Het Beautytopic

Ik wilde net een nieuwe verpakking van mijn foundation kopen en nu hoorde ik dat hij eruit is :(:unamused: ik gebruikte de bb Cream van Guerlain (lingerie de peau). Weet iemand een goed alternatief?

1 like

Is er iemand die ervaring heeft met een microdermabrassie apparaat dat je thuis kan gebruiken? Werkt dat?

Ik ben op zoek naar een zwart Kohl potlood/liner voor in mijn bovenste waterlijn (heet dat ook waterlijn?).

Ik heb al vanalles geprobeerd maar op den duur gaat toch alles, door knipperen lijkt me, afgeven op mijn onderste waterlijn. Moet dus echt als een huis zitten/extreem waterproof zijn.

Iemand goede tips? :slight_smile:

Ik gebruik er al een tijd een en ik vind het vooral lekker voelen, maar ik vind het lastig om te zeggen of het bijv écht anti aging werkt want ik kan niet zeggen hoe snel een rimpel er zou zijn zonder dat ding. Plus ik heb (nog) niet echt rimpels dus kan ook niet zeggen of ze minder worden. Sorry dit is echt een loze review haha.

@FYT94 heb je al eens een gelliner geprobeerd? Die blijven bij mij het allerbeste zitten! Als je budget zoekt raad ik die van Maybelline aan, maakt budget niet uit dan Bobbi Brown.

1 like

Oeh! Nee nog nooit geprobeerd, ga ik eens doen. Welke van Maybelline en Bobbi Brown raad je precies aan? Dan ga ik even kijken. :slight_smile:

Ik had die ook altijd maar ben nu overgestapt naar Dior backstage foundation. Ik ben er iig heel tevreden over, is wel een iets lichtere dekking!

Oh een lichtere dekking vind ik niet erg. Daar ga ik even naar kijken! Dankjewel.

Ik weet niet of hij nog in deze verpakking zit, maar het is iig zo’n rond potje en er zat ook altijd een kwastje bij

Denk dat ze beide ook wel in andere kleuren hebben als je dat wil, geen idee.

Die van Inglot zijn ook aanraders, de zwarte is kleur 77 @FYT94

1 like

Ik heb de hele middag op een terras gezeten met zonnebril op en heb alsnog hoofdpijn van het fronsen (fronzen?), heb net dus besloten dat ik volgende maand (baby)botox wil. Wie heeft dit, waar heb je dat gedaan en wat koste het?

1 like

Ik gebruik de doorzichtige van essence maar vind haarlak op een wenkbrauw borsteltje eigenlijk fijner werken.

Dankjewel! Heel fijn!

Ga even kijken of ik die ergens kan swatchen. Thanks!

Ligt eraan wat je ermee wilt bereiken. Ik vond zo een thuis apparaat vooral fijn voor wat dikkere huiden. Voor de dunne huid zou ik het niet aanraden.

Het exfolieert en door het vacuüm wat het zuigt stimuleer je ook de doorbloeding, op langere termijn zou je dan ook een anti aging effect krijgen doordat de aanmaak van fibroblasten wordt gestimuleerd.

Wat vinden jullie een fijne oogmake-up remover? Ik heb echt heel gevoelige ogen die snel tranen. Oogmake-up an sich maakt het niet per se erger, maar als ik het dan ‘s avonds weghaal beginnen m’n ogen te branden en tranen en word ik de volgende dag daar ook mee wakker. Ik kan dus eigenlijk maar 3 dagen ofzo achter elkaar oogmake-up op. Het liefst iets waar je ook waterproof mee weg kan halen, maar dat hoeft niet per se. De 2 fasen van Nivea, Kruidvat en Laroche Posay heb ik al geprobeerd.

Een natuurlijke olie wel eens geprobeerd? Zoals jojoba olie?

1 like

Clinique Cream Shaper for Eyes is echt mijn holy grail. Alle andere potloden lopen bij mij ook uit, maar deze nooit.

2 likes

de biphase van Garnier bestaat in normale versie en een versie voor gevoelige ogen. Mijn vriendin heeft ook gevoelige ogen en ze gebruikt hem ook heel graag.

1 like

Bedankt allemaal voor de tips! Ga snel naar het centrum

image
Bedoel je deze?