Het Beautytopic

Je moet met extensions inderdaad wat meer tijd besteden aan styling en het kost ook veel geld :p.
Als je zelf goed overweg kunt met stijl- en/of krultang en je haar eigenlijk op dezelfde lengte geknipt wordt dan valt het op zich goed mee. Wat ik echt het ergste vind, is als mensen die haar hebben van 30 cm ineens plukken haar hebben van 80 cm en dan nog met een verschil in textuur.

Misschien kan je eens kijken naar clip-ins? Je kan ze op ali kopen en dan voor een speciale gelegenheid in je haar clippen.

@Spaarlamp, @Daelyss, suffe is juist dat de kapster vertelde dat ik veel langer met de extensions zou doen omdat ik mijn haar nauwelijks stijl en daarmee ze dus niet zou beschadigen. Het klonk zo logisch! Kan wel redelijk overweg met krultang maar wil dat juist zo weinig mogelijk met mijn haar doen omdat het al zo dun en fijn van zichzelf is. Ik koester alle haren die nog mijn hoofd zijn blijven zitten :blush:.
Ben ook vooral bang dat je het inderdaad door textuur-verschil goed ziet zitten en dat vind ik zó lelijk!
Het zou dan ook echt alleen voor wat meer volume zijn, haar is net tot over mijn schouders. Geld zou nog niet hetgeen zijn wat me tegenhoudt. Is een luxe die ik me kan veroorloven, ook door ervoor te sparen. En als het me meer vertrouwen zou geven dat je geen hoofdhuid door mijn haar heen ziet is me dat het waard. Maar denk dat ik dan bang zou zijn dat je i.p.v. hoofdhuid extensions zou zien!
Gelukkig is de uitval nu gestopt en anders ga ik maar voor een pruik…

1 like

ik vind het niet boeiend, werd niet echt mat op mijn hoofd, set je make up wel ok

1 like

Hoe ziet je haar er uit nu? Je kan ook gewoon voor een open weave gaan. Als dat goed gezet is dan zie je geen verschil.
Mijn kapster doet elke maand het haar van een witte vrouw met zeer dun haar en dat is ook mooi gedaan. Vanwaar ben je?

Haar heeft beetje slag en af en toe een verdwaalde pijpenkrul. Nog als toevoeging, het is nu helemaal op 1 lengte en dat zou met de extensions ook zo blijven. Dus niet bedoeld om langer haar te krijgen maar echt alleen om het wat voller te laten lijken.
Ik heb even moeten googlen op ‘open weave’ maar kon die term niet zo terug vinden. Is het dat ze de extensions aan een klein vlechtje bevestigen? Want zo zou mijn kapper het dan ook doen. Woon in het midden van Nederland. En heel fijn dat je zo meedenkt!

Wat je zou kunnen proberen is een flipin!

1 like

@Swelgje never again. Ik heb het 1,5 jaar gehad omdat een of andere hersenloze kapster complete happen uit mijn haar had geknipt.

Je móet echt elke dag je haren stylen, ook al lijkt het nog zoveel op je eigen haar. Ik had het alleen als opvulling, niet als verlenging en zelfs dat kon je zien als ik niet genoeg tijd nam ervoor. Het fohnen duurt tering lang, je kunt dus niet effe snel douchen. Ik moest dat echt plannen…

En sowieso; niet effe je handen door je haren kunnen halen is echt intens kut.

Heeft iemand dé tip voor een goede vette voetencreme die ook goed intrekt?

Weleda Fußbalsam! Maarrr mijn lievelingsvoetencrème is die van Lidl met urea, een klein beetje is voldoende en hij werkt supergoed!

1 like

Net het nieuwe serum van Jetske Ultee besteld. Ben heel benieuwd, het klinkt veelbelovend.

1 like

Mijn hele wimpers zijn verkloot door een wimperlift 4 weken geleden… Echt hoe kan dat? Ze zijn helemaal scheef en verschrompelt, ziet er echt heel raar uit

@Blush, @Daelyss, @Spaarlamp, @lovewarrior, jullie besparen me een hele hoop geld en ook nog heel wat tijd. (Elke 8 weken bij de kapper…) Geen extensions voor mij dus!
Dank je wel :grin:

1 like

ICI PARIS heeft dit weekend korting met de volgende codes:

25% korting*: NLD-NAJAAR25

En met drie producten 30%
30% korting*: NLD-NAJAAR30

Ik heb zelf de Urban Decay All Nighter settingspray gekocht net.

3 likes

Voor de liefhebbers van Juliette Has a Gun not a perfume. 100 ml nu voor 65 euro bij notino.nl

Zal vast een goed serum zijn hoor maar haha jeetje die foto erbij, cringe.

1 like

Haha nogal, maar het was de enige afbeelding die ik zo snel kon kopiëren.

Mwah in het begin een beetje, nu is het heel erg ineens. Kan geen mascara op doen

Ik heb van Kruidvat eigen merk wimperverf gekocht. Alleen toen ging ik daarna een review kijken van Vera Camilla en bij haar is het echt een fail. Heeft iemand van jullie er ervaring mee of kan ik hem beter terugbrengen naar de winkel?

Terugbrengen. Deed bij mij helemaal niets!

Bij mij deed het ook helemaal niks! Heb het een half uur laten zitten en je zag echt nul verschil