bij deze: crappy foto want goedkoop hostel = slecht licht en geen mooie achtergrond. Op zich niet veel maar wel dure dingen vooral haha.
Ardell wispies, de grootste die er waren, omdat ik zo meteen ga drinken en natuurlijk overdreven moet doen.
Becca Shimmering Skin Perfector Liquid in Pearl. Twijfelde hard met Moonstone maar deze leek me toch interessanter omdat dat licht witte iets is wat ik nog niet had terwijl ik genoeg goudachtige kleuren heb. En Lisa gebruikt deze regelmatig.
Twee goedkope donsjes omdat ik te lui ben om mijn grote te wassen.
Suqqu Blush brush, rib uit je lijf maar jongens dit is alsof je met een konijntje aan het knuffelen bent. De MUA in Harrods had me er een touchup mee gegeven en jezus daar krijg je gewoon een orgasme van.
Viseart Theory Palette in Amethyst, zocht ik al zo lang maar A L T I J D overal uitverkocht, kan ik eindelijk stoppen met boos zijn op Beautybay omdat ze die waren vergeten in te pakken vorig jaar.
Inglot mono, echt belachelijk maar die had dus twee uur voor dat ik Viseart bij Selfridges zag gekocht. De kleur komt heel dicht bij de kleur van Viseart maar soit.
Huda Obsessions Amethyst. Nooit verwacht dat ik iets ging kopen van dit mens, het voelt als een faling voor mijn drove om mijn hart ook te laten spelen maar de kleuren zijn zo uniek en zo goed, was er echt verbaasd van. Zeker in combinatie met de schappelijke prijs. Wat ik wel vreemd vond bij Harrods is dat ze zowel Rose Gold en Rose Gold Remastered verkopen :’)
Vergeten op de foto; die rete populaire concealer van Obsession.