Het Beautytopic

Heb er een laagje zwarte nagellak overheen gedaan! Ziet er een stuk mooier uit zo. Had ook voor zwarte gellak gekozen maar het was meer heel donker grijs met veel kleurverschil erin :worried:

@Kryptonite ja denk dat het dat is inderdaad. Het zit er minder dik op dan bij de salon waar ik normaal ga. Maar heb daar ook maar 20 min gezeten, normaal wel een uur. Dus denk gewoon niet lang genoeg onder de lamp gelaten.

Wauw, de Suqqu brush, ik ben officieel heel jaloers. Maar eerlijk gezegd, daar zou ik ook mijn geld aan uit geven! En ik was overtuigd dat jij allang de Amethist in huis had, maar nu herinner ik me jouw verhaal weer van BB. Fijn dat je 'm nu hebt, zeg!

1 like

Yooo, Lidl heeft nu een heel fijn hyaluronzuurserum! Het heeft een hele schone ingrediëntenlijst, een luchtdichte glazen verpakking en het kost maar 4,99, dus wat mij betreft een nieuwe favo!

Ik heb hem gisteravond, vanochtend en vanavond aangebracht en hij voelt echt heel erg prettig aan. De eerste keer ging er iets fout toen ik mijn nachtcrème er direct na aanbracht, maar met een paar minuten wachten gaat alles perfect.

16 likes

Mensen die Laura Mercier tinted moisturizer gebruiken, waarmee brengen jullie deze het liefst aan?

Mijn handen, omdat ik lui ben.

2 likes

Ik gebruik hiervoor het liefst die Bobbi brown foundation kwast(die ronde). Met vingers ging ik meer glimmen voor mijn gevoel?

1 like

als je geld wilt weggooien is het zeker aan te raden om te kopen bij Suqqu echt fenomenaal
heb je zelf al iets van viseart?

Het klinkt misschien gek, maar ben je nu niet tevreden met hoe je huid is?
Want je kunt een heleboel producten en stappen aan je routine toevoegen, maar als jouw huid er zo mooi uit ziet en goed voelt zou ik het niet doen. Juist alleen maar fijn als je met een paar producten voldoende hebt!

1 like

Ik gebruik deze nu bijna een jaar elke avond op mijn kin, nooit meer last gehad van puisten (af en toe een kleintje). Doe ook nog steeds met dezelfde tube. Dus wat mij betreft een dikke aanrader!
Littekens had ik trouwens niet echt, dus ik weet niet of het daarbij helpt.

1 like

Wat doet zo’n product voor je huid? Maakt het de huid zachter? Gladder?
Het flesje ziet er alsinds wel uitnodigend uit om te kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hyaluronzuur is een stof die de huid heel erg goed hydrateert. Naast dat het erg goed vocht vasthoudt, is het ook één van de weinige stoffen die bewezen ““diep”” in de huid kan trekken wanneer je het aanbrengt, wat zorgt voor een langdurigere hydratatie (hydratatie -> soepelere huid -> minder snel rimpels). In dit serum zitten ook collageen, die dezelfde werking heeft, en panthenol (vitamine B5), die herstellende eigenschappen heeft. Omdat deze gel heel erg licht is en géén vette laag achterlaat, gebruik ik het als serum op mijn gezicht, nadat ik het gewassen heb. Omdat ik een vette huid heb en het hier nog warm is gebruik ik het alleen, maar als je een droge huid hebt of je een beschermende werking nodig hebt kun je er na 5 minuten prima een crème overheen aanbrengen!

5 likes

Wat fijn! Bedankt voor de uitleg :blush::+1:t2:

1 like

Ik ben er niet helemaal tevreden mee moet ik zeggen. Ik heb nog best vaak last van puistjes of onzuiverheden. Vorige week moest ik ook foto’s laten maken bij een fotograaf, en toen ik de foto terugzag schrok ik een beetje. Mijn huid zag er een beetje droog en “oud” uit. Ik zou wel graag willen dat het er wat frisser en gezonder uitziet.

Overigens ben ik het met jou eens over niet meer gebruiken dan nodig is hoor! Ik zat er vooral aan te denken wat van mijn huidige producten te vervangen, niet nog heel veel stappen toevoegen.

Nu kruidvat hun wimperserum niet meer verkoopt, zoek ik een andere helaas… of weet iemand of die nog terugkomt?

En heeft iemand ervaring met de Lambre Magic Long eyelashserum van Etos? Zag het in de folder staan van 30 euro naar 10 euro.

Heeft iemand ervaring met de matte revolution lippenstiften van Charlotte Tilbury? Ik overweeg er één aan te schaffen, maar kunnen ze tippen aan de matte lippenstiften van MAC?

ik heb er eergisteren eentje laten aanbrengen omdat ik nieuwsgierig was naar haar formule maar ik vond het niet echt zijn geld waard, qua matte vind ik mac wel nog steeds heel fijn

1 like

Nadat het enige oogschaduwpalette dat ik gebruik, de Naked Basic 2, voor de tweede keer is gesneuveld, heb ik vandaag zelf een palette in elkaar gezet en ik ben uiterst blij met het resultaat! Geen spannende kleuren, maar mijns inzien heel mooi. En zo fijn om niet gelijk het hele palette aan de kant te hoeven zetten als één pan (je favo) aan vervanging toe is!

SWATCHES

Samenvatting

15 likes

Ik was vanmiddag bij de Etos en die vrouw zei dat zij dat wimperserum ook niet meer mogen verkopen, maar dat de folder al gemaakt was toen dat bekend werd!

Had je nog gekeken? :blush:

Hmm jammer dacht een alternatief gevonden te hebben haha. Ik blijf hopen dat kruidvat die van hun terugbrengt.