Het Beautytopic

Ik wil ook wel wat van je weten: vind jij het ook zo akelig om te laten doen? Wat voel jij er van?

En 6-9 maanden klinkt snel! Ik dacht dat het tot een jaar zou blijven zitten!

Ja, haar lipsticks hebben ook fantastische reviews gekregen. Ik ga eens op onderzoek uit.

1 like

@anon91490777 @Higgs_boson
vraag 1 - ben je er nog happy mee? maakte het een groot verschil?
vraag 2 - waar heb je het laten doen?
vraag 3 - is het heel pijnlijk? (ik heb nogal flinke issues met naalden)
vraag 4 - is het effect na die 6/9 maanden echt compleet verdwenen?

Ik ben ook heel benieuwd! Vooral ook een voor- en nafoto stiekem. Vertrouw geen random Google foto’s.

1. Ja! maar dus wel benieuwd of het nog mooier wordt en anders laat ik misschien nog extra bijspuiten.
  2. In Amsterdam,
  3. Beetje pijnlijk ja, vooral zoals Lola zegt, een naar gevoel. Ik voelde het zo raken aan m’n zenuwen, en daardoor ben je er extra van bewust dat er IN je gezicht wordt gewroet. Daardoor kon ik niet goed ontspannen. Maar ik doe het mezelf aan, en het resultaat is ook zo leuk dat ik het heus gewoon nog een keer zou doen ondanks deze ongemakken.

Edit: bij mij is het dus we met die canule methode gedaan, even voor de duidelijkheid

Ik heb dit eigenlijk zelden, behalve als ik mijn oogleden niet heb afgepoederd. Heb je dat al eens geprobeerd? Met transparante poeder of met een (huidskleurige) oogschaduw ofzo

Het gekke is het veegt niet af op m’n oogleden maar alleen onder mijn ogen (en zonder mascara op mijn onderwimpers vind ik niet zo mooi haha). En ik poeder altijd af inderdaad.

Oh dat heb ik nooit gehad, geen tips dus. Sorry!

Gebruik je een oogcreme voor je je makeup doet? Kan zijn dat die bijv te vet is of niet goed reageert op je mascara.

Ja altijd een oogcreme (verschillende geprobeerd). Als ik geen oogcreme doe onder mijn concealer is het veel te droog.

Misschien wat langer in laten trekken voordat je mascara op doet? En welke concealer gebruik je? Die kan ook ingrediënten bevatten waar je mascara niet goed tegen kan.

Er zit behoorlijk wat tijd tussen. Gebruik de Mac pro longwear concealer. Misschien moet ik maar nog meer verschillende waterproof mascara’s uitproberen haha

Ik wil graag een goede dagcrème aanschaffen, zag dat Biodermal in de aanbieding is bij Etos. Is dat een aanrader?

Ik heb ooit een dagcrème gehad van Biodermal (zit in een potje, dag- en nachtcrème voor alle huidtypen) en die deed het prima met mijn gecombineerde huid, maar niet meer dan dat. Werkte voor die prijs absoluut niet beter dan Nivea o.i.d.!

1 like

Heeft iemand de nieuwe parfums bij H&M al geroken? Ben erg benieuwd!!

Heeft iemand die baking powders van Huda Beauty al geprobeerd? Zijn ze het echt waard?

Sexy pulp mascara van de yves rocher

1 like

Ik heb (had) ook heeel erg last van haaruitval de laatste tijd, denk zelf wel door stress maar heb er een beetje een studie van gemaakt, in ieder geval zou het ook kunnen komen door bepaalde tekorten zoals ijzer en vitamine b12 (eet je toevallig vegetarisch?) . Neem aan dat dat niet direct gerelateerd is aan je vakantie trouwens. Laatst in het medische vragen topic ging het er ook over trouwens, Viooltjes heeft toen ook tips gegeven over wat eventueel bij te slikken, zink oa geloof ik.

1 like

ik ben verliefd

3 likes

Ik heb geen advies, maar een vriendin is toevallig net terug uit Azië en ze is daar een half jaar geweest. Ze had superdik haar en ik denk dat ze 1/4e daarvan over heeft. Ze dacht zelf aan ijzertekort, maar heeft bloed laten prikken voor de zekerheid.