ik heb vandaag de lush slapstick op (gisteren al binnen gekregen) en jongens de finish is echt prachtig, extreem natuurlijk. deze avond post ik foto’s maar tot nu toe is het echt een holy grail.
Is dat dat ei van foundation? En hoe bewaar je dat? Heel benieuwd!
Heeft u een review?
die ja! ik laat het nu voorlopig in het kartonnen doosje zitten maar ik ga in een potje smelten voor makkerlijker op te bergen denk ik
dit zou de binnenkant zijn
Lijkt een beetje op huda beauty mauve obsessions maar meer roze tinten. Dus verschillend genoeg om ook deze te kopen haha
Lijkt op een uitgebreide versie van het Backtalk palet…
Merken komen echt met té veel spullen uit joh. Om bij Urban Decay te blijven: tussen Naked 3 en Naked Heat zat volgens mij minstens een jaar. Nog geen jaar na Heat zijn er al weer 300 paletten uitgekomen!
ik denk dat het ook op een keerpunt zit: er komt zo belachelijk veel uit dat niemand nog weet wat te kopen en dus niets koopt
Jaa heb 'm vandaag getest! Haha
Ik vind dat 'ie een mooie glow geeft en hij camoufleert rode plekjes. Ik vind ook dat je 'm haast niet voelt zitten op je gezicht dus dat is fijn! Verder heb ik ook wel het idee dat 'ie goed hydrateert dus ideaal voor mn droge huid.
En het heeft een regenbui overleeft dus so far so good.
Omg en as we speak is er NOG een nieuw palet aangekondigd
Bedoel je toevallig camoufleert in plaats van accentueert haha? Anders lijkt het me geen fijne foundation? Verder klinkt hij namelijk fantastisch!
droog tot normaal met goede huidverzorgingsroutine met een paar vette plekjes op mijn wangen, ik heb gisteren foto’s gemaakt maar ben ze vergeten te posten haha. Ik moet wel zeggen dat het een heel emoliënte formule is die ik zelfs met mijn tamelijk droge huid (op dit moment toch, binnenkort zal het weer droger worden met het weer) wel meer poeder gebruik bij deze foundation dan bij standaard foundations. Al heb ik dat sowieso wel met stick formules in het algemeen.
Ik ga zorgen dat ik vanavond mijn foto’s online heb staan waar je het effect goed ziet. ik heb het vandaag ook weer op.
dat klinkt als een allergische reactie/irritatie op iets, de bultjes toch in ieder geval
Ja camoufleert hahaha sorry foutje
Thanks!
Heeft er iemand een tip voor een mooie, matte, rood/roestbruine lipstick? Alles is het echt net niet
nog wel fel naar het rood gaande maar viva glam 1 misschien?
Die is alweer iets te rood ;-; Ik dacht eerst dat diva perfect zou zijn maar die is het ook net niet, en nu heb ik naar zo veel lipsticks gekeken dat ik me niet eens meer kan herinneren wat ik wil
Help! Ik heb de huid rond mijn ogen blijkbaar nogal verwaarloosd de laatste tijd en ik merk onder mijn ogen nu allemaal van die kleine witte bultjes (milia). Ik ben nogal laks in het smeren van oogcrème… Ik gebruik nu terug de hydraphase van La roche posay maar heb de indruk dat dit niet veel doet. Ik heb gelezen dat die milia ook kunnen ontstaan bij slecht reinigen. Dat doe ik nochtans zeer braafjes…
Tips voor goede oogcrèmes? Mijn huid daar voelt nogal dun nu
ben je hier iets mee? https://i.pinimg.com/originals/05/61/d4/0561d4d50e9c6f45b8e4e55a5fea9d5a.png
Clinique all about eyes. Creme Biotherm, Estee Lauder. De wat duurdere merken.