Het Beautytopic

Ik vond zelf Illamasqua, Liberty’s en Space NK het interessants en ook een grote Superdrug. Alles rondom Oxford street. En verder is er nog veel anders leuk te zien.

Oh ja, ik ging na een dag congres en na het shoppen rond half 10 at ik een hapje op dit pleintje met leuke restaurantjes: Christopher Place. Verscholen, maar gezellig!

2 likes

Wow stomme vraag misschien maar hoe doe je dit? Ik zeg altijd op vakantie dat ik wou dat dit kon zodat ik snel kon zien welke van de dingen waar ik heen wou, bij elkaar in de buurt zaten. Maar dat kan dus gewoon al?

Via My Maps van Google, hier wat info: https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/maak-je-eigen-kaarten-in-google-maps-63908/?API_COOKIE_REDIRECTED=True

Sorry, ik heb de kaart weggehaald, want iets te makkelijk herkenbaar.

1 like

Nice, dankjewel!

@TanteBetje de Becca zit niet meer op die locatie :frowning:
Suqqu in Harrods was trouwens een grote valkuil

Hallo, show aankopen.

2 likes

Ik zou gewoon even langs gaan! Ik heb er zelf vandaag wat producten gekocht en ze zijn super behulpzaam en totaal niet opdringerig heb ook echt 10 samples gekregen en 2 luxe samples.
Ze had bij mij een Light Wonder foundation gezet voelt heel licht aan en je ziet het totaal niet zitten en inderdaad ook dewy maar had een film face op dus weet niet of het aan de foundation lag of aan de andere producten.

Ja meis ik ben nu aan het eten he :wink: waar zouden die sheetmasks in Selfridge moeten liggen trouwens? Ik vond ze niet direct toen ik de beauty afdeling doorliep

1 like

Nee niet bij beuty. Meh, weet het niet meer :sob:

Haha fuck me, ik typte serieus beuty zonder nadenken.

5 likes

Dees is echt fucked up kan het niet geloven

Ik vraag zometeen wel gewoon, als ik ooit heb kunnen eten met chopsticks

1 like

bij deze: crappy foto want goedkoop hostel = slecht licht en geen mooie achtergrond. Op zich niet veel maar wel dure dingen vooral haha.

Ardell wispies, de grootste die er waren, omdat ik zo meteen ga drinken en natuurlijk overdreven moet doen.
Becca Shimmering Skin Perfector Liquid in Pearl. Twijfelde hard met Moonstone maar deze leek me toch interessanter omdat dat licht witte iets is wat ik nog niet had terwijl ik genoeg goudachtige kleuren heb. En Lisa gebruikt deze regelmatig.
Twee goedkope donsjes omdat ik te lui ben om mijn grote te wassen.
Suqqu Blush brush, rib uit je lijf maar jongens dit is alsof je met een konijntje aan het knuffelen bent. De MUA in Harrods had me er een touchup mee gegeven en jezus daar krijg je gewoon een orgasme van.
Viseart Theory Palette in Amethyst, zocht ik al zo lang maar A L T I J D overal uitverkocht, kan ik eindelijk stoppen met boos zijn op Beautybay omdat ze die waren vergeten in te pakken vorig jaar.
Inglot mono, echt belachelijk maar die had dus twee uur voor dat ik Viseart bij Selfridges zag gekocht. De kleur komt heel dicht bij de kleur van Viseart maar soit.
Huda Obsessions Amethyst. Nooit verwacht dat ik iets ging kopen van dit mens, het voelt als een faling voor mijn drove om mijn hart ook te laten spelen maar de kleuren zijn zo uniek en zo goed, was er echt verbaasd van. Zeker in combinatie met de schappelijke prijs. Wat ik wel vreemd vond bij Harrods is dat ze zowel Rose Gold en Rose Gold Remastered verkopen :’)

Vergeten op de foto; die rete populaire concealer van Obsession.

11 likes

Lekker gewinkeld pik!

2 likes

Ik had bijna 10 sheetmasks meegenomen tot ik zag dat ze godverdomme 6 pond het stuk kostten? Dan mag de pond nog wel gekelderd zijn ik ben er te gierig voor.

Ps voor iedereen die naar Londen gaat; zorg dat je goed weet hoe de pond staat voor je beslist direct in Euro of Pond the betalen, mijn bank rekent geen wisselkoers aan dus als ik nu in pond had betaald had ik waarschijnlijk 15 euro bespaard

3 likes

Ik ben echt een leek op het gebied van skincare en wil er graag wat meer aandacht aan besteden. Ik zou alleen niet weten waar ik moet beginnen, welke merken goed zijn, waar ik op moet letten, wat voor type huid ik heb? Zo veel vragen.

Op dit moment gebruik ik 's-ochtends:

• Kruidvat Originals dagcreme
  • BBcream van Garnier met SPF

En 's-avonds:

• Etos oogmakeupremover
  • Etos gezichtsreiniger en tonic in 1
  • Kruidvat Originals nachtcreme

Zijn er betaalbare, goede producten die ik kan gebruiken of moet je echt wat meer investeren voor een goede skincare routine? Waar kan ik beginnen als ik me hier beter in wil verdiepen?

heeft iemand deze wel eens geprobeerd? ik ben vrij nieuwsgierig maar geen zin om er zomaar geld aan uit te geven dus ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden (is voor mn probleemhuid met acne/littekens)

Heb deze gebruikt
Ik heb jarenlang vrij veel acne gehad en heb nu nog wel altijd een paar kleine puistjes en littekens.
Mn huid is nu rustiger maar ik weet niet of dat komt door de leeftijd of door mijn skincare routine eerlijk gezegd.
Ik heb niet het idee dat de creme zelf zoveel deed voor littekens. Voor puistjes was hij wel oké (niet per se veel sneller weg maar ook niet super uitdrogend voor de rest van mn gezicht)

2 likes

Deze beautynoob heeft even een vraag. Ik heb vandaag gellak laten zetten (ergens anders dan waar ik normaal ga) en ik denk dat er iets niet goed gegaan is? Bij 1 hand zitten er wat doffe plekjes op de nagels en het voelt ook helemaal niet zo stevig. Normaal heb ik dan echt hele harde glanzende gelakte nagels maar nu denk ik eigenlijk dat het er bij hervat minste of geringste krassen in komen. Voelt een beetje als wanneer je zelf je nagels lakt en te veel lagen doet waardoor het niet helemaal goed kan drogen. Salon is nu al dicht en morgen is het zondag en vond het ook niet zo’n hele chille vrouw dus niet echt zin om terug te gaan, maar is er iets wat ik zelf kan doen? Kan ik er met gewone nagellak overheen lakken zodat het er iig mooi uit ziet?

Je zou er eventueel een doorzichtige nagellaktopcoat over kunnen zetten om het te laten glazen of een kleurtje natuurlijk. Moet geen probleem zijn, wel jammer dat deze zo tegenvalt.

De doffe plekjes komen doordat ze dan waarschijnlijk te lang heeft gepoetst met cleanser om de laatste plakkerige laag weg te halen.

Ik heb het zelf ook een keer te dik aangebracht en toen voelde het ook echt gel achtig. En niet hard. Dus misschien is dat inderdaad het geval.