Hahahah je kwasten zou ik niet doen, dan laat de lijm los.
Crème smelt samen met de huid dus het blijft wel iets beter zitten, tenzij je veel zweet of het regent bijv, maar je kunt sowieso crème en daar overheen poeder aanbrengen!
Hahahah je kwasten zou ik niet doen, dan laat de lijm los.
Crème smelt samen met de huid dus het blijft wel iets beter zitten, tenzij je veel zweet of het regent bijv, maar je kunt sowieso crème en daar overheen poeder aanbrengen!
Ga ik denk ik proberen dan. Creme voor de kleur en poeder voor de finish
Ik heb de serum foundation van the ordinary. Ik gebruik m niet zo vaak, maar vind m wel mooi zitten en licht qua dekking.
Ik gebruik dit ook in combinatie met biergist pillen en mijn nagels zijn zo veel beter geworden!
Heeft iemand tips voor een fijne, dekkende (want donkere kringen) concealer die niet creaset (creased, creast???) het maakt niet uit hoe goed ik mijn huid hydrateer, en ik prime altijd met de nivea aftershave balm, maar mijn concealer zit bij mijn ogen nooit mooi omdat hij in de lijntjes gaat zitten. Ik gebruik momenteel eentje van NYX, met catrice heb ik helaas dezelfde ervaring.
als je één mocht kiezen: CT Hollywood flawless filter, of de MAC strobecream?
Ik wil het graag met m’n foundation mengen voor een mooie glow, dus niet per se als oogverblindende highlighter
Ik scheer normaal mijn hele gezicht (gewoon met scheerschuim en een normaal mesje, zo’n wenkbrauwmesje vind ik niet fijn) en nu dacht ik goh, laat ik eens mijn gezicht harsen. Ik weet nog niet of dit zo’n goed idee was. Denk wel dat mijn makeup morgen heel mooi zit, het is heel glad namelijk, maar ook heel gevoelig en best warm. Ben benieuwd morgen.
Heeft iemand een tip voor intense en goede wenkbrauwverf? Ik heb wel eens haarverf gebruikt (prima maar onhandig met die verpakkingen en weet ook niet of het zo goed is haha) en die van kruidvat (totaal effectloos). Ik laat het doen bij de salon, maar ik ga daar iedere vier weken heen en 1 x per vier weken verven vind ik te vaak (bij mij zit het echt lang!) en te duur, maar 1 x per acht weken net te weinig. Dus wil het gewoon thuis af en toe bijwerken.
Refectocil, online bestellen.
Of bij Kruidvat: Bransius (maar dat is echt van een andere kwaliteit en je kunt ook niet een kleur mengen.
Zou bij de salon waar je gaat vragen welke verf zij gebruiken en die kopen, heb je precies dezelfde kleur. Grote kans dat ze refectocil gebruiken.
Misschien beetje late reactie, maar mijn ultieme tip voor het lang behouden van blush en bronzer is deze volgorde: moisturizer - setting/fixing spray (mijn favo is make-up revolution stay matte) - poederen (hoeft niet, ik doe het wel want snel glimmend hoofd) - foundation - cream blush en bronzer - poeder - blush en bronzer + rest vd makeup - fixing/setting spray
Door de cream producten en door vooraf fixing spray en gezichtspoeder te gebruiken blijven mn blush en bronzer echt wel bijna een gehele (werk)dag zitten. En wees niet bang om een beetje heftig je blush en bronzer aan te brengen, dat heftige gaat eraf met de fixing spray en ook nog het eerste uur. En zo niet, ik heb sowieso altijd gezichtspoeder bij me, dan kan je dat alsnog makkelijk uitblenden met gezichtspoeder
Welke settingspray vind jij prettig? Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte
Budget is make up revolution stay matte echt mn favoriet en Urban Decay All Nighter is verreweg de beste, maar wel high-end. Ik blijf verbaasd hoe goed mn make-up eruit ziet op een feestje met een plamuurlaag icm zweet, drukte en heel veel bewegen. Die van make-up revolution gebruik ik meer dagelijks als ik alleen concealer, blush, bronzer en wenkbrauwen op heb en is dan echt meer dan prima!
Weet jij zo of deze alcohol bevat?
Ik vind die van UD ook fijn, maar die geurrrrrrr. Kan er echt niet tegen dus gebruik m ook nooit.
iemand aanraders voor koraal/perzik cream blushes?
Nee, weet ik niet zo uit mn hoofd. Ik zal wel even kijken als ik thuis ben (hoop niet dat ik het vergeet)
Ja die geur is echt wel een dingetje haha. Ik vind m zo fijn dat ik het er soms wel voor over heb
Wat is een mooie warme budget highlighter in poedervorm?