Zou bij de salon waar je gaat vragen welke verf zij gebruiken en die kopen, heb je precies dezelfde kleur. Grote kans dat ze refectocil gebruiken.
Misschien beetje late reactie, maar mijn ultieme tip voor het lang behouden van blush en bronzer is deze volgorde: moisturizer - setting/fixing spray (mijn favo is make-up revolution stay matte) - poederen (hoeft niet, ik doe het wel want snel glimmend hoofd) - foundation - cream blush en bronzer - poeder - blush en bronzer + rest vd makeup - fixing/setting spray
Door de cream producten en door vooraf fixing spray en gezichtspoeder te gebruiken blijven mn blush en bronzer echt wel bijna een gehele (werk)dag zitten. En wees niet bang om een beetje heftig je blush en bronzer aan te brengen, dat heftige gaat eraf met de fixing spray en ook nog het eerste uur. En zo niet, ik heb sowieso altijd gezichtspoeder bij me, dan kan je dat alsnog makkelijk uitblenden met gezichtspoeder
Welke settingspray vind jij prettig? Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte
Budget is make up revolution stay matte echt mn favoriet en Urban Decay All Nighter is verreweg de beste, maar wel high-end. Ik blijf verbaasd hoe goed mn make-up eruit ziet op een feestje met een plamuurlaag icm zweet, drukte en heel veel bewegen. Die van make-up revolution gebruik ik meer dagelijks als ik alleen concealer, blush, bronzer en wenkbrauwen op heb en is dan echt meer dan prima!
Weet jij zo of deze alcohol bevat?
Ik vind die van UD ook fijn, maar die geurrrrrrr. Kan er echt niet tegen dus gebruik m ook nooit.
iemand aanraders voor koraal/perzik cream blushes?
Nee, weet ik niet zo uit mn hoofd. Ik zal wel even kijken als ik thuis ben (hoop niet dat ik het vergeet)
Ja die geur is echt wel een dingetje haha. Ik vind m zo fijn dat ik het er soms wel voor over heb
Wat is een mooie warme budget highlighter in poedervorm?
Heeft iemand hier ervaring met de Quick Flick? Ik zie het regelmatig langskomen en het wekt mijn interesse omdat ik echt geen ster ben ik eyeliner zetten
Werkt het? Droogt het niet snel uit?
Website: https://thequickflick.com.au/
Refectocil gebruikers, gebruiken jullie de vloeibare 3% oxidant of de creme? Wat zijn aanraders?
Ik gebruik de vloeibare 3%. In een eierdopje zet ik een streepje kleur van ca 1cm lengte, 5 druppels oxidant erbij, beetje roeren met een kwastje en dan aanbrengen op wenkbrauwen. Kind kan de was doen, easy as that.
L’oreal heeft een palette met 4 warme highlighters. Volgens mij was die iets van €15.
Sleek heeft ook mooie highlighters.
Haal je toch dezelfde als die bevalt?
25 mm volgens mij! Ik heb zonder klepje.
Max Pro, en dan zonder zo’n klepje!
Remington pearl pro curl, die is 32 mm en heb ik al jaren. De pearl wand van 25 mm is ook goed, maar dat zijn strakkere krullen
Ik koop altijd suikerwax van lycon bij de beautysalon! Volgens mij is het belangrijk om een scrub zonder olie te gebruiken, maar ik heb die nooit bij een drogist kunnen vinden.