Ik krijg spontaan onderhuidse ontstekingen bij het lezen van de ingrediëntenlijst, maar wat een fijne review en wat goed dat hij voor jou werkt! Ik was tot vorig jaar best huiverig bij het idee van stickfoundations, maar tegenwoordig ben ik om. (Ik gebruik zelf de Slay the Game van Mulac, die ook zonder siliconen is maar aannemelijk wat droger dan de Slapstick, maar ik denk niet dat hij in Benelux te koop is.)
Heb je MAC Taupe al eens geprobeerd?
Ja, die heb ik al. Maar vond ik te licht voor wat ik wil
ja ik ga het voorlopig blijven dragen en hopen dat het mooi blijft. ik ben sowieso wel een beetje klaar met de klassieke foundations mer ik, voor dat de slapstick aankwam pakte ik meestal wat concealer van catrice (die in dat potje), ook op oliebasis, en verdunde ik die met een waterige mixer van Hema voor een mooi resultaat. Door kon de True Match echt niet tegen op.
als ik het zo zie hebben ze een italiaanse webshop? Die gaat op mijn lijstje in ieder geval!
Waarom ben jij er klaar mee? Ik draag, moet ik zeggen vrij weinig foundation, dat vind ik te dekkend vaak. Meestal tinted moisturizer gemengd met een beetje foundation. Dat geeft me iets meer dekking, maar voorkomt droge plekken en geeft een glanzende huid. En waar er echt dekking nodig is, inderdaad concealer. Geeft een veel natuurlijker effect. Ik hou wel van “dikkige” foundations, creme-achtig ofzo. Kan ik fijn heel dun uitsmeren voor een natuurlijk resultaat met toch een beetje dekking.
ik vind de finish vaak gewoon niet mooi, als ik nu deze en wat ik eerst deed samen leg vind ik op oliebasis een stuk mooier maar eigenlijk is dat er niet echt (meer?) in foundation formules maar gaat wel goed samen met poeder. ik gebruik veel Strobe Cream van MAC maar bij dit heb ik die nood eigenlijk niet waardoor het geen kliederboel meer is en toch weer goedkoper.
Die komt wel redelijk in de buurt maar idk ook een beetje te roze op sommige foto’s die ik zag Maar ik ga straks nog naar de stad dus hopelijk kan ik 'm dan beter bekijken!
Toevallig vandaag Emily Noell die een heleboel stickfoundations heeft vergeleken. Ik ga er ook eens induiken, wel leuk!
Ik heb een stick foundation van Bobbi Brown. Vind hem erg fijn.
Hebben jullie aanraders voor een goede dag- en nachtcrème? Gebruikte er altijd 1 van Diadermine en ben nu overgestapt op Estee Lauder, maar heb niet echt het idee dat dat verschil maakt?
Ik heb iig een gecombineerde huid (kin + voorhoofd vet, wangen vaak droog).
Voor degene met de gouden tip mijn eeuwige dank
Nee ik ben blij met iedere tip dus dank!
Ik houd van de skin smoothing cream van dermalogica. Die Kun je als dag en nachtcrème gebruiken.
Heeft iemand ervaring met de huidverzorgingsproducten van clinique? Ik ben echt wanhopig op zoek naar een nieuwe skincare aangezien mijn huid dramatisch is.
Ik gebruik meerdere producten van clinique. Niet iedereen reageert goed op het merk lees je op internet. Welke producten wil je proberen?
heeft iemand misschien tips voor een fijn haarverzorgingsproduct? Ik heb redelijk dik haar met een slag erin. Sea salt spray zorgt bij mij erg voor een zwerverlook, dus ik zoek juist meer iets verzorgends. Ben zelf echt een noob met dit soort dingen…
Ik heb eenzelfde soort huid als jij en gebruik sinds een paar maanden de Decubal Gezichtscreme Vitaal (lekkere bejaardennaam) en daaroverheen een spf van Paula’s Choice (de Resist Superlight Daily Defense).
De PC matteert goed dus niet al te veel shine door de dag heen, maar is te licht qua hydratatie. En die Decubal is vochtinbrengend maar word ik toch wat vettig mee door de dag heen, dus deze combinatie werkt echt goed voor mij
Wat voor huidtype heb je, waar stoor je je aan, wat wil je graag verbeteren?
Ik ben geen fan van clinique omdat er in veel producten alcohol zit en je zo in een soort vicieuze cirkel komt, maar ik ken ook mensen die er helemaal lyrisch over zijn en waarbij het goed helpt.
Je bent denk ik geen echte redhead, maar onder #redheadmakeup op instagram staat heel veel!