Ja Alverde ken ik wel! Dankjewel!!
Hun glanz shampoo met roze dop op basis van rietsuiker is zacht. Blijft je haar langer schoon van
Niet bij jetske geweest maar wel een andere skin clinic en daad hebben ze met een observer idd fotoâs van mijn huis gemaakt en de conditie van mijn huis was eigenlijk veel beter dan wat ik in eerste instantie dacht. En door verkeerde adviezen elders gebruikte ik juist te agressieve producten voor mijn huid wat ik helemaal niet nodig heb.
Dus ik zou je aanraden om naar een goede clinic te gaan met goede reviews en waar ze ook samples meegeven i.p.v. van alles laten kopen.
Dankjewel!!!
Ook voor @Yzile (en hoera voor jouw vorige antwoord!)
Ik vind er 2 goed:
Repair shampoo van Hema (de versie met keratine), 2 euro 50 of zoiets.
Shampure van Aveda (duurder, 17 euro, maar ik wissel af met bovenstaande)
Verder zijn de shampoos van Dr Organic goed, maar ik heb daar nooit een fijne variant van gevonden.
En ook wel fijn, maar voor mij aan de agressieve kant de shampoos van OGX.
Ik zit allemaal videoâs te kijken over dermaplaning, doen ze dat gewoon met een scalpel? Of zou dat met een scalpel kunnen? Ik heb het al geprobeerd met zoân wenkbrauwmesje, maar die zijn niet scherp genoeg dus krijg daarmee niet hetzelfde effect.
Heb ik ook eens naar zitten kijken⌠maar lijkt me eigenlijk ook niet zo goed omdat je je hele huidbarriere verstoort. Iedereen is zo lovend over het resultaat maar ben benieuwd wat de effecten op de lange termijn zijn eigenlijk.
Holoo ik kom weer met 'n vraag hoor. Ik ben echt al weer op zoek naar goede gezichtsverzorging. Ik gebruik nu 's ochtends een rituals dagcrème met spf 50 (I know dat er parfum in zit) en ik was mân gezicht met the body shop tea tree facewash en doe daarna ook de tea tree nachtcrème op. Ik heb me dit allemaal laten adviseren en het kostte een hoop maar ik blijf maar oneffenheden houden. Ik ben er zo klaar mee, ik mis gewoon mijn mooie goede huid wie heeft er de gouden tip? Ik heb geen extreme acne, maar gewoon een onrustige vette ĂŠn vochtarme huid trouwens. En ik weet het zo langzamerhand echt niet meer. Het mag best wat kosten trouwens, maar ik ga liever wel naar een fysieke winkel zodat ik het kan zien voordat ik het koop.
Ik kan de Rituals dagcreme die je gebruikt zo snel niet vinden op hun site, dus daar kan ik niet zo veel over zeggen behalve dat parfum inderdaad irriterend is.
Dat geldt helaas ook voor tea tree olie. Het kan ook goed helpen tegen acne hoor, maar dan zou ik het zelf verdunnen en lokaal aanbrengen. Jetske Ultee heeft hier een leerzame blog over geschreven als je het interessant vindt om daar meer over te lezen. Volgens mij komt het inmiddels over alsof ik door haar gespond wordđ Is niet zo, maar haar adviezen icm andere gezichtsverzorging etc hebben mijn huid zo laten opknappen.
Zelf heb ik geen acne (gehad), dus ik heb geen persoonlijke succesnummers wat dat betreft, maar heb er wel over gelezen.
Een van de merken die mân huid zo heeft laten opknappen is The Ordinary. Zij hebben een salicylzuur in het assortiment en dat is een stof die goed kan helpen tegen acne en je huid ook exfolieert.
Een andere stof die goed kan helpen bij acne en een onrustige huid in het algemeen is niacinamide. The Ordinary heeft dat in hun assortiment, maar het zit bijvoorbeeld ook in de Olaz 7-in-1 parfumvrije crème. Die laatste gebruik ik nu al een tijd en bevalt goed. Je zou er eventueel hyaluronzuur bij kunnen gebruiken om extra vocht vast te houden in de huid. Wederom verkrijgbaar van The Ordinary, maar ik gebruik nu zelf de hydro Bomb van Hema, daar zit het ook in.
Qua reiniging zou ik het mild houden als ik jou was. Zelf gebruik ik nu Micellair water of die solid oliereiniger van The Bodyshop met daarna een milde facewash. Ik ben voor dat laatste nog een beetje zoekende, heb er nu een van Neutral klaarliggen om te proberen.
Reinigen met olie zoals hier wordt beschreven, is misschien ook wel interessant voor jou.
Olaz is verkrijgbaar bij de drogist en Douglas verkoopt sinds een tijdje The Ordinary. Je kan the Ordinary zelf evt mailen met een foto ban je huid voor persoonlijk advies. En vergeet geen goede spf te gebruiken!
