Iemand ervaring met die avocado oogcrème van Kiehl’s? Ik gebruik nu dat caffeine spul van The Ordinary maar dat voedt echt niet dus mijn concealer zit niet mooi meer nu het kouder begint te worden. Wil gewoon een keer iets wat echt goed voedt en deze schijnt wel goed te zijn volgens mij? Ben wel benieuwd naar andere ervaringen, vind het namelijk best een hoop geld voor een oogcrème.
Ik wil mn haar verven, is echt al weer jaren geleden… alleen wat is nu de beste permanente haarverf uit een pakje?
Ook iemand tips voor een mooie chocolade bruine kleur?
Het is echt goed! Ik gebruik die overdag en ‘s avonds de midnight oogcreme. #kiehlsambassadeur #hoopdatikooitgesponsordword
Oke, ik ben overtuigd
Hopelijk heeft Douglas binnenkort weer goede korting, dat scheelt toch nog iets.
28e is national glamour day!
Ik gebruik die van Wecolour, die vind ik fijn. Ze hebben op de website ook foto’s van de kleur van mensen ter referentie. Ik heb zelf asbruin en ben er blij mee!
Ik heb deze oogcrème ook en ben er ook tevreden over!
Ik vond deze niet fijn. Hij heeft een rare structuur en vond hem totaal niet voedend. Soms prikte het ook rondom mijn oog als ik hem gebruikte. Zonde van mijn geld.
Er is nu 40% korting op mascara’s bij de ICI PARIS. Iemand nog tips voor een goede?
Hier was ik op aan het wachten! Ik ben groot fan van de clinique high impact lash elevating mascara. Wel een goede reiniger op oliebasis erbij aanschaffen.
Ik wil mijn geld uitgeven aan dingen die ik niet nodig heb bij de skins archives sale maar de site is steeds overbelast
Kleur 400 van die roze verpakkingen!! Die is mooi. Als je iets van warmte in je haar hebt al pakt ie met een hintje rood uit
Ik heb nu altijd 500.
Dit is ook echt elke keer weer laat me gewoon mijn geld uitgeven
Iemand ervaring met deze NYX fixing sprays?
Edit: oh je ziet ze alleen als je er op klikt, maar het is dewy finish en matte finish
Gewoon een prima settingspray, merkte niet veel verschil tussen mat en dewy.
Ik vond de matte heel erg fijn, en maakte m’n hoofd ook echt mat. Maar het schijnt niet voor iedereen te werken
Heeft er hier iemand ervaring met extensions in je haar? Ik zit eraan te denken om een paar extensions te laten zetten omdat mijn haar heel erg uitgevallen is en ik graag iets meer dikte erin wil hebben. Mijn kapster (Salon B) gaf aan dat ik met 3 stroken/stukken (?) genoeg zou hebben. Zie er wel beetje tegenop om dan 1x per 8 weken terug te moeten voor het bijwerken maar aan de andere kant, ik laat het nu ook regelmatig knippen/verven.
Oja, moet je het heel erg veel stylen om het niet zichtbaar te laten lijken? Ik was het nu 1x per week, fohn het in model en dan zit het wel (redelijk) goed de rest van de week. Of ik steek het vast.
Ik ben absoluut geen fan van extensions. Je voelt het zitten en ik vond dat echt niet prettig. Maar dat vond ik echt niet het ergste. Ik heb stijl haar van mezelf, en ik moest iedere keer als ik m’n haar had gewassen, pérse mijn haar ook stylen (normaal doe ik er niets aan, alleen even snel föhnen). Omdat anders je heel goed het verschil in extensions - echt haar zag (en ja, ik had gewoon echt goede extensions).
Precies waarom ik dus zo twijfel erover. Het zou maar om weinig gaan maar op de filmpjes die ik erover heb gezien zie je de extension eigenlijk altijd zitten. En ik ken mezelf, ik heb gewoon geen zin om 's ochtends echt lang bezig te zijn met het stijlen van m’n haar. Of bang zijn dat je het ziet zitten als ik hte een keer deels vast doe. Maar ben m’n zielige bosje haar ook zo zat. Al zie ik weer nieuwe haartjes terug komen
Ik ken echt bijna niemand waarbij je niet ziet dat het extensions zijn. Ja bij een vriendin van me, maar zij steekt er echt heel veel tijd en moeite in en zal haar haar nooit op laten drogen en er verder niks mee doen.