Het Beautytopic

Juist niet toch? :stuck_out_tongue_winking_eye: Je krijgt er juist bruine(re) ogen van volgens dat artikel, dus met bruine ogen zit je safe.

Ik bedoelde meer dat lichtblauwe ogen amper/geen bruin pigment bevatten, dus dan kan de aanmaak van bruin pigment ook niet gestimuleerd worden!

‘In EditieNL vertelde oogarts Richard Zegers van het Diakonessenhuis dat hij contact had gehad met twee dames die bruinere ogen hadden gekregen na gebruik van wimperserum van de Kruidvat. De dames hadden volgens de arts voorheen groene en blauwe ogen.’ Aldus het artikel. Zou dus niet te vroeg juichen als ik jou was.

1 like

Ik lees ook echt alleen wat ik wil lezen :joy: Ik gebruik het nu 3 jaar en heb (nog) nergens last van… Maar aangezien Kruidvat het toch niet meer verkoopt ga ik eens kijken hoe het zonder gaat… misschien is het effect wel weg na al die jaren en zijn mn wimpers gewoon van nature zo

Mijn oogschaduwstash is miniscuul dus ik wil dit soort van hebben…

Haha volgens mij bestaat dat serum nog maar anderhalf jaar hoor :stuck_out_tongue:

2 likes

@Ainu nee zou niet de standaard moeten zijn, maar weet wel dat ze daar problemen hebben met personeel dus wellicht dat ze iemand uit Brussel hebben staan die alleen Frans spreekt ofzo.

1 like

oh ja dat houdt wel steek, vond het nogal vreemd dus vroeg het me af. Voor de rest wel vriendelijk op zich.

Nou had je geluk want vorige keer dat ik er was gunden ze me geen blik waardig tot ik zei dat we collega’s zijn. :joy:

2 likes

mijn god, eentje was eigenlijk heel vriendelijk maar maakte direct ene punt als ik iets wou testen dat ze het wilt ontsmetten (super goed natuurlijk) maar liet me wel gewoon rustig rondkijken. De andere werkneemster was soms wel irritant omdat ze spullen aan het verzamelen was voor een display waarbij ik het gevoel kreeg dat ik in de weg liep :’) Maar over het algemeen was ik wel tevreden over de kwaliteit van de service, ik dacht altijd dat het hetzelfde is bij jullie als bij MAC

Haha ja hoor ik vaker, bij ons is het veel gemoedelijker en liever zeg maar. Terwijl het uiteindelijk 1 bedrijf is :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik bedoel het serum in het algemeen. Ik gebruikte eerst die van Revitalash maar toen Kruidvat 'm ging verkopen ben ik uiteraard gelijk overgestapt :joy:

1 like

Iemand ervaring met de nieuwe huidverzorgin van Revolution?

Mijn favo lipsticks zijn niet meer verkrijgbaar dus ik ben overgestapt op MAC. Ik heb geen idee hoe het komt, maar bij mij blijven ze dus écht geen dagdeel zitten. Hoogstens een uurtje of twee. Wat doe ik verkeerd?

Welke finish gebruik je?

Wat is een bobbi Brown musthave qua make up?

Heeft er iemand tips voor een oogschaduwpalette waar neutrale en groene kleuren in zitten? Heb het Naked 2 palette en die vind ik superfijn maar ik mis groen!

Het is jammer dat juist de groene kleuren in het ABH Subculture palette zo ruk zijn, anders was dat echt een goede kanshebber geweest haha.

1 like

Ik vind Mulac Bella Vita een supermooi palette met veel groen. Wel ook glitter en niet per se heel neutraal, juist erg warm:

5 likes

Oh wauw ziet er heel mooi uit! Thanks :grin:

1 like