Het Beautytopic

Wat zeggen ze? Ik kan niet kijken😅

dan toch maar eens bij de Di gaan kijken als ik een vrije dag he,b, in het kruidvat was het niet te vinden in ieder geval :frowning:

Oh dit ziet er mooi uit! Mijn huidskleur ook, dus goed om even te kijken :smiley:

Heeft er iemand ervaring met tanden bleken bij een salon?

1 like

Welke kleur nagelak dragen jullie het meest?

1 like

(Bordeaux) rood, lichtroze of Nude. Mag helaas niks anders van m’n werk.

1 like

Van een specifiek merk?

Verschillende soorten roze. Altijd Essence.

1 like

90% van de tijd draag ik felrood, bordeaux rood of berrie kleuren

1 like

Nee heb altijd acryl met gellak haha. Volgens mij gebruiken zij CND.

1 like

Weet iemand een goede drogisterij primer en/of foundation? ICI of Douglas mag ook, daar zitten ook (kleine) filianen van in mijn dorp.

Ik heb normaal een vette huid en heb daar al jaren mijn producten op aangepast. Laatste tijd heb ik ineens allemaal velletjes en droge plekken, ik ben beetje radeloos want heb dit sinds ik makeup draag niet gehad.

Ik heb nu de Maybeline Fit Me in 110 en 115 die ik mix, met primers van Catrice of Essence.

Help a girl out pleaaaase

1 like

Dat is lief, thanks! Ik zoek alleen iets in (de buurt van) Amsterdam, dus misschien @Okapi? Waar ben jij geweest?
Ik kwam deze tegen https://www.brauwamsterdam.nl/. Ik vind het wel prettig dat dit echt het enige is dat ze doet, in plaats van zo’n salon waar ze ook nog honderd andere dingen doen.
Alleen vind ik bij de foto’s (bij de meeste salons die ik bekeken heb trouwens) de haartjes zo ‘keurig’ zitten, helemaal bij het begin van de wenkbrauw. Van die super nette streepjes op een rij, allemaal dezelfde richting op. Dat heeft het iets ‘getekends’. Doen ze dat altijd zo? Of gaat dat er natuurlijker uitzien naarmate de tijd verstrijkt?

Ik zat ook te kijken naar browbar maar heb uiteindelijk gekozen voor Albert cuyp Clinic! Ze was echt 1,5 uur bezig met tekenen dus dat gaf veel vertrouwen haha. De haartjes zien er super scherp uit de eerste weken maar dat vervaagt gelukkig. Ik heb bijna geen haar bij m’n aanzet maar je ziet dus geen harde strepen.
In het begin zie je dus wel die strepen maar zelfs dat was al natuurlijker gezet dan sommige foto’s die je ziet. Als je wilt kan ik morgen wel even foto’s opzoeken en wat meer vertellen over hoe het daar ging in een pb.

1 like

Als je wil, heel graag!

1 like

misschien l’oreal true match?

1 like

Hoeveel dekking moet de foundation hebben? 9/10 keer is hoe dekkender, hoe matter (slaat nergens op eigenlijk), dus als je echt dekking wilt zou ik eerder kijken naar je huidverzorging, een goede dag/nachtcrème en een serum doen dan al wonderen. Glow kun je zelf terugbrengen met highlighter, evt een vloeibare voor een natuurlijker effect. Welke foundations heb je al geprobeerd?

Ik weet dat veel mensen het hier gebruiken en ik heb jullie ook wel eens horen zeggen dat het misschien niet zonder risico’s is, maar ik heb na het lezen hiervan gisteren toch maar besloten nooit meer het wimperserum van de kruidvat te gebruiken.

Het heeft me wel echt wimpers bezorgd waar ik super blij mee ben, maar holyballs ik zit echt niet te wachten op verkleuring van mn iris

Veel water drinken!! Als ik een paar dagen niet genoeg water drink krijg ik allemaal velletjes, ga ik weer 2 liter per dag drinken is het weg.

1 like

Squalan vind ik heel fijn. Is een huideigen stofje en als ik daar 's avonds een likje van op mijn lippen doe heb ik overdag niks nodig. Oa van The Ordinary voor een paar euro (die heb ik), maar er zijn ook duurdere merken

1 like

Ik las laatst dit artikel op NU.nl. Ik heb geen bruine ogen dus zit safe :stuck_out_tongue_winking_eye:
https://www.nu.nl/overig/5292536/nucheckt-kan-wimperserum-ervoor-zorgen-ogen-van-kleur-veranderen.html