Ik heb uiteindelijk gekozen voor Tartelette in Bloom van Tarte. Net besteld voor 34,02 euro dankzij free shipping en 19% korting via https://tartecosmetics.com/EU/en_BE/home
Ik weet niet of jullie bekend zijn met de winkel Prijsmepper? Allerlei real techniques kwasten en beautyblenders zijn voor de helft van de prijs! Liggen achter de kassa.
Nogmaals raad gevraagd. Iemand een goede tip voor mascara voor fijne en eerder korte wimpers? Het klontert al snel bij mij daardoor. Op basis van reviews ben ik de High impact mascara van clinique aan het overwegen.
Deze mascara gebruik ik al een paar jaar en ben er super tevreden over! Echter moet je hem wel goed āafvegenā aan de huls, want ik vind zelf dat er erg veel product vanaf komt.
En heb je ook eerder fijne en korte wimpers?
Wel heel fijn, maar niet kort. Oja wat me nog te binnen schiet: bobbi brown. Die heeft een heel klein fijn borsteltje, speciaal voor korte wimpers.
Oh no! Nu heb ik ook wat besteld. Haha!
Oeps
Mijn favo lipstick van Mac Pure Zen zie ik nergens meerā¦is deze uit de collectie? Een andere naam?
Hue ook zie ikā¦ik had meer voorraad moeten kopen
Poging 1 met de BaByliss pro. Ben een beetje enthousiast geweest met de haarspray, maar vind het voor de eerste keer niet slecht. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat alles weer recht naar beneden hangt.
Heb zelf steil haar wat normaal plat op mijn hoofd ligt.
Even update; na 30 min begon de slag eruit te gaan en nu, ongeveer uurtje later heb ik weer steil haar, maar wel met volume!
Zal dan niet de high impact lash elavating doen, die klontert wel een beetje, maar maakt ze wel mooi dik en vol.
Misschien die van mac met de blauwe dop?
Wat is de magic brush???
Ik kan ook helemaal niet die heftige mascaraās hebben die de meesten geweldig vinden. Heb een beetje rechte, kortere en fijne wimpers. Ik wil dat ze goed gesepareerd worden en iets verlengen. Volume betekent bij mij vooral dat alles aan elkaar plakt. Deze mascara is mijn nieuwste favoriet.
Klinkt herkenbaar!
Heb al een aantal fijne tips gekregen, waarvoor dank! Misschien gewoon maar met eentje beginnen en als die op is een van de andere tips proberen tot ik ze allemaal getest heb. Dan moet het wel goedkomen hĆØ!
Ik heb geen korte wimpers maar ik gebruik altijd een primer voordat ik mascara aanbreng. Daar worden je wimpers sowieso langer van (optisch dan hĆØ). Ik gebruik de Too Faced ādamn girlā mascara in combinatie dus met de Hema primer en ik krijg regelmatig de opmerking dat ik zulke mooie, lange wimpers heb! (Heb ook duurdere primers gehad maar die van Hema vind ik echt de beste).
Bedankt. Goeie tip!
Thanks voor de tips allemaal! Ga de 30e dan maar even wat Paulaās Choice inslaan Heb vandaag nog even geroken aan het Ethopian Honey masker bij TBS, maar vond die echt heel erg stinken dus een masker wordt nog even een zoektocht
Een beetje een gĆŖnante vraag maar misschien heeft iemand van jullie een tip; ik heb mee-eters op mān neus. Aan de zijkanten in mijn neusvleugel komt soms echt het talg er een beetje uitzetten. Nu zie ik dat alleen als ik van heel dichtbij in de spiegel kijk, maar weet iemand misschien een goed product hiervoor? Dingen die ik al gebruik en die een beetje helpen (maar niet genoeg):
- van die neusstrips (doe ik meestal om de drie dagen)
- salicylic acid 2% van the ordinary (dagelijks)
- glycolic acid toner van the ordinary (dagelijks)
- een keer per week die rode AHA⦠bla bla peeling van the ordinary
- soms het mint julep masker van st Helene
weet iemand nog een wondermiddel? Zou zo graag zien dat die mee-eters een keer wegblijven, maar het lijkt wel alsof ze zich altijd vanzelf weer āopvullenā en nooit echt weggaan
Bestaat er een website waar je producten (foundation in dit geval) kan sorteren op ingredienten? Ik huil al een jaar om de sleek cc cream die niet meer te krijgen is, dat was echt een wonderproduct. Hij was ook nog eens goedkoop, al zou ik er nu 100 euro voor over hebben. Als ik op google zoek naar ingredienten zie ik wel wat producten voorbij komen maar niet in de goede volgorde.