Het Beautytopic

Ik heb wimperserum van de DM. In een paarse verpakking. Volgens mij daar nog wel te koop.

Iemand tips voor een glittereyeliner (donkergroen of zwart)? Liefst niet al te duur (het is maar voor één keer). Bij twee Hema’s hier in Amsterdam geweest maar daar waren zelfs de testers er niet meer :slightly_frowning_face:

Ik doe dit bij mezelf om de 6 weken. Maar wel met een kitje van Ali. Werkt wel heel goed en nog nooit problemen mee gehad!

Kiko, nyx?

1 like

Gewoon normale shampoo

1 like

dit hebben we al zo vaak besproken in de beautytopics eigenlijk, de conclusie was dat er enkel studies over bimatoprast zijn die spreken over oogdruppels die je in je ogen aanbrengt wat veel directed contact is en in dat geval een kans van 15-50% op verkleuringen wat bij bijna iedereen zich uit als goedbruine vlekjes bij blauwe ogen.

3 likes

Heb je het al eens in je oog gekregen of nog niet?

Ik gebruik een blok marseillezeep. Heb mijn kwasten vandaag ook gedaan.

Een beetje wel, maar dat prikt absoluut niet en ben ook nog niet blind :grin:

1 like

Ik heb dit pallette NIET nodig. Ik herhaal: heb het NIET nodig.

10 likes

Maar ik wel, wat is dit

2 likes

Het nieuwe palette van Pat McGrath aan 125 dollar.

1 like

Oh my god, ik ben zo blij! Mijn favo dragqueen Trixie Mattel brengt binnenkort een collectie uit met Sugarpill :heart_eyes:

Mocht iemand nog swatches willen zien van Norvina trouwens, roept u maar dan. Heb hem gisteren binnen gekregen. Shimmers/metallics zijn heel gaaf en de matte kleuren werken als een droom. Wel veel kickback in de pan en ook wel aardig wat fallout. En ik werk best wel voorzichtig.

7 likes

Ik weet wat ik van min eerste loon koop :heart_eyes:

1 like

Als het niet LE is dan gaat het op mijn bonusaankooplijst van december.

1 like

Welke mascara ik gebruik (waterproof of niet) het vlekt altijd onder mijn ogen gedurende de dag. Heeft iemand dit ook gehad en een goede budget mascara gevonden die dit niet doet?? Ik word er gek van haha

Ja ik heb het toevallig drie dagen geleden laten doen! Ik vind het echt mooier geworden maar ook minder ‘gevuld’ dan ik had verwacht, ook al had de arts gezegd dat dat (nu) ook echt niet het geval zou zijn. Ben heel benieuwd hoe het er over twee weken uit ziet want dan schijnt het op z’n mooist te zijn.

Ik ben trouwens op jouw vraag terecht gekomen toen ik opzoek was naar het plastische chirurgie topic maar die is hier niet geloof ik hé?

Doet ze nog echt limited dingen? Ik heb de lijn niet meer echt gevolgd de laatste tijd dus ik weet niet of Decadence permanent is of niet bijvoorbeeld

1 like

Geen idee, is ook niet in Frankrijk te koop dus kan het niet aan mijn nicht vragen. Haar producten zijn zo mooi maar ook duur.

ja dat wel, maar als ik de reviews moet geloven is de formule wel ongeëvenaard waar ik heel nieuwsgierig naar ben. En ik heb op zich geen probleem om geld te geven aan zulk uniek, innovatief merk met een legendarische naam die de teugels in handen heeft.

1 like