Het Beautytopic

Zijn er wondermiddeltjes voor bigass donkere kringen? Heb nu zelfs permanente blauwe / donkere vlekken onder mijn ogen. Ik ben verdomme 26 geen 62.

Edit: en dan geen concealers, maar cremes/olie/behandeling/anything.

The ordinary caffeine solution schijnt effectief te zijn.

1 like

Ja die olie in je ogen moest je wel op de koop toenemen haha.

@Blush mocht je die willen: ik heb nog een zo goed als vol flesje liggen.
edit: die je mag hebben dat moest er nog achter.
Deed voor mij geen drol omdat ik eigenlijk niet echt kringen heb, maar puur droge Sahara-huid.

1 like

Kun je zo’n Sally Hansen gel top coat combineren met andere ‘gewone’ nagellak?

Ik wil wimperserum :cry: (

Er zullen hier vast wel meer meiden zijn met wimperextensions. Ik heb ze sinds kort laten zetten en verder nog geen make-up gedragen. Nu zou ik toch graag wel af en toe eyeliner dragen. Heb een beetje research gedaan, want ik heb zelf de Master Precise Liquid liner van Maybelline.
Nu zijn dit de eerste drie ingrediënten: Water/Eau, Butylene Glycol, Peg-60 Hydrogenated Castor Oil.
Het derde ingrediënt is (neem ik aan) toch iets van olie en ik geloof dat dat echt een no-go is betreft wimperextensions.
Weet iemand of ik deze eyeliner gewoon kan gebruiken, of kunnen jullie een andere aanraden?:grimacing:

Hey, ik wil m heeel graag van je overnemen! Zal ik je DM’en?

Done!

Ik gebruik altijd die van Nyx. Blijft ook goed zitten en kan je precies mee werken.

1 like

Ik hoop dat ik hier goed zit. Ik ben een stiekeme meelezer maar zit een beetje hoog en ondanks dat ik alles heb gelezen hier, ben ik niet tot het juiste product gekomen.

Ik zoek een vervanger van dit product:

Gekocht in Denemarken, huismerk van de Matas. Een peeling met OA:

• Aqua
  • Caprylic / Capric Triglyceride
  • glycerine
  • Ammonium Acryloyldimethyltaurate / VP Copolymer
  • Glycolzuur
  • niacinamide
  • Natriumhydroxide
  • allantoïne
  • Melia Azadirachta blad extract
  • Caprylylglycol
  • Tocopheryl Acetate
  • SodiumGluconate
  • Melkzuur
  • Citroenzuur
  • fenoxyethanol

Ik gebruik hem wekelijks, onder de douche, na de eerste (wekelijkse) grondige reiniging(en) (Lees: masker, gezichtsborstel). Ik laat het er altijd 2/3 minuten opzitten. Langer moet ik hem niet gebruiken, want dan ga je schilferen. Maar nu is hij op. En ik moet een vervanger hebben. Help!?

Overal gezocht, gegoogled op ingrediënten, producten naast elkaar gelegd maar ik kan deze topper nergens in Nederland vinden.

Iemand tips voor een betaalbare, chemische peeling die geen toner is en niet wordt aangebracht en gedragen als dag-/nacht creme? Gewoon een substantie die werkt in 2/3 minuten onder de douche en die je er daarna moet afspoelen.

Ik denk dan meteen aan de peeling The Ordinary (zie hier), maar in het serum van jou zitten ook wat verzorgende producten, waaronder Niacinamide. Kun je ook TO krijgen, ik raad het je aan!
Deze peeling van TO is trouwens wel wat sterker dan die van jou, denk ik. Je kunt ook kijken naar de Lactic Acid producten, die hoef je niet af te spoelen, maar zijn veel zachter, ook een aanrader.

1 like

Ik gebruik altijd die van essence en die blijft echt favoriet. Mooi meegenomen is dat ie geen drol kost!

2 likes

Ik heb zelf al 1,5 jaar wimperextensions en inderdaad, producten met olie niet gebruiken. Als het maar heel weinig is kun je het er op gokken, maar in dit geval zou ik het niet doen. Waterproofproducten ook niet, want die moet je vaak ook verwijderen door of heel hard te boenen, of een product met olie te gebruiken.

Zelf heb ik russian volume wimpers van 12mm 6d gezet, dus ik vind eyeliner ook niet nodig. Het is gewoon zonde om er aan te zitten als het niet hoeft, want het verwijderen van eyeliner heeft altijd wel iets effect op de wimpers.

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met fillers in traangoten?

Bedankt voor de tips! :slight_smile:

1 like

Degene die mijn wimpers altijd zette, gaf altijd aan dat de eyeliners van etos huismerk op waterbasis zijn en dus goed te gebruiken bij nepwimpers.

1 like

Dan ga ik die binnenkort maar eens meenemen, thanks!

1 like

Heeft er hier iemand ervaring met lash lifting bij jezelf doen? Dus niet in de salon, maar gewoon thuis.

Ik zou ze inderdaad ook willen liften met in Nederland verkrijgbare producten, niet met spullen van Ali. Valt het heel erg op dat ze ongelijk zijn of valt het mee? En voer jij die behandelingen ook uit bij anderen of was dit de eerste keer dat je het deed?