Ja ik hou ook van okertinten en met dat legergroen was ik helemaal blij.
Ik overweeg er gewoon 5 te kopen, hopelijk een goede te houden, en de rest door te verkopen voor minder
Ik hoop dat je de pans niet beschadigd danš
Ik heb heel lang een vrij egale huid gehad na een Roaccutane kuur en nu in een keer weer vol onder de pukkels. Baal er zo van⦠Iemand iets wat het proberen waard is?
Ik heb een tijd Inderm gebruikt, is een lotion. Wel goed resultaat mee geboekt maar moet zeggen dat ik geen heel extreme acne had.
Relatief weinig bijwerkingen, hoewel ik wel het idee heb dat mijn huid er een stuk gevoeliger door is geworden.
Iemand tips voor een goede zelfbruiner (mousse)? Ben vrij wit en hoef niet ineens heel donker maar wel dat je wat ziet. LiĆ©fst niet een van ā¬40 maar als dat echt de beste is dan accepteer ik dat
In het zelfbruinertopic staan veel tips! Ik gebruik zelf die van st moritz
Ah er is zelfs een heel topic⦠ga ik daarheen thanks!
Ik had vorige week een onderhuidse ontsteking, en dat is een flink wondje geweest, en nu is het een best diep litteken geworden. Iemand tips? Baal echt flink.
Balen zeg. Ik dacht echt dat door Roaccutane, wat heel zwaar is, de puistjes voorgoed wegbleven??
Ja dat hoopte ik ook⦠Niet dus. Ik had geen erge acne maar wel hardnekkig/langdurig op mijn t-zone, vandaar dat de dermateloog toch Roaccutane wilde proberen. Effect was voor even goed hmpf.
Is er hier iemand die bij de M.ac werkt en weet of de Prep and prime highlighter in kleur medium eruit gaat? Hij is nergens meer op voorraad (ook niet op de site van M.ac) heb nu een vergelijkbare Concealer gekocht maar die is lang niet zo fijn
Hoe zijn de foundations van Charlotte Tilbury? Heb altijd NARS Sheer Glow in Mont Blanc, ben benieuwd of CT ook zoān lichte kleur heeft met een kleeeeeine dewy finish?
Ik werk niet perse voor Mac, maar volgens mij gaan ze er wel uit. Kan het morgen voor je navragen en kijken of ze in die counter er nog zijn? Kan het dan evt naar je opsturen als je niet in de buurt woont.
Oh dat zou heel fijn zijn
Heeft er iemand ervaring met de MetƩorites van Guerlain? Ik twijfel om ze te kopen! Dus ik ben heel benieuwd naar ervaringen
heeft iemand aanraders voor te shoppen in londen? Geen idee waar ik moet beginnen en moet toch iets doen tussen museum en design shows door
- Deciem
- Selfridges for Koreaanse maskers (tip van mijn girl @oversized)
- Daar verkopen ze ook Kat von D, Huda etc.
- Sommige parfums zijn bij Liberty goedkoper dan hier. Zoals Molecule 01.
- Space NK
- Fenty Beauty bij Harvey Nicols
Edit: oeps nee, Kat von D bij Debenhams
selfridges had ik wel al aan gedacht maar nog niet echt iets gekeken. De koreaanse maskers zijn zeker en vast een supertip! Als Debenhams en route is ga ik daar ook wel even kijken al wil ik geen geld aan KVD geven (dat mens is helemaal ontspoord als antivaxxer haha).