Het Beautytopic

Welke budget mascara moet ik kopen? Ik dacht veel over Lash Princess van Essence te hebben gelezen, maar de laatste keer dat ik die kocht (in de waterproof variant), gaf die af onder de ogen.

Die nieuwe die alle influencers promootte, Eyeconista. Ik ben dus gezwicht en vind deze fijn!

Zonder panda-ogen? Dan ga ik morgen eens kijken in de winkel!

Ik heb daar eigenlijk nooit last van, ofja, weinig.

Die met de paarse huls van Catrice is erg fijn:

https://catrice.eu/nl/oog-make-up/mascara/beste-mascara/catrice-cosmetics/glam-doll-false-lashes-mascara-010-1.html

Wat mij betreft veel beter dan de Eyeconista, die geeft bij mij dikke spinnepoten.

1 like

Ik word op Instagram doodgegooid met ads over deze Föhnborstel. En op Ali zijn zulke hype items altijd veel goedkoper te bestellen. Ik ben getriggerd, maar allereerst de hamvraag: heeft iemand ervaring met deze borstel?

€ 13,52 65 Off | Elektrische Föhn Föhn Haar Krultang Roterende Borstel Haardroger Hairstyling Gereedschap Professionele 2 In 1 hot-air borstel
https://s.click.aliexpress.com/e/3jVJPKGu

Persoonlijk zou ik nooit elektronische apparaten op Ali bestellen, ik zou als de dood zijn dat die dingen kortsluiting zouden maken. Het zijn sowieso niet de echte, en er is niet voor niks een keurmerk/veiligheidsmerk voor Nederland/Europa. Garantie kun je ook naar fluiten.

3 likes

Geen ervaring maar als je een fijne roterende fohn zoekt is deze een aanrader. Wel een stuk duurder

https://www.bol.com/nl/p/remington-as8810-keratin-protect-fohnborstel-automatisch-roterend/9200000082705162/?suggestionType=searchhistory&bltgh=p2VB1hl3PhfMsyhGTqlNNw.1.3.ProductPageUrl

Ik zou heel graag zo’n apparaat als dit gebruiken voor meer model in mijn haar (heb halflang en veel+fijn haar), maar geen flauw idee hoe je dit moet gebruiken! Heb weleens de dyson airwrap geleend van mijn moeder, maar dat werd echt niet mooi
 Moet je bij deze je haar om de borstel heen draaien? Of doet hij dat zelf?

@elegance Er zit een knop op zodat de fohn vanzelf draait. Je kan het naar binnen of buiten fohnen. Ik fohn mijn haar totdat het nog een beetje vochtig is en daarna gebruik ik de krulfohn.

Hier kun je het een beetje zien.

Ja terecht punt wel. Al denk ik dat al die instagram shops waarvan ik steeds ads voorbij zie komen, hun handel ook uit China halen.

@Vlaai ik heb al zo’n soort borstel, die oude van Rowenta (geinfluenced door Mascha en Cynthia destijds - 10 jaar geleden oid) maar daarbij duurt het extreem lang voordat ik mijn hele haar heb gedaan (heb nogal lang haar). Hoe vind jij dat bij deze?

1 like

Deze!

1 like

Ja dat klopt , ik hoorde daar laatat een heel.item over op de radio. Goedkoop inslaan op Ali en dan hier weer doorverkopen, mag gewoon schijnbaar

Ik zoek al een tijdje een nieuwe bronzer! Mat, niet te oranje of grauw en ik wil er ook mee kunnen contouren. Ben ongeveer nc20, maar mac vond ik allemaal niks. Wat zijn jullie favo’s?

Rimmel heeft hele fijne bronzers. Ik ben ook nc20, ik gebruik in de winter altijd de lichtste en nu de een-na lichtste (sorry, heb de nummers even niet bij de hand)

1 like

Sorry, ik ben niet helemaal op de hoogte van de kleurnummers, maar volgens mij is nc20 redelijk licht toch? Ik ben in ieder geval wel vrij licht en ik gebruik altijd taupe van NYX! Het is een mooie assige kleur, maar zeker niet te koel en je kunt hem mooi opbouwen. Echt een aanrader!

1 like

@Heisenberg haha die heb ik ook nog ooit gehad. Het gaat niet snel nee helaas. Heb de fohn pas sinds kort, misschien word ik er nog handiger in en gaat het uiteindelijk sneller. Resultaat vind ik wel mooi, veel meer volume.

1 like

Ik vind veel drugstore bronzers te oranje. De Bobbi Brown bronzers zijn niet goedkoop, maar gaan lang mee en zijn prachtig koel en toch effectief, zowel om te contouren als te bronzen. Golden light is prachtig voor een lichtere huidskleur.

1 like

Ik ben ook NC20 en gebruik Bobbi Brown golden light, Mac matte bronzer vind ik zelfs koeler dan die van Bobbi. Hoola van Benefit gebruik ik ook vaak, nyx taupe moet ik altijd een beetje opbouwen maar die is ook fijn koel.

2 likes

Is de Essence All About Matt High Covering Concealer (in een klein tubetje) niet meer te koop? Ik kan hem niet vinden in de winkels. Indien zo, weet iemand dan een fijne vervanger? Een dekkende maar dunne, vloeibare concealer, liefst budget.