelijk duur, volgens mij heb je ook best goedkopere versies?

Of ervaring met een goedkope variant? Het idee ansich ben ik benieuwd naar :blush: