Aah echt heel jammer! Hebben jullie een andere gebruikt die wel werkt?
Ik heb de laatste paar keer telkens dat het lijkt alsof mijn wimpers afbreken. De krul zakt ook redelijk snel uit (met twee dagen hangen mijn wimpers al een stuk lager terwijl ik zorg dat ze niet nat worden). En de wimpers die uitvallen hebben echt zoān stomp uiteinde. Ik zie zoān groot verschil met de nieuwe wimpers die nu groeien, die zijn langer en hebben een normaal dunner wordend uiteinde.
Enig idee hoe dat kan? Misschien beschadigen ze doordat ik soms op mijn buik slaap? Maar heb het alleen als ik een wimperlift gehad heb. En eerst had ik dit nooit.
Refectocil!!
Ik vind dit altijd lastig te beoordelen op fotoās die net na de lift zijn gemaakt, want dan zijn de wimpers toch vaak nat door de vloeistof?
Is dit dan bijv goed?
Bij de kruidvat: van Bransus. Maar Refectocil is nog beter.
Ik blijf er wel gewoon even vanaf, draag toch verder nooit mascara. Het prikte ook steeds heel erg in mān oog, heb de hele dag rode ogen gehad na de behandeling.
Iemand tips voor een heel dun wenkbrauwpoeder kwastje? Ik vind het kwastje dat altijd bij het catrice kitje zit heel fijn, maar merk dat die bot wordt voordat ik het kitje op heb gemaakt. Dus ik vind het zonde om steeds een nieuw kitje te kopen alleen voor dat penseeltje.
Deze is superfijn:
https://www.douglas.nl/Make-up-Accessoires-Wenkbrauwkammen-en-scharen-Anastasia-Beverly-Hills-Wenkbrauwen-Large-Synthetic-Duo-Brush-%2312_productbrand_3000054951.html
En van Mac zijn er 3 heel goed (ik heb zelf de 266), kijk deze video om te zien welke past bij jou:
Nr 12 van Anastasia vind ik echt de beste ever, blijft ook heel mooi en dun.
Geen shampoo, maar je hoofdhuid spoelen met appelazijn werkt goed daarvoor. Daarna wel conditioner gebruiken tegen de geur haha.
the body shop ginger shampoo + conditioner
Vooral een tip om geen shampoo met SLS of SLES meer te gebruiken. Een shampoo zonder sulfaten is veel milder voor je hoofdhuid (vb: Hema Repair Shampoo, Dr Organic, Aveda). Verder heeft The Ordinary een haarserum (bedoeld voor meer haar) dat goede herstellende ingredienten heeft en kan helpen bij herstel van de balans van de hoofdhuid. Is niet vet en kun je het beste 's avonds opbrengen.
@monkeyslutna jaren jeuk op mn hoofd heb ik eindelijk een gevonden die mij helpt (zelfs die van TBS hielp mij niet), de Petal Fresh Tea Tree shampoo en conditioner! De shampoo droogt je haar wel wat uit, maar icm de conditioner is hij heel fijn.
De DM heeft nu ook een shampoo en conditioner voor de gevoelige hoofdhuid, ook een aanrader als je wat budgetvriendelijker wilt en in de buurt van Duitsland woont.
Beide zijn (uit mn hoofd) sulfaatvrij maar reinigen goed.
Ik krijg dat wel eens als ik lang dezelfde shampoo gebruik, dus ik wissel tussendoor af. Zo heb ik een verzorgende shampoo met keratine en een hele āschoneā zonder sulfaten en siliconen. Ik merk dat ik het van meerdere shampoos krijg, dus afwisselen werk nu het beste voor me.
Met van 40% korting op mascaras bij ICI Paris probeer ik altijd nieuwe mascaras uit. En nu heb ik een winnaar gevonden, dus ik deel 'm even. Het is de Helena Rubenstein Lash Queen Feline. Het borsteltje lijkt op een klassiek bosteltje, maar het is een siliconenborsteltje! Deze mascara separeert geweldig en geeft volume door meerdere laagjes op te bouwen (dus niet meteen). Natuurlijk maar een prachtig resultaat. En die verpakkingā¦
Heb je de waterproof of de normale versie? Deze klinkt wel heel goed! Ik heb altijd max factor false lash effect (niet waterproof) maar merk dat die super afgeeft op mān oogleden en onder mān oog en daar ben ik een beetje klaar mee. Maar ik weet niet of ik waterproof fijn vindt om te gebruiken of dat dat zo āhardā wordt.
Als iemand anders nog tips heeft: graag.
Ik gebruik nooit de waterproofversie (die is er overigens wel) en ik heb geen enkele vlek onder mijn ogen, zelfs niet na het sporten. Dat heb ik wel met mijn andere liefde, de Lancome Grandiose.
Ooh dat is wel goed om te weten, dan ga ik misschien toch eens deze kopen (en dan niet de waterproof want dat is altijd zoān hel om eraf te halen ook).
Ja deze is zoooo fijn! Vind eigenlijk al haar mascaraās fijn.
Ik heb het Morphe 35G bronze goals palette gekocht en hij is zooooo mooi, maar de kwaliteit is echt ruk. Vooral de shimmers zijn slecht. Met een penseel krijg je echt geen pigment, wat wel vaker is, maar zelfs met je vinger moet je heel hard er over wrijven wil je uiteindelijk iets op je oog krijgen. Echt zonde want alle andere Morphe paletten die ik heb vind ik fantastisch.