Too faced semi sweet
Ik heb deze https://www.maccosmetics.nl/nl/nl/product/13835/64835/products/makeup/eyes/eye-palettes-kits/art-library-nude-model en vind deze echt fijn voor elke dag.
Misschien kun je je eens verdiepen in de Curly Girl methode? Er is een Facebook pagina met de wereld aan tips waarin ook aangegeven wordt welke shampoo/conditioner zonder troep je kunt gebruiken voor jouw type haar.
Yves Rocher Low Poo!
Ja en misschien kun je wat tips halen uit de reddit thread over curly hair: https://www.reddit.com/r/curlyhair/ . Daar staat ook een beginnerspost met simpele info hoe je kan beginnen met de curly girl methode.
Een super dekkende foundation icm een droge huid wordt nooit een poppengezichtje helaas. Vaak is hoe dekkender de foundation, hoe matter hij ook is omdat een vette huid vaak wat meer onzuiverheden heeft. Wat in werkelijkheid helemaal niet waar is want ook een droge huid kan plekjes en puistjes hebben.
Revolution heeft een stick, kun je zo dekkend maken als je zelf wil. Zou dan je true match gebruiken en de stick op plekken waar je net wat meer dekking wil om het zo nog enigszins natuurlijk te houden.
Hyaluronzuur kun je gewoon gebruiken, ook als de lucht droger wordt, maar ik zou het niet op zichzelf gebruiken. Een serum met hyaluronzuur (of puur hyaluronzuur kan ook) en daar over een dag/nachtcrĂšme om de hyalurnzuur in te pakken zeg maar.
Ik gebruik (bijna) iedere dag Tartelette in Bloom van Tarte. Die kan ik je echt van harte aanraden! Er zitten wat lichtere kleuren en wat donkerdere kleuren in, dus zo kun je heel mooi opbouwen. Ik heb Naked 2 ook, maar daar vind ik de kleuren best donker in. Dus die gebruik ik alleen voor een wat heftigere look tijdens het uitgaan. Ik ben zelf ook vrij licht, dus daar hangt dat ook wel mee samen!
Ik ben ook vrij licht dus dat komt goed uit .
Is het dit palette:
Bedankt nog voor alle föhnborstel-tips! Ik heb gisteravond op de bank alle tangen uitgebreid vergeleken, en ik ben voor de Babyliss AS101E gegaan (net als @Spaarlamp). Ik kan m vanavond ophalen bij de AH Dus morgen haren alsof ik net van de peperdure kapper kom toch
Dan zou ik het echt in je skincare gaan zoeken, een andere foundation gaat het schilferen bijv niet tegen.
Naast de tip over skincare van @Spaarlamp kan ik alleen maar toevoegen dat je je niet te veel moet laten leiden door youtube-videoâs, en ook niet door Instagram trouwens. Zij werken bijna allemaal met speciale lampen en filters waardoor zelfs de slechtste foundation er nog flawless uit kan zien op beeld. Ga er van uit dat 9 van de 10 filmpjes advertorials zijn, en dat ze betaald worden om het product aan te prijzen. En dus moet het er perfect uit zien.
Als ik zie wat het merendeel op zijn/ haar gezicht aanbrengt (en hoe veel) dan denk ik alleen maar âdat kan nooit mooi zijn bij daglicht en irlâ.
Heeft iemand tips voor een goed skincare merk wat niet al te duur is? Ik heb eerder nooit echt hierom gegeven en haal vaak genoeg ook niet eens mn make up eraf () Maar wil er nu eigenlij kecht eens mee beginnen alleen heb ik geen idee wat ik moet doen haha. Ik heb gewoon een normale huid, niet droog of vet en ook niet vaak last van puistjes. Wel af en toe wat kleine bultjes en op mn neus wel van die zwarte puntjes. Ik kreeg van iemand de tip om de Ginzeng lijn van Origins te gebruiken, heeft iemand daar ervaring mee? of dus andere tipsâŠ
Tegelijkertijd eventjes een vraagje naar Londen tips hebben ? Op het moment dat ik daar in de winkel sta weet ik het altijd niet meer. Heb wel al de bekende collection 2000 concealer.
Als je Origins overweegt, zou je qua prijsniveau ook eens bij Jetske Ultee of Paulaâs Choice kunnen kijken. Dat zijn naar mijn idee echt de beste betaalbare merken op het gebied van huidverzorging. Met een goede milde reiniger en een fijne creme kom je al een heel eind!
Als ik je huidomschrijving lees denk ik dat je ook veel baat kan hebben bij een exfoliant (glycolzuur of salicylzuur). Op de webshop en blog van Jetske kun je daar bijvoorbeeld ook veel over lezen.
Thanks voor je tips! Fijn die blog ook, kan ik een beetje lezen wat allemaal nodig is. Denk wel dat ik even een kortingscode afwacht want die twee merken zitten toch wel iets boven mn budget haha
Zou je naast een exfoliant ook nog regelmatig een gezichtscrub gebruiken of is dat dan juist niet de bedoeling? en hebben mensen misschien ook nog tips voor fijne maskers (liefst niet te duur)? Heb het idee dat die losse zakjes van de kruidvat eigenlijk niks voor je gezicht doen.
Ik gebruik graag het âethiopian honeyâ masker van the body shop, zit in een bruine glazen pot. Verder heb ik veel goeds gehoord over origins drink up intensive overnight mask (o.a. op dit forum), maar ik heb het zelf nog niet getest
@Kaasvlinder post je een review over de föhnborstel?
Mijn ervaring: kortingscode voor Jetske kan je lang wachten helaas⊠ze is niet zo van de korting.
Paula heeft met enige regelmaat wel mooie kortingsacties!
Cosmania heeft op 30 oktober 20% korting op alles inclusief Paulaâs Choice https://www3.vogue.nl/online-shopping-night/cosmania
Misschien handig als je toch iets wil proberen van het merk!
Trouwens heeft iemand hier ervaring met het bestellen op cloud10beauty? Kan niet heel veel reviews vinden op internet. Is het betrouwbaar?
Scrub is eigenlijk niet nodig als je regelmatig een exfoliant gebruikt. Het kan je huid zelfs een beetje beschadigen.
Maar als je het gewoon een fijn gevoel vindt om soms te doen, dan doe je het lekker daarvoor
@slurfhondje yes zal ik doen Helaas heb ik de borstel nu nog niet in handen, PostNL heeft m nog niet bij de AH geleverd