Mijn wimperstyliste heeft zwangerschapsverlof waardoor ik een aantal maanden geen wimperextensions heb, daarom wil ik nu een wimperserum gebruiken. Welke werkt echt? In het verleden gebruikte ik het serum van Kruidvat maar die hebben ze natuurlijk niet meer. Prijs maakt niet zoveel uit.
Revitalash! Ben er nu even mee gestopt omdat mijn wimpers echt te lang zijn, raken mijn wenkbrauwen op sommige plekken aan
Jep, dat is hem!
Ik heb deze ook gekocht op jouw aanraden! Vind het een hele fijne mascara, hij maakt je wimpers echt lang en vol zonder dat je wimpers aan elkaar plakken. Hij vlekt bij mij toch een klein beetje (maar ik heb vette oogleden en hooded eyes dus dat gebeurt snel) maar minder dan mân false lash effect
Hoe is de kwaliteit van Kiko makeup? Met name de oogschaduws? Ik ben vooral benieuwd naar de creamy eyeshadow, glitter eyeshadow en de long lasting eyeshadow ssticks.
Heb je al een mening kunnen vormen over dit product? Ben er heel benieuwd naar!
Ik merk nog geen mega duidelijk verschil, maar mijn huid reageert er wel goed op! Het serum voelt fijn aan, smeert goed uit en trekt snel in. Ik heb ook het idee dat mijn huid er rustiger uitziet nadat ik het heb gebruikt. Over een aantal weken zal ik een update geven!
Of âin stitchesâ van essie?
Het is ook heel lastig dus ik snap het wel. Heb ook een heleboel rode nagellak die net allemaal wat anders is.
Misschien kun je een ander plaatje van iets randoms posten met de kleur die je bedoelt? Een shirt, bank of auto bijv Dan kunnen we beter zoeken
Misschien Essie Yes I Canyon? Of is dat al die van je foto?
https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/large/FC/0/0/6/8/9200000107918600.jpgMisschien Playing Koi van Essie?
Hema Wacky Walnut misschien? Volgens mij hebben ze in de winkel wel een kleurtje dat hierop lijkt, de naam weet ik niet 100% zeker.
Ik ook, maar heb even geen budget om vanalles uit te proberen en te testen.
Mijn favo foundation nu is Mac face and body en de losse minerale poeder van Laura mercier. Af en toe de minerale poeder van colorscience.
Favo primer voor mijn gezicht is die van benefit, maar nu het kouder is heb ik deze niet meer nodig. In de zomer was mijn huid super vet.
Favo mascara is die van Clinique high impact lash elavating mascara en ben mega blij met het revitalash serum.
Favo bronzer is nu Hoola van benefit, maar die is bijna op. Als hij op is wil ik die van becca proberen. Contour gebruik ik van Kevyn Aucoin, is helaas ook bijna op.
Favo wenkbrauwproduct is de poeder van Anastasia met hun synthetisch kwastje.
Lippenstift gebruik ik alleen nog maar matte, liefst van mac met hun lipprimer eronder. Lippotlood de draaipotloden van guerlain en kat von d.
Eyeliner die van nyx, met het stiftje. Blijf zitten als een huis, maar het stiftje is na een maand vervormd en gaat lekken dus je moet hem vaak opnieuw kopen.
Highlight gebruik ik het liefst champagne pop van becca, heb zelfs pan geraakt, is me nog nooit overkomen en heb hem niet bijzonder lang. Overtreft zelfs mijn geliefde Bobbi Brown highlighter.
Primer smashbox poreminimizer
Foundation Estee lauder double wear als ik medium dekking wil, Mac studio fix voor wat lichter en fenty voor full cover
Concealer Maybelline age rewind in combinatie met een Bobbi Brown corrector, serum variant als ik licht wil en crème als ik volledig dekkend wil (creaset wel sneller)
Poeder gebruik ik bijna nooit, maar die banana powder van hema BAE is fijn en anders RCMA loose powder
Wenkbrauwpotlood die dunne van Mac, een donkerbruine oogschaduw van maakt niet uit welk merk en gekleurde wenkbrauwgel van Benefit of Bobbi Brown
Vloeibare bronzer vind ik chanel teint de soleil fijn, maar die is te licht als ik zelfbruin of in de zomer
Gewone bronzer Benefit Hoola, Bobbi Brown golden light, bronze goddess van Estee Lauder of Mac bronze
Highlighter kan ik niet kiezen want heb er zo veel
Blush milani Luminoso of bobbi Brown Santa Barbara, maar draag vaak mân Bobbi Brown shimmerbrick in bronze als blush/bronzer in 1, heb die echt al 6 jaar en is nog steeds niet op
Mascara heb ik niet echt een favoriet
Eyeliner kat von d tattooliner voor de lijn en Bobbi Brown gelliner voor het zwarte
Oogschaduw zijn mân Jaclyn Hill Palette van Morphe of Lorac Pro palette echt favorieten
Oogschaduwprimer die van urban decay
Settingspray Mac fix+, smashbox primer water
Favoriete penselen zijn Mac 217, 168, die kleine Bobbi Brown foundationkwast, zwarte beautyblender en een Hema kwast die ik al jaren heb
Denk dat dit mijn lijstje wel is
Ik heb mijn haar al bijna 2 jaar niet geverfd, dat wil ik ook niet meer, maar ik mis de mooie glans die je haar krijgt van het verven. Weet iemand iets waarmee ik die glans krijg, zonder het te verven en zonder verzwarende producten te gebruiken of heel veel serums?
Ik gebruik dit en ik vind het echt heel fijn spul. Ik gebruik het als laatste stap, dus na mân conditioner. Ik laat het even intrekken en spoel het dan weer uit.
Ik gebruik het al jaren nadat ik deze blogpost had gelezen
https://www.beautylab.nl/yves-rocher-rinsing-vinegar-hair-repair-oil/
Gewone appelazijn helpt ook.