Heeft iemand hier ervaring met de Foreo Luna? Ik merk dat ik énorm geinfluenced wordt… maar kan bijna alleen maar spon reviews vinden online.
mac extreme dimension 100000%. Heb nu weer een goedkopere mascara gekocht want skeer, maar nu al spijt van!
Ik zou dat ding al principieel nooit kopen. Vind hem ook echt belachelijk duur, volgens mij heb je ook best goedkopere versies?
Of ervaring met een goedkope variant? Het idee ansich ben ik benieuwd naar
Ja ik! Ik heb wel de mini (van €79) en die gebruik ik nu zo’n 1,5 jaar en hij doet het nog perfect. Hij reinigt goed, is heel makkelijk te gebruiken en schoon te maken en je hebt geen opzetborstels nodig. Vooral in de winter vind ik hem fijn met m’n vochtarme huid. Wel moet ik zeggen dat ik de Philips VisaPure net wat fijner aan vond voelen (de hele zachte borstels dan), maar nadat de 2e binnen een jaar tijd stuk ging, had ik er genoeg van. De Foreo Luna doet het wat dat betreft een stuk beter. De duurdere varianten hebben overigens wel veel meer opties dan de mini (zoals een timer).
Ik heb zowel ervaring met de originele Luna (die ik 5 jaar geleden ofzo kocht en toen kado deed aan mijn moeder) als de goedkope knock-off van Lidl, die ik inmiddels al 3 jaar gebruik. Ik ben er erg over te spreken, maar zou nooit de volle mep betalen voor iets dat zo makkelijk goedkoper te vinden is, met dezelfde kwaliteit. Ik gebruik het soms als hulpmiddel bij het reinigen van mijn gezicht met olie, of wanneer mijn huid wat dof is/voelt, ongeveer 3 à 4 keer per week, en ik heb hem nog maar één keer moeten opladen. Hij is heel zacht op de huid, maar efficient. Ik raad de 12-euro-Lidl-variant in elk geval erg aan!
@Luzarl: Ik vind de mascara’s van Kiko heel fijn! In de aanbieding kosten ze 3,95, ze zijn dierproefvrij en er zijn veel verschillende varianten. Ik vind de Ultra Tech en die uit de Green Me lijn het fijnst!
(Mijn favoriete mascara op de wereld is de Curvy Lashes van Wycon, mocht je ooit in IT zijn.)
Goeie tip!! Dankjewel! Dierproefvrij is fijn
Alles van Remmington
Ik heb hem nu een jaar of 2. Merk geen bijzonder verschil tussen gewoon reinigen en met de Foreo. Dus ik gebruik het niet zoveel meer…
Oh Thanks! Klopt het dat die op batterijen werkt ipv opladen? Of heb ik de verkeerde voor me.
Haha holy grail Lidl in de gaten houden dus . Thanks
De mini is oplaadbaar. Er is inderdaad wel een andere variant die nier oplaadbaar is maar waarvan je de batterij vervangt.
Een tijd geleden ging het hier erover dat de Decubal reinigingsmelk niet meer verkrijgbaar was. Hebben jullie hier al een goede vervanger voor gevonden?
Zijn er hier meiden die al enige tijd zo’n gezichtsroller gebruiken? Ben benieuwd naar ervaringen en effecten ervan. Merk dat ik een beetje geinfluenced ben om er zelf eentje aan te schaffen, maar wil toch eerst even wat meer erover lezen.
Ik wilde net een nieuwe verpakking van mijn foundation kopen en nu hoorde ik dat hij eruit is :( ik gebruikte de bb Cream van Guerlain (lingerie de peau). Weet iemand een goed alternatief?
Is er iemand die ervaring heeft met een microdermabrassie apparaat dat je thuis kan gebruiken? Werkt dat?
Ik ben op zoek naar een zwart Kohl potlood/liner voor in mijn bovenste waterlijn (heet dat ook waterlijn?).
Ik heb al vanalles geprobeerd maar op den duur gaat toch alles, door knipperen lijkt me, afgeven op mijn onderste waterlijn. Moet dus echt als een huis zitten/extreem waterproof zijn.
Iemand goede tips?
Ik gebruik er al een tijd een en ik vind het vooral lekker voelen, maar ik vind het lastig om te zeggen of het bijv écht anti aging werkt want ik kan niet zeggen hoe snel een rimpel er zou zijn zonder dat ding. Plus ik heb (nog) niet echt rimpels dus kan ook niet zeggen of ze minder worden. Sorry dit is echt een loze review haha.
@FYT94 heb je al eens een gelliner geprobeerd? Die blijven bij mij het allerbeste zitten! Als je budget zoekt raad ik die van Maybelline aan, maakt budget niet uit dan Bobbi Brown.
Oeh! Nee nog nooit geprobeerd, ga ik eens doen. Welke van Maybelline en Bobbi Brown raad je precies aan? Dan ga ik even kijken.
Ik had die ook altijd maar ben nu overgestapt naar Dior backstage foundation. Ik ben er iig heel tevreden over, is wel een iets lichtere dekking!