Het Beautytopic

Oh Thanks dat klinkt goed!
Eens even kijken waar ik dat kan scoren.

Ik heb het nu mer wash in wash out van Kruidvat gedaan. Het is wel ieeets warmer, maar niet helemaal nog zoals ik wil.

1 like

Beide sowieso online bij iets als kapperswinkel.nl ofzo. En Maria Nila verkopen ze ook weleens bij kappers, maar moet je net mazzel hebben in de buurt natuurlijk

Wat is een goede nagelverharder? Ik gebruikte altijd eentje van Glycerona, maar die kan ik al een jaar nergens meer vinden. Heb van alles geprobeerd: Herome, OPI, essie en allerlei huismerken maar m’n nagels blijven zo breekbaar.

ik heb gisteren die lush slapstick besteld ben echt benieuwd ook al verwacht ik dat het heel gimmicky gaat zijn :’)

2 likes

Die van Herome (de emtreme versie) vond ik altijd goed, maar die heb je al gebruikt lijkt het. Maar heb je niet misschien je nagels teveel verhard, waardoor ze breken? Want teveel nagelverharder gebruiken zorgt ervoor dat ze juist afbreken/scheuren…

1 like

Van nagelverharder gaan je nagels juist breken, ze verkruimelen soms bijna als je te heftige gebruikt. Ik adviseer je Trind Nail Repair te kopen en dit als kuur te gebruiken voor minimaal 2 weken. Iedere dag een laagje opbrengen en dan iedere dag ervoor ook het laagje er weer af halen met een milde nagelremover. Na twee weken zijn je nagels stevig en buigzaam.

2 likes

Ik zag van de week dat ze ook oog sheetmasks hebben en ik heb die groene meegenomen (matchen bij m’n groene sheetmask haha) en het effect is heeeel fijn!

2 likes

Ik ga op vakantie naar Indonesië, iemand nog Asian beauty must haves?

Ik ben heel tevreden over de NYX vinyl liquid liner

Ik heb gisteren de Kat von D tattoo liner en too faced hangover primer gekocht. De sephora waar ik was, had ook fenty beauty!

1 like

De vierkante wattenschijfjes.

Ok, doen die wat bijzonders of alleen vanwege de vorm?

Ik wil morgen deze beginnen smeren

Op welke manier krijg ik een mooi egaal opgebouwd tintje zonder veel vlekken? Mengen met dagcreme of gewoon apart gebruiken?
Kan je deze mooi opbouwen of is de kleur vrij heftig na 1x gebruiken?
Ben nogal een noob met zelfbruiner en hoop dat ik geen oempa loempa wordt :biggrin: vind het toch iets trickyer op mn gezicht dan op mn lichaam

Ik vind ze fijn omdat het een heel stuk dunner is dan de normale ronde wattenschijfjes, maar het is nog steeds wel dik genoeg dat niet alles er doorheen lekt zeg maar. Vooral voor oog make up te verwijderen vind ik ze ideaal want het pluist ook niet.
Die ronde pluizen bij mij altijd, ook al staat er op de verpakking dat het niet pluist. Plus het is veel goedkoper, je betaalt iets van 1 euro voor 200 stuks.

Misschien kan ik iemand hier blij mee maken? :inlove:

3 likes

Ik heb zojuist de MAC mineralize moisture foundation gekocht… ben benieuwd met mijn gortdroge gezicht

Ben heel benieuwd naar deze!!

8 likes

ik heb vandaag de lush slapstick op (gisteren al binnen gekregen) en jongens de finish is echt prachtig, extreem natuurlijk. deze avond post ik foto’s maar tot nu toe is het echt een holy grail.

4 likes

Is dat dat ei van foundation? En hoe bewaar je dat? Heel benieuwd!

Heeft u een review? :biggrin: