Het Beautytopic

Heeft iemand hier ervaring met de Quick Flick? Ik zie het regelmatig langskomen en het wekt mijn interesse omdat ik echt geen ster ben ik eyeliner zetten :stuck_out_tongue:

Werkt het? Droogt het niet snel uit?

Website: https://thequickflick.com.au/

Refectocil gebruikers, gebruiken jullie de vloeibare 3% oxidant of de creme? Wat zijn aanraders?

Ik gebruik de vloeibare 3%. In een eierdopje zet ik een streepje kleur van ca 1cm lengte, 5 druppels oxidant erbij, beetje roeren met een kwastje en dan aanbrengen op wenkbrauwen. Kind kan de was doen, easy as that.

2 likes

L’oreal heeft een palette met 4 warme highlighters. Volgens mij was die iets van €15.

1 like

Sleek heeft ook mooie highlighters.

1 like

Haal je toch dezelfde als die bevalt?

25 mm volgens mij! Ik heb zonder klepje.

1 like

Max Pro, en dan zonder zo’n klepje!

1 like

Remington pearl pro curl, die is 32 mm en heb ik al jaren. De pearl wand van 25 mm is ook goed, maar dat zijn strakkere krullen

2 likes

Ik koop altijd suikerwax van lycon bij de beautysalon! Volgens mij is het belangrijk om een scrub zonder olie te gebruiken, maar ik heb die nooit bij een drogist kunnen vinden.

1 like

Iemand ervaring met die avocado oogcrème van Kiehl’s? Ik gebruik nu dat caffeine spul van The Ordinary maar dat voedt echt niet dus mijn concealer zit niet mooi meer nu het kouder begint te worden. Wil gewoon een keer iets wat echt goed voedt en deze schijnt wel goed te zijn volgens mij? Ben wel benieuwd naar andere ervaringen, vind het namelijk best een hoop geld voor een oogcrème.

Ik wil mn haar verven, is echt al weer jaren geleden… alleen wat is nu de beste permanente haarverf uit een pakje?

Ook iemand tips voor een mooie chocolade bruine kleur?

Het is echt goed! Ik gebruik die overdag en ‘s avonds de midnight oogcreme. #kiehlsambassadeur #hoopdatikooitgesponsordword

1 like

Oke, ik ben overtuigd :stuck_out_tongue:
Hopelijk heeft Douglas binnenkort weer goede korting, dat scheelt toch nog iets.

1 like

28e is national glamour day!

1 like

Ik gebruik die van Wecolour, die vind ik fijn. Ze hebben op de website ook foto’s van de kleur van mensen ter referentie. Ik heb zelf asbruin en ben er blij mee!

Ik heb deze oogcrème ook en ben er ook tevreden over!

Ik zag geen enkel verschil :woman_shrugging:t4:

Ik vond deze niet fijn. Hij heeft een rare structuur en vond hem totaal niet voedend. Soms prikte het ook rondom mijn oog als ik hem gebruikte. Zonde van mijn geld.

Er is nu 40% korting op mascara’s bij de ICI PARIS. Iemand nog tips voor een goede?