Het Beautytopic

Ik heb vandaag een tutorial gevolgd met het Born To Run palet van Urban Decay en ik ben vrij waardeloos met oogschaduw maar deze kleuren blenden zichzelf gewoon

image

Echt een aanrader!

17 likes

heel mooi!

1 like

Maken jullie je poeders (bronzer, blush, oogschaduw etc.) wel eens schoon met alcohol o.i.d.? Ik was m’n kwasten vrij vaak, maar doe dit eigenlijk nooit met de make-up zelf, terwijl je daar wel steeds je kwast in dipt. Is hier een handige manier voor of een speciaal product?

Ik heb sporadisch een freelance klus en dan gebruik ik producten die ik voor mezelf gebruik ook op een ander, daarna spray ik er een beetje alcohol over en maak zo m’n poeders “schoon”, maar weet niet in hoeverre dat ook echt schoon is dan hoor.

1 like

Raakt de poeder daar verder niet door beschadigd?

Dit kan geen kwaad, sterker nog; als je poeder kapot valt kun je hem weer repareren mbv alcohol.

1 like

Zijn de oogschaduws van huda beauty goed? Want ik zag een palletje in de video van Vera met allemaal oranje tinten en die kleuren vond ik zo mooi. Maar ik heb er niet echt verstand van en de reviews van youtubers vertrouw ik niet haha. Dus ben benieuwd naar jullie mening!

ik heb vorige week het groene besteld maar nog niet de gelegenheid gehad om te testen, hopelijk kan ik deze week er iets over posten

1 like

Oeh nice ben benieuwd!!

Ik heb het Mauve Obsessions palette en vond hem stiekem een beetje tegenvallen. Niet makkelijk te blenden en een beetje patchy. En de shimmers waren meh.

1 like

Heeft iemand hier eigenlijk goede tips voor pijnlijke onderhuidse puisten? Ik heb echt een enorme unit op mijn voorhoofd, en voor het eerst ooit heb ik hem nog niet helemaal kapotgeknepen om hem weg te krijgen (waardoor je uiteraard hele lelijke plekken krijgt), maar ik wil er nu wel vanaf eigenlijk.

Ik ken alleen de standaard tip dat je er een warm doekje op moet leggen, zodat ie rijpt of zo. Heb er zelf nooit het geduld voor gehad dus weet niet of dat echt werkt

Oh ja sorry! Net gevraagd en hij is er niet meer dus grote kans dat ie er uit gaat.

Ah toch heel erg bedankt dat je het nagevraagd hebt! :+1:t2:

Ik heb het Warm Obsessions doosje en daar ben ik erg blij mee! Moet zeggen dat ik daarnaast niet veel weet over oogschaduws en alleen een doosje van dior en een van nyx gebruik, dus wellicht is mijn referentiekader een beetje off :stuck_out_tongue:

Acne care creme van Louis Widmer. Te koop bij de Etos!

1 like

Oeh thanks! Ga ik eens naar kijken.

2 likes

Ik sta bij Sephora. Wat heb ik nodig??

Foundation van Fenty! Dat is tot nu toe echt mijn favo foundation ooit geweest, tot ik ‘m kapot liet vallen op de badkamervloer :cry:

1 like

Dit had ik met de rode Fenty lipstick. Één keer opgehad :cry:

1 like