Het Beautytopic

O Yeah, net toen ik m’n gezicht wilde gaan reinigen werd er aangebeld en was het DHL met m’n douglas pakketje vol nieuwe skincare :grin:
Lekker begin van de dag.

Ik hou van routine lijstjes dus hierbij mijn huidige.

Skincare

Ik heb een zeer droge en gevoelige huid.
Ochtend:

• Clinique liquid facial soap extra mild
  • Garnier micellair water voor droge / gevoelige huid (was ik er ook weer af overigens)
  • The Ordinary niacinamide + hyaluronzuur
  • Embryolysse creme
  • Clinique all about the eyes rich
  • Ganier Ambresolair zonnebrand spray voor op het gezicht factor 50

Avond:

• Clinique take the day off balm
  • Clinique liquid facial soap extra mild
  • Garnier micellair water voor droge / gevoelige huid (was ik er ook weer af overigens)
  • The Ordinary the Buffet + argireline
  • Origins drink up intensive overnight mask
  • Clinique all about the eyes rich

Overig:

• The bodyshop drops of youth bouncy sleep mask (1x per week)
  • The ordinary Granactive Retinoid 2% Emulsion (gewoon soms)
  • The ordinary the EUK (2x per week)
  • The ordinary plant delivered squalane (wanneer ik droge plekjes heb)
3 likes

Hahaha ook echt het beautytopic. Awesome.

1 like

door deze blog mis ik Gosh weer zo erg, was altijd zo een fijn merk

2 likes

Moest eigenlijk in t beutybloggerstopic maar daar was ik nog niet wakker genoeg voor.

1 like

Ik weet niet of het al gezegd is, maar het Kruidvat wimperserum is uit het assortiment voorlopig:( Een stofje dat erin zit, zou niet helemaal oké zijn.

Weet jij of iemand anders of het om die stof gaat die je iris zou kunnen verkleuren? Ik heb het vanochtend voor het eerst gebruikt. Ik twijfelde al omdat er zoveel over te doen was, maar wilde het toch proberen. Ik ga nu toch maar weer revitalash bestellen…

Ik weet niet of Revitalesh ook dit bestandsdeel bevat. Ik gebruik het Kruidvat wimperserum ruim een jaar en heb er zelf geen last van gehad. Maar als jij jouw Kruidvatserum niet meer wil, wil ik 'm best overkopen hahaha

2 likes

Ik las al dat de kans op verkleuring heel klein was, maar ik ben best blij met mijn oogkleur dus die wil ik wel zo houden… Ik ga er nog even over nadenken en als ik 'm weg doe zal ik aan je denken haha

Ik hou me aanbevolen ;p

Heeft iemand ervaring met dit serum? Het heeft wel veel goede recensies ook:
https://www.bol.com/nl/p/feg-wimperserum-eyelash-enhancer/9200000046792291/?Referrer=ADVNLGOO002050-G-59581893524-S-486567861744-9200000046792291&gclid=EAIaIQobChMIof666c7n3AIVR-J3Ch362g7CEAQYBCABEgI4CPD_BwE&gclsrc=aw.ds#product_specifications

Maar dat is verder niet schadelijk, toch? Ik gebruik die van Kruidvat al een jaar, maar heb daar geen last van.

Haha daar komen ze dan nu mee. Kruidvat wist volgens mij zéér goed wat de bijwerkingen zijn van bimatoprost. Misschien moet ik snel nog een voorraadje inslaan want ik heb toch al bruine ogen en kan niet meer zonder Super Lash :woman_shrugging:

Dat ze gewoon een dikke waarschuwing op de verpakking zetten zoals bij sigaretten, kunnen zij die het wel gewoon willen gebruiken lekker verder :biggrin:

2 likes

Maar zouden ze dan geen terugroepactie moeten starten? Heb een paar weken geleden nog een nieuwe gekocht maar weet niet of ik hem nu wel wil blijven gebruiken.

@VickyViolence Ik vrees dat je geen voorraadje meer kan inslaan. Ik was vandaag in de Kruidvat en de medewerker zei dat het voorlopig niet meer wordt verkocht (ook niet online zag ik :cry: ) Ik kan ook echt niet meer zonder.

@Disconnected Geen idee? Je zou ermee terug kunnen naar de winkel. Als de stof niet gevaarlijk is verder, hoeven ze dat denk ik niet te doen. Maar geen idee hoe dat zit.

1 like

Wat voor verkleuring zag je? Is het weggetrokken?

Ik heb alleen maar goede ervaringen met het serum dus als het niet meer verkocht wordt is het zooo jammer.

Wat vervelend:/ Snap wel dat ze ermee stoppen als ze ook zo veel reacties over bijwerkingen hebben gekregen.

1 like

Dat had ik ook met Revitalash, huid kan altijd beetje verkleuren, maar dat trekt weg zodra je het niet meer gebruikt. Bij Bimatoprost gaat het om onontkeerbare iriskleurveranderingen.

Trouwens, dit is een aardige vergelijking tussen verschillende wimperserums.
http://www.beauty-review.nl/wat-is-het-beste-wimperserum

1 like

De DM heeft toch ook een wimperserum waar dat stofje niet in zat? Of heb ik dit verkeerd onthouden?

In 2008, toen Beautygloss nog bestond (en de aarde nog plat was), had zij een artikel over castorolie/wonderolie voor je wimpers. Dat heb ik toen weken/maanden gebruikt en mijn wimpers werden er echt langer van. Dus voor mensen die het Kruidvatspulletje eng vinden: probeer dat eens. Kost 2 of 3 euro dus is niet duur.

4 likes

Hahaha dat deed ik ook! Alleen bij mij had het echt 0,0 resultaat, behalve elke avond olie in Mn ogen :roll_eyes:

1 like