Ik heb er weer een boekwerk van gemaakt zie ik, dus het is wel even genoeg gok ik haha. Als je verder nog vragen oid hebt, moet je t laten weten hoor! Mân verhalen zijn âs nachts niet altijd het duidelijkst
Oh super bedankt voor je reactie! Zuur dat die tea tree dan helemaal niet goed was, die vrouw heeft me dat geadviseerd smeer me dan wat anders aanâŚ
The Ordinary vind ik heel ingewikkeld, maar naar die olaz 7-in-1 en hydro bomb ga ik zeker even kijken! En doe je die olaz als dag en nachtcrème?
Qua reiniging heb ik jaren lang een schuim/mousse gebruikt van Nivea maar dat werd me ook weer door iemand afgeraden. Neutral heb ik ook gebruikt, verschillende scrubjes, biodermal, ja eigenlijk echt veel van wat je in de drogist kan krijgen, maar niks lijkt echt te werken. Micellair water gebruikte ik toen ik nog make-up droeg maar dat doe ik nu niet meer dus die stap sla ik over. Maar moet ik die stap weer toevoegen? En waar is dat dan goed voor?
En een SPF, heb je een aanrader? Want ik merk eigenlijk dat dat vooral weer extra vet is op mn huid en ik vind dat heel vervelend, daarom gebruik ik nu ook een dagcrème met spf, anders zit je weer aan de twee lagen en ik heb het idee dat dat bij mij niet echt werkt. Want dat moet dan dus na je dagcrème neem ik aan? Ik gebruik ook geen make-up of poeder en wil ook niet zo glimmend op kantoor zitten.
Super bedankt voor je reactie!!!
Ik denk dat veel mensen niet weten dat tea tree over je hele gezicht, ook verdund, wel tot irritatie kan leiden helaas! Wat vervelend dat niks lijkt te werken voor je huid Ik ken het zelf helaas, dus ik hoop dat je snel iets vindt dat goed werkt.
Ik gebruik die Olaz zelf overdag en âs nachts. Overdag met een spf van Uncover eroverheen. Als je dat niet prettig vind, zou je misschien ook eens kunnen kijken naar de calm lijn van Paulaâs Choice, daar zit al spf in. Voor mij was die net niet voedend genoeg, maar het zou goed kunnen dat ik daar nog een halve tube van heb liggen. Als dat zo is, kan ik die evt naar je toesturen? Dan hoef je niet die investering te doen met het risico dat het weer tegenvalt.
Zelf gebruik ik geen micellair water oid als ik geen makeup gebruik, dus ik zou dat lekker overslaan als ik jou was.
Ja ik zou het heel lief vinden als ik de tube mag overnemen van je! Hoe weet je eigenlijk of iets wel of niet voedend genoeg is voor je huid? Ik doe altijd maar watâŚ
Ik ga vanavond even checken of ik m nog heb!
Of iets voedend genoeg is voor je huid is voor mij soms ook maar een beetje aanmodderen. Als het teveel is, ga ik glimmen, vooral gedurende de dag, en soms blijft het zelfs een beetje op mân huid liggen. Als het niet genoeg is, is mân huid wat doffer en kan het wat trekken, vooral op mân wangen.
Ik gebruik de rosĂŠ quartz roller. Vind het heel fijn in de ochtenden omdat mijn gezicht dan heel opgezwollen kan zijn en in de avond gebruik ik het ook.
In de avond gebruik ik het wat langer en intensiever bij al mijn contouren.
Iemand ervaring met de hot lips lipsticks van Charlotte Tilbury? Blijft het lang zitten en goede pigmentatie?
Iedereen super dank voor de reacties. Momenteel ben in op reis en ik had een aantal dagen geen bereik, dus kon niet reageren !
Al met al dus op zoek naar een huid therapeut als ik terug ben. Qua producten gebruik ik nu een mengelmoesje van van alles en nog wat, mede ook omdat ik op reis ben. Ik ben wel gestopt met scrubben⌠gebruik nu vooral Sukin Cream cleanser en een sukin anti blemish moisturizer. voorheen een geadviseerde combi van Paulaâs Choice. Echter ben ik over de klantenservice van PC niet helemaal tevreden⌠vandaar dat ik benieuwd ben naar JU!
Hoe vind je die? En hoe gebruik je hem? Ik ben al een tijdje geĂŻnteresseerd in die nieuwe skincare producten van Hema, maar kan er helaas amper reviews oid over vinden.
Ik vind m fijn! Al helemaal voor die prijs. Ik heb een vrij gevoelige huid, maar verdraag deze goed, ondanks dat er volgens mij wel een beetje parfum in zit. Ik gebruik hem zelf als een serum, dus voor een moisturizer. Met dit warme weer heb ik m in de koelkast staan, dan is het echt heel fijn na het reinigen.
Ik heb ook de night pack, die is best rijk dus die gebruik ik alleen als mân huid erg droog is. Mijn huid lijkt daar ook goed op te reageren gelukkig.
TIP: Mac lipsticks met 30% korting!
https://www.hudsonsbay.nl/nl-nl/p/mac-cosmetics-satin-lipstick/2000036340?v=3000076680
Edit: sorry dode mus, het is maar 1 kleur.