Haha no shame, heb toch het halve forum al op instagram
Nope dan staat er nog steeds geen voorraad.
etos bestaat niet voor mij als bescheiden vlaming
(je hebt toch wel 20 tubes gekocht mag ik hopen)
ohhh sorry!!! als je nou nog eens netjes op een meeting verschijnt regel ik het.
moe je me uitnodigen hé meis
Ik heb het in Bangkok laten doen gezien de kosten daar aanzienlijk lager waren. Inmiddels heb ik een aantal keren zelf mijn haar gewassen en ik ben nog steeds enthousiast. Ik hoef mijn haren niet eens te stijlen. Ik ben nog altijd op reis (heel vochtig en warm klimaat) en normaal zou mijn haar binnen 1 minuut al pluizig alle kanten op staan. Bij het kapsalon maakte ze gebruik van het merk QOD.
Hoola light van Benefit? Of Bobbi golden light, Nars Laguna, Too faced chocolate soleil.
@Ainu Ik heb nyx sandman vandaag gekocht en bedankt voor de tip nog!! Eigenlijk nog steeds niet waar ik naar op zoek ben (iets meer oranje ofzo??) maar de kleur staat echt zo mooi bij mn gezicht Misschien is het wel gewoon beter dan wat ik in mn hoofd had
Hm ja mwoah, als je een grote kwast gebruikt dan past die er niet in haha. Ik gebruik altijd MAC 168 en die past wel, maar m’n Bobbi bronzer kwast niet. Dus dan zit je je kwast erin te duwen en verneuk je ‘m.
bedoel je iets te oranje? jammer misschien kan je een bruine kleur kopen als je zin hebt om te mengen voor kleurcorrectie?
Ah nee ik wil juist iets meer oranje! Maar ga denk ik morgen een oranje lipstick kopen om ze te mengen, kijken of dat is wat ik wil. Ben hier in elk geval al super happy mee
Echt vreemd waar ik allemaal moeite in stop als ik geen zin heb om m’n berging op te ruimen
Heeft iemand al de nieuwe blush en het oogpalette in pillowtalk van charlotte tilbury gezien?
Ik zit me net even te vergapen aan de nieuwe tutorial op het kanaal van CT, die lippen van dat model, zo mooi jeeeeezus
Maar goed ik vind het wel een hele mooie frisse, zachte look zo. Ik zag daarin ook de magic away liquid concealer voorbij komen, heeft iemand daar ervaring mee?
Heeft er iemand ervaring met semi permanente make up? Ik zit er over te denken om mijn wenkbrauwen te laten doen, maar hoe vind je iemand die goed is? Waar moet je op letten?
Op instagram kijken en mensen vinden die vaak foto’s van hun eigen werk posten. Iemand die er net mee begonnen is, zou ik bijvoorbeeld niet vertrouwen.
Ik was dit weekend in de Kruidvat en nu hebben ze plots penselen van Real Techniques en Ecotools, wel een lelijke kinderlijn van RT.
@VickyViolence misschien heb ik niet goed gekeken maar die lipsticks die je pas gereviewd hebt zijn nog niet verkrijgbaar of wel?
Ik heb het voor de zomer laten doen! Ik heb heeeeel lang zitten zoeken op internet. Eerst zelf veel ingelezen en daarna foto’s bekijken van salons. Pas toen ik alle foto’s van 1 salon mooi vond ben ik me daarop verder gaan oriënteren. Het blijft eng omdat het natuurlijk semi-permanent op je gezicht staat maar bij mij heeft het goed uitgepakt. Ik heb het in Amsterdam laten doen.
Hoe heb je toen gezocht naar een kapsalon daar die je vertrouwde?
Oh jawel, sinds februari al!
https://www.di.be/nl/p/lipstick-l-oreal-paris-make-up-color-riche-shine-addiction-40036787.html
Straks bij Radar over wimperserums die met stille trom uit de winkels zijn verdwenen!
Ja wilde het hier net komen zeggen haha