Sorry, ik ben niet helemaal op de hoogte van de kleurnummers, maar volgens mij is nc20 redelijk licht toch? Ik ben in ieder geval wel vrij licht en ik gebruik altijd taupe van NYX! Het is een mooie assige kleur, maar zeker niet te koel en je kunt hem mooi opbouwen. Echt een aanrader!
@Heisenberg haha die heb ik ook nog ooit gehad. Het gaat niet snel nee helaas. Heb de fohn pas sinds kort, misschien word ik er nog handiger in en gaat het uiteindelijk sneller. Resultaat vind ik wel mooi, veel meer volume.
Ik vind veel drugstore bronzers te oranje. De Bobbi Brown bronzers zijn niet goedkoop, maar gaan lang mee en zijn prachtig koel en toch effectief, zowel om te contouren als te bronzen. Golden light is prachtig voor een lichtere huidskleur.
Ik ben ook NC20 en gebruik Bobbi Brown golden light, Mac matte bronzer vind ik zelfs koeler dan die van Bobbi. Hoola van Benefit gebruik ik ook vaak, nyx taupe moet ik altijd een beetje opbouwen maar die is ook fijn koel.
Is de Essence All About Matt High Covering Concealer (in een klein tubetje) niet meer te koop? Ik kan hem niet vinden in de winkels. Indien zo, weet iemand dan een fijne vervanger? Een dekkende maar dunne, vloeibare concealer, liefst budget.
Mijn wimperstyliste heeft zwangerschapsverlof waardoor ik een aantal maanden geen wimperextensions heb, daarom wil ik nu een wimperserum gebruiken. Welke werkt echt? In het verleden gebruikte ik het serum van Kruidvat maar die hebben ze natuurlijk niet meer. Prijs maakt niet zoveel uit.
Revitalash! Ben er nu even mee gestopt omdat mijn wimpers echt te lang zijn, raken mijn wenkbrauwen op sommige plekken aan
Jep, dat is hem!
Hoe is de kwaliteit van Kiko makeup? Met name de oogschaduws? Ik ben vooral benieuwd naar de creamy eyeshadow, glitter eyeshadow en de long lasting eyeshadow ssticks.
Heb je al een mening kunnen vormen over dit product? Ben er heel benieuwd naar!
Ik merk nog geen mega duidelijk verschil, maar mijn huid reageert er wel goed op! Het serum voelt fijn aan, smeert goed uit en trekt snel in. Ik heb ook het idee dat mijn huid er rustiger uitziet nadat ik het heb gebruikt. Over een aantal weken zal ik een update geven!
Of ‘in stitches’ van essie?
Het is ook heel lastig dus ik snap het wel. Heb ook een heleboel rode nagellak die net allemaal wat anders is.
Misschien kun je een ander plaatje van iets randoms posten met de kleur die je bedoelt? Een shirt, bank of auto bijv
Dan kunnen we beter zoeken 
Misschien Essie Yes I Canyon? Of is dat al die van je foto?
https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/0/6/8/9200000107918600.jpgMisschien Playing Koi van Essie?
Hema Wacky Walnut misschien? Volgens mij hebben ze in de winkel wel een kleurtje dat hierop lijkt, de naam weet ik niet 100% zeker.
Ik ook, maar heb even geen budget om vanalles uit te proberen en te testen.
Mijn favo foundation nu is Mac face and body en de losse minerale poeder van Laura mercier. Af en toe de minerale poeder van colorscience.
Favo primer voor mijn gezicht is die van benefit, maar nu het kouder is heb ik deze niet meer nodig. In de zomer was mijn huid super vet.
Favo mascara is die van Clinique high impact lash elavating mascara en ben mega blij met het revitalash serum.
Favo bronzer is nu Hoola van benefit, maar die is bijna op. Als hij op is wil ik die van becca proberen. Contour gebruik ik van Kevyn Aucoin, is helaas ook bijna op.
Favo wenkbrauwproduct is de poeder van Anastasia met hun synthetisch kwastje.
Lippenstift gebruik ik alleen nog maar matte, liefst van mac met hun lipprimer eronder. Lippotlood de draaipotloden van guerlain en kat von d.
Eyeliner die van nyx, met het stiftje. Blijf zitten als een huis, maar het stiftje is na een maand vervormd en gaat lekken dus je moet hem vaak opnieuw kopen.
Highlight gebruik ik het liefst champagne pop van becca, heb zelfs pan geraakt, is me nog nooit overkomen en heb hem niet bijzonder lang. Overtreft zelfs mijn geliefde Bobbi Brown highlighter.