Wauw mooi!
Ik heb ooit extensions gehad, maar die waren echt niks vergeleken met dit
Even wat beauty buy tips:
- ICI Paris heeft 25% korting op bijna alle make up, waardoor bijv. de Anastasia Brow Wiz nog maar 22 euro is. Online uitverkocht, maar mijn vestiging had nog genoeg kleuren op voorraad.
- De ICI heeft een actie bij 2 gezichtsreinigers 30% korting, waardoor ik voor mijn geliefde DHC reinigingsolie maar 23 euro betaalde.
- De Tuinen heeft de hier aangeraden pure (!) jojobaolie voor 50% waardoor 200ml slechts 9,50 is!
Oh, dit is wel heel mooi inderdaad. Zo zou ik me er ook wel aan durven wagen! Bij haar leek het net of er een strook nepwimpers tegenaan geplakt waren.
Wat is de beste waterproof mascara die ook tegen wat warmer water kan? Mijn favo van mac liet gisteren gewoon helemaal los tijdens het zwemmen.
Het is niet dat ik perse make up op wil tijdens mijn zwemlessen, maar soms ga ik direct door vanuit mijn werk en heb ik geen tijd om mijn make up te verwijderen. Tijdens mijn werk wil ik wel gewoon normaal eruit zien.
@Beautician ik voelde het niet direct de aanzet, maar na ongeveer 1,5 week. Een vriendinnetje raadde mij deze plek aan, maar vond die wimpers echt teveel gedoe.
Meen je? Ik voelde echt duidelijk een verdikking. Kreeg er echt de kriebels van.
Thanks!! Die DHC olie gebruik ik ook dagelijks en is net op gegaan, morgen even kopen dus
Wie heeft dè tip voor een concealer voor onder mijn ogen die amper opvalt en echt een frisse blik geeft? #gebrokennachten
Waterproof mascara is meer bedoeld voor een kleine huil- of regenbui, ik denk niet dat er een mascara is die tijdens het zwemmen nog mooi blijft zitten. Ik zou er dan eerder voor kiezen om wat reiningingsdoekjes of van die doordrenkte watjes (https://www.kruidvat.nl/kruidvat-cleansing-oil-oog-make-up-remover-pads/p/28456) in je tas doen zodat je het vantevoren eraf kan halen. En dan na het zwemmen thuis goed reinigen.
Iemand tip voor een spray om je haar na het föhnen of krullen te fixeren zonder dat je meteen krokante krullen krijgt?
Ik vind MAC select moisture cover heel fijn! Die frist echt op zonder dat het echt een dikke laag is
Je settingspray is niet echt het ideale hydraterende product omdat het natuurlijk over al je make-up heen gaat. Vaak zit er alcohol in om je make-up te fixeren en dat werkt (uitzonderingen daargelaten) juist uitdrogend.
Je kan kan bijvoorbeeld kijken naar Mac Fix+, daar zit geen alcohol in, wel glycerine waardoor het wat verzorgend is en het haalt het poederige effect weg. Maar het doet m.i. niets om je makeup langer te laten zitten.
Wat ik zelf doe en aanraad is eerst goed je huid verzorgen (en dus hydrateren), niet teveel poeder en dan eventueel een echte settingspray zoals die van Skindinavia of de Urban Decay all nighter.
Hierop inhakend - zou een settingspray helpen mijn blush wat langer op mijn wangen te houden? Of is iets als een primer (?) daarvoor handiger?
Ik doe 's ochtends na mijn dagcreme eigenlijk alleen wat mascara en blush op, heb een heel mooie gekocht van Mac, maar tegen de tijd dat ik naar het station ben gefietst is het effect weer weg
@Mhysa Misschien vind je dan de settingspray van het eigen merk van Etos dan wel fijn! Dat is niet zo’n hardcore ding als die van UD, geeft geen naar gevoel aan je huid.
@anon81733682 Settingspray zou inderdaad kunnen helpen. Primer maakt voor mij wel echt verschil als ik geen foundation gebruik, maar bijvoorbeeld wel bronzer. Ik heb het idee dat dat echt wel beter blijft zitten dan zonder primer.
Bijna niet, blush vervaagd het snelste van je makeup. Wat je kunt doen is het aanbrengen na je settingspray, als die nog een beetje vochtig is, en het vrij heftig aanbrengen. Dat heftige vervaagd toch binnen een uur.
@Spaarlamp @panthera OK, dus na primer of na settingspray? Had juist verwacht voor die spray. Maar dank, dan ga ik eens wat uitproberen, ff kijken of ik deze herfst en winter een iets gezonder kleurtje kan faken.
Normaal je gebruik je settingspray inderdaad na al je make-up, maar het kan zeker helpen om de manier die @Spaarlamp schreef uit te proberen.
The make-upstore 3D waterproof! Gebruik ik al 6 jaar. Droogt niet keihard op maar blijft wel muurvast zitten in water.
Je moet twee dingen niet verwarren. Settingspray is heel wat anders dan fixingspray. Dan vergemakkelijk je de zoektocht.
Ik ben fan van de Maybelline 24hr fixingspray, maar die locked echt al denk ik dat je daar juist niet naar op zoek bent.
Ben wel benieuwd wat het verschil is