Het Beautytopic

ik ga er vanavond achter aan!

1 like

https://www.asap-nails.be/index.php?route=product/product&product_id=216 ik heb dit gevonden; ga het straks proberen te bestellen

1 like

Mijn favoriet:

1 like

Die is heerlijk inderdaad! Ze hebben ook een in een zilverkleurige tube (hand en nail dacht ik maar weet ik niet zeker), die is ook heel fijn!

Edit: ik zie dat degene die ik bedoelde niet meer in het assortiment zit, maar ze hebben wel een heleboel nieuwe! Vanavond even neuzen.

1 like

Heeft iemand een tip voor een goede base coat? Die ik nu heb zorgt ervoor dat ik mijn nagellak er in 1 keer helemaal af kan trekken en dat is ook niet echt handig. En het blijft voor geen meter zitten.

CND sticky basecoat

Die zaak is niet toevallig in Amsterdam of omgeving he😋? Heb het product op Google gezocht maar kan nergens vinden waar je het kan bestellen. Lijkt me echt goed namelijk.

1 like

Nee in Brussel, België. Maar ik koop het voor 6/09 voor Lola. Dus kan het ook voor jou kopen en opsturen?

Ooh ja zou het echt willen uitproberen, ik pm je dan wel even.

1 like
5 likes

Ik wou naked 3 en las dat ze in de VS nu met 50% korting verkocht worden, uiteraard hier niet meh

Het is enkel Naked dat niet meer verkocht zal worden en ja ze waren met 50% korting maar enkel gisteren haha.

Gisteren vond ik enkel de mini versie met korting, geen enkele andere :frown:

Heeft iemand hier ervaring met de 2% BHA exfoliant van Paula’s Choice? Ik twijfel tussen de liquid en lotion variant en lees wisselende reviews…

Ik heb de lotion en ben er tevreden over. Maar die andere heb ik nooit geprobeerd.

Oké! Heb jij ook een droge huid? Mijn huid is erg gevoelig dus ik vroeg me af of hij daar mild genoeg voor is

Ik had eerst ook de bha van PC (liquid vind ik fijn omdat die lekker snel intrekt, lotion heb ik zelf geen ervaring mee), maar de exfolianten van The Ordinary zijn stukken goedkoper en ik vind ze net zo goed werken. Mocht je nog twijfelen over de prijs enzo, misschien de moeite om ff te kijken

Bedankt voor de tip! Ik wist niet dat zij ook exfolianten hebben, daar ga ik eens naar kijken :smile: Paula’s Choice is inderdaad vrij prijzig

Is er een manier om zelf je haar te verven, zonder dat het compleet dekkend 1 kleur wordt?
Dus meer een soort toner waardoor je teint bijvoorbeeld warmer wordt, maar je nog steeds kleurverschil blijft zien tussen basiskleur en highlights?
Wellicht een vraag voor @Rozecoupeschaar :blush:

Heb je al kleurverschil in je haar? Want stel dat je licht bruin hebt met highlights en lowlights oid en je verft er bruin overheen komt na een paar keer wassen toch wel dat kleurverschil weer naar boven. En anders zou ik het niet weten eerlijk gezegd haha. Ik verf ook vaak m’n haar zelf maar nooit met highlights, dat laat ik ook door collega’s gewoon doen :blush:

1 like