Het Beautytopic

Viseart Absinthe misschien?

Kan je oa hier kopen/bekijken: Link

Ik gebruik Nars earth angel graag. Wel maar 2 kleuren maar dat vind ik genoeg. Bij de Bijenkorf gekocht

Ik gebruik nu eigenlijk altijd producten van Paula’s Choice, vooral de BHA solution en de Retinol creme. Heeft iemand ervaring met zowel PC als The Ordinary en kan diegene me vertellen of TO net zo goed is?

Ik! Ik gebruikte de retinol crème van PC en de bha toner, ben overgestapt op TO en kreeg net na de switch veel complimenten over mijn huid (maar toen werd het ook snel lekker weer, dus kan ook komen door minder kou). Gebruik nu ongeveer 6 maanden TO: hydralon, matrixyl, en retinol elke dag, 1x per week de bha toner. Mijn huid is van zichzelf wel vrij rustig, en heb dus van de switch zelf niks gemerkt.

Ik weet niet of dit helpt :), want ik ben niet super uitgesproken voor of tegen TO/PC.

Ik moest even aan je denken toen ik dit palette, Huda Beauty Emerald Obsessions, weer langs zag komen op IG. Misschien niet heel veel neutraals (maar daar heb je al een bult van met het Naked 2), maar vooral veel groen.

1 like

Thanks! Dit helpt zeker wel. Ben alleen een beetje bang dat door te switchen mijn huid weer onrustig wordt, maar vind PC echt heel duur. Elke keer weer een dief van m’n eigen portemonnee haha. Welke van TO vind jij vergelijkbaar met de BHA van PC?

Ik heb https://theordinary.com/product/rdn-aha-30pct-bha-2pct-peeling-solution-30ml die ik 1 keer per week gebruik, omdat hij vrij heftig is, is dus niet echt vergelijkbaar met de bha van PC die ik elke dag gebruikte. Al gebruikte ik een tijdje ook de philosophy peeling die ook vrij heftig is in combinatie met PC. Ik ben zelf wel benieuwd naar de mandelic acid, hier op het forum zijn mensen daar enthousiast over. Bij mijn volgende bestelling ga ik die uitproberen.

Volgens mij is het al vaker gezegd hier, maar wellicht is het slim om langzaam op te bouwen en de switch in delen te doen als je vermoed dat je huid onrustig worst, meer toevoegen kan altijd. https://theordinary.com/product/rdn-niacinamide-10pct-zinc-1pct-30ml Deze heb ik ook eens geprobeerd, en hielp goed tegen huidirritatie/maakte mijn huid wat matter in het ziek-hete weer van de zomer, schijnt ook te helpen tegen onrustige huid.

1 like

Ik vind de BHA van TO niet zo fijn als die van PC eerlijk gezegd, maar koop die van PC niet meer omdat hij zo achterlijk veel duurder is geworden (hij was ooit 18, nu 32). Ben op zoek naar een andere exfoliant. Heb nu glycolic acid. Prima voor op mijn lichaam, maar voor mij gezicht doet ie niet zo veel extra’s.

1 like

Zijn er nog mensen enthousiast over het wimperserum van Kruidvat? Ik twijfel al zo lang om het te kopen, maar durf om een of andere reden niet haha.

Die wordt geloof ik niet meer verkocht!

Meen je niet haha, dan is twijfelen niet meer nodig dus :joy:

1 like

Ik heb er eventueel nog 1 ongeopend (wel zonder kartonnen verpakking) mag je tegen verzendkosten overnemen als je dat wil. Ik blijf toch bij Revitalash

1 like

Zen white lotus van Therme. Ruikt zoooo lekker en maakt ook heel zacht.

Ik heb van mijn nicht dat Jaclyn Hill vault palette met die okergele tinten gekregen. De kwaliteit is ruk voor alle matte kleuren(80% van dat palette) met en zonder oogschaduwbasis. Precies van krijt gemaakt, de gouden shimmer is wel mooi.

1 like

Heeft ze een eerste of tweede batch?

Schijnen zelfs grote inconsistenties te zitten in de nieuwe batch…

Ik vind Rituals ook heerlijk ruiken. Laatst zijn ze van verpakking veranderd, op zo’n momenten kan je vaak die met oude verpakking in de sale scoren met korting.
Ook hebben ze nu navulverpakkingen voor hun body lotions zodat je niet elke keer een nieuwe pot met deksel moet kopen

The body shop vind ik ook lekker ruiken maar zijn iets zoetere/fruitigere geurtjes, het is maar net wat je zelf lekkerder vind natuurlijk!

die tweede batch is een zeer transparent fabeltje

Ze heeft vorige week besteld. Dus tweede denk ik, ik zal morgen eens swatches nemen. Nu is het donker.

Ik vind dit zo jammer he. Vond dat gele palette zo mooi. Er zijn zo weinig palettes met geel :frowning: