Het Beautytopic

Ik wissel best wel af met wat ik dagelijks gebruik. Van veel weet ik de exacte naam ook niet:

• Voor als mijn huid rustig en mooi is vind ik nars tinted moisturizer echt top. Voor iets meer dekking gebruik ik of nars naturel radiant longwear, milani conceal & perfect of de foundation van the ordinary.
  • Favoriete concealer laura mercier flawless fusion, conceal & define van revolution, die van catrice met de zwarte dop en jouer essential high cover.
  • Poeder charlotte tilbury compact poeder of banana light van revolution.
  • Bronzer: vloeibaar die stick van charlotte tilbury, huda tantour. Mac give me sun is mijn favoriete poeder bronzer ooit. Geen enkele bronzer vind ik zo mooi staan als give me sun.
  • Blush: wet ā€˜n wild mellow wine, mac gingerly of kiko limited blush van de waterflower collectie. Helaas heb ik die blush kapot laten vallen buiten.
  • Highlighter: becca c pop of the balm mary
  • Lipcombo: mac soar + rosebud lipbalsem, Nyx butterglos in praline, NYX mat liquid lingerie in push up + bare with me lipgloss.
  • Mascara: maybeline lash sensational en dan die zwarte tube.
2 likes

Mijn huid is na roaccutane kuur mooi geworden en hoef eigenlijk geen foundation meer te dragen, maar zou wel graag mijn donkere kringen een beetje willen concealen. Maar ik gebruikte dus een lichtere concealer maar kreeg van mijn collega’s altijd te horen dat ik er uit zag als een lijk daardoor :+1:t3::woman_shrugging:t3: Dus nu droeg ik paar weken weer foundation maar eigenlijk vind ik dat onzin.

Dus iemand tips voor een goede undereye concealer?

Een goede olie maakt het haar niet zwaar en vet maar laat het wel mooi glanzen. Een hydraterende shampoo (en conditioner) laat het ook meer glanzen dan bijvoorbeeld een ontvettende shampoo. Sommige merken hebben ook een glans spray/shine spray. Die maakt het haar niet zwaarder en geeft alleen glans.

1 like

Heb je hele donkere kringen? Als het meevalt is de touche eclat van YSL wel mooi om dat gebied op te frissen. Volgens mij dat L’OrĆ©al hier een dupe van heeft. Voor iets meer dekking de Estee Lauder vloeibare concealer met die applicator erin. Weet de naam even niet meer.

En als het echt die hard kringen zijn misschien de correctors van Bobbi brown?

Ik zweer zelf bij de concealer van make up forever. Ik heb ongeveer alle merken bij de douglas/drogist geprobeerd en dat is de enige die goed dekt en blijft zitten en niet gaat creasen. Echter heb ik wel hele donkere kringen en dus sowieso zwaarder geschut nodig.

Ik heb jullie lipfiller expertise nodig. Zag dat het hier een tijdje geleden over ging, maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb vrij dunne lippen en zou ze een heel klein beetje willen opvullen. Dus niet perse dat het heel opvallend is, maar er net wat beter uitziet dan normaal.

Is 1 ml genoeg hiervoor en welke filler raden jullie aan? Ik zat eerst te denken aan 0,5 ml, maar lees op verschillende sites dat je vrijwel geen verschil ziet. En heeft er iemand ervaring met een kliniek in de omgeving van Haarlem? Alvast bedankt voor de reacties :smiley:

Nee ze zijn niet heel heftig! Touche eclat is inderdaad een goeie niet aan gedacht. Die is inderdaad niet zo zwaar denk dat wel goed idee is

1 like

heeft iemand hier ervaring met massage om cellulitus te verminderen? ik zie dat bodyfix in mascha haar vlog en zij zegt dat het echt effect heeft. maar voordat ik me ga laten martelen, nog andere ervaringen? :stuck_out_tongue:

Bindweefselmassage doet fucking veel pijn, maar het helpt wel. Het enige nadeel vind ik dat je het bij moet houden anders komt je cellulite gewoon weer terug, het is een beetje een levenslang abonnement wat je dan afsluit.

3 likes

Vanavond weer 25% korting op alles(*) bij Douglas!!!

4 likes

Monica G is er ook heel enthousiast over, haar benen zien er ook weer heel mooi uit, maar je moet het inderdaad wel bijhouden. Ik dry-brush mijn benen als ik ze er wat mooier uit wil laten zien, maar het effect daarvan is volgens mij dat celelite minder zichtbaar is, niet dat het echt weggaat.

2 likes

Oeh dit klinkt interessant! Kan het alleen niet vinden op de site. Hoe kom jij eraan? :grinning:

Een maand (of langer?) geleden kreeg ik een gigantische onderhuidse puist om mijn wang. Inmiddels is hij al enorm geslonken, maar hij is nog steeds donkerder dan de huid er rond en als je er op duwt voelt je nog wat zitten. Ik denk echt niet dat het zichzelf nog gaat oplossen… Wat kan ik het beste doen?

1 like

Thanks, heb besteld! Ben benieuwd

JA, dit is ook al 15 jaar mijn favoriete mascara. Kan er geen een aan tippen. :heart_eyes:
(wel altijd wp)

1 like

Ik heb zelf geen ervaring met lipfillers, maar ik kan als kliniek wel Dr. Don in Amsterdam aanbevelen. Ben er zelf nu 2x geweest en echt heel tevreden. Voor mij iig de afstand waard (woon ook in jouw omgeving). Hij kan je sowieso goed advies geven over aantal ml wat nodig is en gaat altijd voor natuurlijk resultaat.

1 like

Dankje! Ziet er inderdaad goed uit. En het reizen is zeker wel te overzien.

1 like

@Spaarlamp ik heb vanochtend deze voor het eerst geprobeerd:

https://www.kruidvat.nl/l-oreal-paris-elvive-extraordinary-oil-oil-in-cream-voedende-creme/p/3484188?gclid=Cj0KCQjwuNbsBRC-ARIsAAzITuemsVm4a3QQG4rcg8fkxxoSNQ3lAZzpxN3MHx58WOopbxchhlye1NwaArBSEALw_wcB

Mijn haar glanst echt als een malle (en heerlijk zacht)

Het wordt sowieso minder heftig dan net na het zetten, het is ook logisch dat je lippen nu opgezwollen zijn want het zijn gewoon kleine wondjes die je maakt. Zou het toch ff een weekje afwachten en goed koelen, grote kans dat het volgende week qua kleur al veel minder heftig is! Anders zou ik terug naar de salon gaan en advies vragen, kun je ook bij meerdere salons doen natuurlijk.

1 like

Wordt jullie haar ook altijd zo vet van de stijltang? Ik heb het gisteravond gewassen en op laten drogen, net alleen een heatprotector er in gedaan (en alleen in de lengte van m’n haar) en ik ben klaar met stijlen en de voorste plukken zijn al weer vet. Zo irritant, vind stijl haar juist zo mooi.