Het Beautytopic

Ik heb net een MAC lipstick en lipliner naar keuze gewonnen en wellicht neem ik de brick o la lipstick, bestaat daarvoor een bijpassende lipliner? Of kent iemand een andere goede MAC lipliner? (mag ook een felle kleur zijn, hoeft niet per se bijpassend)

1 like

Boldly bare is mijn favoriete maar dat komt omdat het een perfect kleur voor mijn lippen is en dus vrijwel bij alles kan.

1 like

Oh shit ik heb ook veel last van haaruitval de laatste tijd en eet grotendeels vegetarisch… misschien toch maar supplementen gaan slikken.

Brick!

1 like

Niet zomaar supplementen gaan slikken hoor! Eerst even checken of je wel een tekort hebt en of je het niet gewoon uit je voeding kan halen.
Zeker teveel ijzer kan echt schade aanrichten in je lichaam.

1 like

Oh ja dat is wel verstandig haha. Ga ik doen!

Heeft iemand ervaring met Refectocil voor het verven van wimpers en wenkbrauwen? Wat zijn jullie ervaringen? Welke kleur gebruiken jullie?

Ik heb donkerblond en heb een koele kleur nodig (van Anastasia gebruik ik de kleur taupe). Twijfel of kleur 3.1 lichtbruin goed zal zijn. Gebruiken julie de liquid of creme ontwikkelvloeistof om te mengen? Is het te doen om je eigen wimpers te verven?

Sorry zoveel vragen haha…

Ik heb dit ook sinds deze week, ik lijk wel een konijn in de rui. Ik eet overigens ook vega maar heb dit altijd al gehad.

Heeft iemand een tip voor een poeder (om af te poederen)? Ik gebruik nu echt een hele illegale van de H&M maar die is op. Mag wel een beetje pigment inzitten maar voornamelijk voor een mat effect.

Thanks voor je reactie. Goed idee om het te mengen met die grijze kleur. Waarom gebruik je het zelf niet meer?

Ik! En ik heb ook taupe van andere wenkbrauwproducten en een heel koele huidskleur. Ik meng natuurbruin met grafiet (50-50) en dat wordt dan echt een prima koele, donkere kleur. Ik gebruik de ontwikkelvloeistof, maar meng de 2 kleuren eerst door elkaar zonder de vloeistof.

Ik heb het ooit ook eens gebruikt voor mijn wimpers, maar dat kreeg ik er niet fatsoenlijk op :slight_smile:

1 like

Ik zweer bij Banana Dreams van W7!

Verder ben ik groot fan van de dagcrème van Lidl, voor 3 euro ofzo. Q10 in zo’n gele pot. Gebruik ik nu een jaar of 8? En is de enige die de perfecte balans heeft tussen voedend en licht. Is toen ook ooit eens door de Belgische consumentenbond uitgeroepen als beste product. Ze hebben allemaal dagcrèmes getest, maar alleen deze deed daadwerkelijk wat met de vochtgraad van de huid.

Deze: https://www.google.nl/url?sa=i&source=images&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjB3vjHpv7cAhVPIlAKHXCfAMwQjRx6BAgBEAU&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dq96-rSEVYic&psig=AOvVaw3C5qH7mVvJWk6akQ61S2MS&ust=1534946263787283

2 likes

Heeft iemand de tip voor ingegroeide haartjes bij bikinilijn? Ik ben zo desperate :sob: Toen ik scheerde was het helemaal erg, nu laat ik het waxen sinds 1.5 jaar en in het begin leek het minder te zijn, maar de laatste paar maanden is het weer heel erg. Echt heel veel rode bultjes, het ziet er echt niet uit en doet ook nog eens pijn.

Scrubben werkt niet trouwens, heb daar al alles mee geprobeerd op advies van waxsalon: 1x per week tot bijna elke dag etc.

Depileve! Is zo’n product dat je moet aanbrengen en ik heb veel minder ingegroeide haren. Zal als ik thuis ben een foto nemen.

1 like

Google kan ook helpen.

1 like

Ah top ga ik even opzoeken en wellicht proberen. Moet je dat elke dag aanbrengen of alleen op bultjes?

Ik breng het elke dag aan! Merk wel dat ik meer ingegroeide haren heb als ik het een paar dagen verwaarloos.

1 like

Ik raak nu al in paniek bij het idee dat m’n Kruidvat wimperserum binnenkort opraakt

1 like

Ik koop het gewoon in de zaak waar ik mijn wax laat doen. Moet ik het voor je kopen en opsturen?
Wel interessant dat het zo gebruikt.

hier ga ik toch eens achteraan, iedere dag scheren heeft toch wel een nefast effect op mijn huid

Als je het bij jou in de buurt niet vindt, dan stuur ik het graag naar je op.