Als je die eerste op je gezicht gebruikt zie je dan na 1 keer al veel verschil? Ben niet zo’n held met zelfbruiner dus heb liefst een product dat je wat kan opbouwen. Zeker omdat het voor het gezicht is wil ik liever niet rondlopen met bruine of witte vlekken ivm werk waarbij ik in contact kom met veel klanten
- mac strobe cream pinklite
- estee lauder advanced night repair serum
- jo malone wood sage sea salt parfum
- anastasia wenkbrauw producten
- bobbi brown oogcreme
- Becca shimmering skin perfector in Opal
- Smashbox primer (ze hebben verschillende soorten)
- Nyx wenkbrauwpotlood
- Bobbi Brown enriched vitamin base
- Too faced better than sex mascara
- Zoeva kwasten
- Becca Champagne Pop (echt mijn meest favoriete highlighter ooit)
- Anastasia Brow Pomade
- Beautyblender, heb je nooit genoeg van
- Too Faced bronzer Milk Chocolate Soleil
- Becca Ultimate Coverage 24h foundation
- Smashbox Halo Hydrating Perfecting Powder
- Anastasia Soft Glam palette (of even wachten tot het Norvina palette in NL uit is!)
- Smashbox Photo Finish Primer Water
- Één van de Smashbox Cover Shot paletjes
- Een Smashbox Always On liquid lipstick
Becca Opal is ook prima geschikt voor lichte huidjes hoor! Vind hem bij mezelf ook erg mooi en ik ben redelijk licht. Wel een gele ondertoon.
Volgens mij wel, als je een wat lichtere huidskleur hebt is moonstone mooier denk ik! Ik heb een medium huidskleur en gebruik zelf opal
als je bleek bent zou ik Opal echt niet aanraden, ik heb hem liggen en het is eerder een blush/bronzer topper voor mij. Je ziet echt een donkere basis op de huid liggen. Kijk ook eens naar de vloeibare van Becca die zijn heel mooi en daar kan ik Opal wel van laten werken als ik moeite doe.
Ik vind de wenkbrauw gel van bobbi Brown heel fijn!
Ik antwoord even voor @lovewarrior maar: ik meng ‘m met dagcreme en dan valt het heel erg mee! Sowieso moet je in 3 dagen de kleur opbouwen staat erop, dus wordt niet in 1x mega bruin
Een goede glazen vijl en een Tweezermanpincet.
Ik vind het zelf moeilijk te zeggen, ook deels omdat ik niet zo veel weet over MAC’s kleurensysteem maar misschien heb je iets aan deze masterpost van Temptalia?
Of misschien eens kijken in de Douglas of je het kan swatchen…
Heeft iemand ervaring met de BECCA Backlight Priming Filter Primer en/of het BECCA x Chrissy Teigen Low Face Palette?
Is er eigenlijk een bewezen middel voor lang haar? Zeg maar de revitalash voor hoofdhaar? Ik wil graag mijn haar laten groeien maar ervaring leert dat het niet verder dan schouderlengte wil komen voor het gaat splijten.
MSM-pillen? Waren veel mensen van het forum lyrisch over een tijdje geleden. Las alleen dat je andere haar ook harder ging groeien, daar zit ik niet op te wachten.
& @Yucca Of ik heb een slechte batch of ik kan er niet goed mee werken. Maar zelfs bij weinig druppels en flink de tijd nemen om in te masseren, kreeg ik hier vaak oranje plekjes van. Midden op mn wang of voorhoofd. Kan ook liggen aan de dagcreme waar ik het mee meng, olaz/biodermal.
Ik gebruik nu clinique voor het gezicht, wil hem ook voor het lichaam proberen. Ik heb heel weinig nodig, en het geeft een glow als ik de opmerkingen die ik erover heb gekregen mag geloven.
Klinkt goed!! Ik heb hem al een tijdje op het oog maar ik twijfelde steeds (ik voel me altijd schuldig als ik duurdere make-up koop, heel stom haha). Ik las er inderdaad veel goede reviews over, ga hem toch maar bestellen!
Dat Becca palette is echt super! Heel blij mee
Ik zou eerder een dikke krultang nemen. Dat werkt makkelijker dan een stijltang. Hoewel die laatste ook wel werkt hoor. Alleen moet je dan even de juiste houding onder de knie krijgen.
Ik heb zelf een dikke krultang van babyliss. Weet uit mijn hoofd alleen even niet welke maat en ik heb een stijltang van maxpro. Met beide lukt het om zulke krullen te maken al is de krultang dus wel makkelijker vind ik zelf
Heeft iemand ervaring met Rob Peetoom in Rotterdam? En dan een specifiek iemand bijvoorbeeld? Ik zoek een kapper die vooral goed is met blond haar in Rotterdam dus, mag ook totaal iets anders zijn.
Ouch, campagnefoto gone wrong. Laatst had een Koreaans merk het ook fout, maar van Becca valt het me wel heel erg tegen.
Wat is de fout precies?