Het Beautytopic

de rechterfoto is gewoon telkens donkerder gemaakt, daarom lijkt het ook alsof de swatches aan het zweven zijn bij de andere foto’s vooral bij de meest linkse arm valt het me op.

Huh het zijn gewoon vier verschillende armen hoor :joy: zelfs de vormen van de swatches zijn steeds anders

Maar de stand van de duim is wel heel anders bij de twee rechtste foto’s?
Edit: ik zie trouwens verder ook niet wat er fout is :see_no_evil:

Het zijn 4 verschillende armen?

Ja maar jullie zien dit toch wel, de rechterkant van die swatches klopt toch niet

De huid van je handpalm (en je voetzool) is altijd wat lichter dan de rest van je huid, wat bij een lichte huid niet opvalt maar bij een donkerdere huid wel. En bij de meest linkse arm is er geen onderscheid tussen de handpalm en de onderarm…

1 like

De arm/ handpalm van mijn vriend zien er precies zo uit. Er is wel een klein kleurverschil, maar op foto’s niet direct zichtbaar. Voetzolen zijn wel een stuk lichter.

Waarmee ik nu niet wil zeggen dat de foto juist is hoor.
Maar ik hoor heel vaak dat de handpalmen bij donkere mensen (veel) lichter zijn, maar dit gaat dus niet altijd op

2 likes

De fout op de Becca foto is dat in principe iedereen lichte handpalmen heeft. De kans dat je 3 handpalmen vindt waar dit niet het geval is uiterst gering. Dit is de standaardlook van een handpalm bij een zwart persoon.

3 likes

Oh ik geloof zeker dat het kleurverschil niet bij iedereen even duidelijk zal zijn hoor. Maar dan vind ik het wel heel toevallig dat er bij de 2de van links ook geen verschil merkbaar is.

Ik heb DE mascara gevonden. MAC In Extreme Dimension 3DMascara. Ik heb deze week al verschillende complimentjes gekregen terwijl ik echt zielige wimpers heb! LAF

2 likes

Ik blijft altijd ver vandaan bij MAC mascara’s maar zouden ze het nu dan echt kunnen?

1 like

ik heb er echt vééél geprobeerd en dit is de allereerste mascara waar ik ooit een wauwgevoel bij heb gehad!

1 like

Hey toevallig wilde 'm ook bestellen. Blijft 'ie goed zitten? Bij mij laat het vaak af op het wenkbrauwbot.

Bedoel je dat t stempelt op je wenkbrauwbot? Ik heb daar zelf nooit last van (gebruik ook nooit waterproof) dus heb niet echt een antwoord voor je…

1 like

verkeerd gekeken het zijn idd vier verschillende armen maar als je naar de nagels kijkt krijg ik toch nog steeds de indruk dat het dezelfde persoon is die hier model heeft gestaan en idd de handpalmen zijn wel héél gelijkaardig bij iedereen

1 like

Heeft iemand tips voor een foundation die geen flashback geeft als je flits foto’s maakt?

Dat gebeurt alleen als er spf in zit volgens mij. Dus een foundation zonder spf is je oplossing waarschijnlijk. En daar zijn er veel van :blush:

9/10 keer ligt het niet aan de foundation, maar de poeder die je daarna gebruikt! Alle foundations die ik gebruik hebben spf (vaak 10 of 15) en heb nooit flashback gehad, alleen als ik (veel) poeder gebruik erna.

Reactie van Becca op de swatchfoto

Op Instagram staat een uitgebreidere betere toelichting. image

En eerlijk gezegd is de nieuwe foto van matige kwaliteit. De swatches zijn zo onduidelijk en de belichting klopt niet.

@briseis volgens mij volgen wij elkaar niet op instagram en dus werd dit de meest passende plek om de I can’t even post van vandaag te plaatsen:

3 likes