Klopt het dat op die van Etos alleen “Oil” staat? Deze lijkt wel 2-fasen maar dat staat er niet echt bij:
Dank voor je reactie! Ik wil het gebruiken voor beginnende rimpels, acnelittekens en milde actieve acne. Hoe weet ik of ik een dikke of dunne huid heb? Van welk merk heb jij zo’n apparaat gebruikt?
Ja deze en de gewone versie is met gele olie
Oke top! Ja ik zat eerst bij specifiek oogmake-up removers te kijken en zag hem daar niet, dus wilde het even checken haha
Die bestaat ook in een kleine versie als je eerst wil uitproberen.
Voor actieve acne zal het niets doen, als je er overheen gaat zal het zelfs irriterend werken, maar als je er omheen werkt zal het geen probleem zijn. Voor de rest kan het zeker werken.
Vaak merk je het wel, als je bv een puistje uitknijpt heb je dan het idee dat je snel door de huid heen drukt, of kan je best wel wat duwen voor er een wondje ontstaat? Zie je vaatjes door je huid heen?
Heb zelf ervaring met die van Philips. Heb hem zelf niet gebruikt (want dunne huid) maar wel op andere mensen met verschillende huidtypes.
Dan heb ik denk ik een dikke huid, ik kan inderdaad flink drukken voordat er een wondje komt en ik zie geen vaatjes.
Top, dan werk ik idd om de actieve acne heen als ik er een ga kopen. Ben benieuwd! Dank voor de informatie!
Even een persoonlijke review van wimperextentions;
Het zetten ging heel goed, nergens last van gehad. Ik had een mix van 3D en de single lashes en betaalde 65 euro voor een nieuwe set.
Van dichtbij zag heel goed dat het niet echt kon zijn ivm de lengte en de mega volume, maar als ik het op foto’s zie vind ik het super mooi. Gaf echt een open blik.
Ik had ze gezet voor mijn vakantie en ben ook regelmatig in de zee en het zwembad ermee geweest.
De eerste week was het super mooi, in de tweede week begon het steeds warriger te worden en begon je ook al wat gaten te zien. Ook merkte je dat de extensions aan het uitgroeien waren en ik kon het gevoel van het voelen van het lijmbolletje/aanzet echt niet hebben en begon er steeds meer aan te zitten = werd steeds lelijker.
Na 2 weken kon ik het niet meer aan en heb ik ze laten verwijderen. Tip; doe dit niet in het buitenland waar ze niet zo goed Engels kunnen, want de vrouw heeft letterlijk mijn hele wimpers eruit getrokken ipv alleen de extentions. Het zag er echt dramatisch uit. Mijn wimpers waren echt nog maar een paar milimeters lang en heel weinig.
Conclusie; ik zou nooit meer extentions willen. Heb de eerste weken nepwimpers gedragen en ben begonnen met revitalash en na een maand zagen ze er er weer normaal uit.
Mijn advies; investeer in revitalash, is uiteindelijk veel goedkoper.
Een collega van mij heeft extensions laten zetten. Ze heeft van zichzelf hele lichte wimpers, en de extensions zijn echt pikzwart. Ze zitten ook superdicht op elkaar en echt boven haar eigen wimpers, je kunt op sommige stukjes haar wimpers er onderdoor zien piepen. Ik heb nog nooot wimperextensions in het eggie gezien, is dit normaal? Ik vond het niet echt mooi.
Wat is dat toch met mijn huid? Puistjes maar dan hard wat je niet kan uitknijpen. Gelukkig niet veel maar niet leuk. Wie heeft dit ook?
Wauw mooi!
Ik heb ooit extensions gehad, maar die waren echt niks vergeleken met dit
Even wat beauty buy tips:
- ICI Paris heeft 25% korting op bijna alle make up, waardoor bijv. de Anastasia Brow Wiz nog maar 22 euro is. Online uitverkocht, maar mijn vestiging had nog genoeg kleuren op voorraad.
- De ICI heeft een actie bij 2 gezichtsreinigers 30% korting, waardoor ik voor mijn geliefde DHC reinigingsolie maar 23 euro betaalde.
- De Tuinen heeft de hier aangeraden pure (!) jojobaolie voor 50% waardoor 200ml slechts 9,50 is!
Oh, dit is wel heel mooi inderdaad. Zo zou ik me er ook wel aan durven wagen! Bij haar leek het net of er een strook nepwimpers tegenaan geplakt waren.
Wat is de beste waterproof mascara die ook tegen wat warmer water kan? Mijn favo van mac liet gisteren gewoon helemaal los tijdens het zwemmen.
Het is niet dat ik perse make up op wil tijdens mijn zwemlessen, maar soms ga ik direct door vanuit mijn werk en heb ik geen tijd om mijn make up te verwijderen. Tijdens mijn werk wil ik wel gewoon normaal eruit zien.
@Beautician ik voelde het niet direct de aanzet, maar na ongeveer 1,5 week. Een vriendinnetje raadde mij deze plek aan, maar vond die wimpers echt teveel gedoe.
Meen je? Ik voelde echt duidelijk een verdikking. Kreeg er echt de kriebels van.
Thanks!! Die DHC olie gebruik ik ook dagelijks en is net op gegaan, morgen even kopen dus
Wie heeft dè tip voor een concealer voor onder mijn ogen die amper opvalt en echt een frisse blik geeft? #gebrokennachten
Waterproof mascara is meer bedoeld voor een kleine huil- of regenbui, ik denk niet dat er een mascara is die tijdens het zwemmen nog mooi blijft zitten. Ik zou er dan eerder voor kiezen om wat reiningingsdoekjes of van die doordrenkte watjes (https://www.kruidvat.nl/kruidvat-cleansing-oil-oog-make-up-remover-pads/p/28456) in je tas doen zodat je het vantevoren eraf kan halen. En dan na het zwemmen thuis goed reinigen.
Iemand tip voor een spray om je haar na het föhnen of krullen te fixeren zonder dat je meteen krokante krullen krijgt?