Het Beautytopic

Is the ordinary van Estee? Yesssssssssssss

ze hebben een hele tijd geleden iets van 20% of zo gekocht, weet het precieze getal niet maar sindsdien is het alleen drama bij TO haha

Wat vinden jullie van die nieuwe concealer van too faced? Ik heb mij in de douglas laten adviseren en de kleur ‘light beige’ gekocht, alleen die is op mijn huid zo intens oranje :sob: nu twijfel ik mega erg of ik nog een nieuwe koop in mijn eigen kleur op mijn oude laura mercier concealer blijf gebruiken

Ik ben heel benieuwd naar die Concealer sinds ik hem bij Beautylab in een review zag. Durf alleen niet goed online te bestellen, er zijn zoveel kleuren. Wel balen dat bij jou de kleur niet goed is. Kan je er niet mee terug gaan?

1 like

Was de kleur in douglas wel goed? Anders terug gaan en zeggen dat je een verkeerde kleur geadviseerd is of hij is gaan oxideren, 99% dat je een nieuwe krijgt in de juiste kleur.

2 likes

Ik wil Chanel Le Volume proberen, moet ik voor de oude of nieuwe gaan haha?

Ik heb al heel lang last van een ontzettend droge hoofdhuid, waardoor er maar schilfers vanaf blijven komen. Ik was mijn haar eens in de drie/vier dagen en heb al verschillende shampoos geprobeerd. Heeft er iemand tips voor mij?

Ik heb de concealer al in augustus gekocht dus denk niet dat ik er nog mee terug kan gaan. Mega balen, want de dekking is wel heel goed.

@anon31745129 tijdens het testen in de winkel leek het een perfecte match, zelfs nog met een spiegeltje in daglicht gekeken. Na een aantal keer gebruiken sloeg de kleur heel oranje uit en ook in de verpakking ziet het er oranje uit nu.

Eucerin crèmeshampoo voor droge roos is mijn redding. Aan de prijzige kant, maar het enige wat voor mij werkt.

Hier ben ik ook benieuwd naar, post je een review?

Ik wil de nieuwe echt heel graag nadat ik het resultaat bij Willemijn in de vlog had gezien, dus ik zou zeggen koop de nieuwe haha!

1 like

Dat heb ik dus ook gezien. :see_no_evil::see_no_evil:

Heeft er iemand ervaring met de shampoos van Love Beauty and Planet? Ik wil eigenlijk shampoo zonder parabenen en siliconen gaan gebruiken en dit ziet er wel goed uit.

Link

https://www.lovebeautyandplanet.com/nl/haar/alle-haarverzorging/shampoo/coconut-water-&-mimosa-flower-shampoo.html

Ik heb er een liggen, maar wil hem niet gebruiken (niet dierproefvrij) + SLES. Geen parabenen en siliconen inderdaad, dus op dat vlak zit je wel goed!

1 like

Wat stom zeg! Ik ging er vanuit dat hij ook dierproefvrij was omdat hij vegan is.
Heb jij misschien een tip die dat wel is en ook geen SLES heeft?

Ik heb hem net opgehaald! Hij ziet er onwijs mooi uit. Heb normaal wat donkerdere bruintinten. Ga hem morgen gelijk op doen.

Ik ben helemaal fan van Taupe van mac. Ben alleen nog op zoek naar een goede liquid dupe daar van. Vind liquid lipsticks zoveel fijner en mooier aanbrengen.

Heeft iemand tips voor een goede budget concealer? Gebruik dit de laatste tijd wat meer omdat ik best erge wallen heb/had.

Ik heb trouwens ook geen idee wat voor kleur huid ik heb. Of hoe dat ook heet (ondertoon??)
Want het is niet per se geel maar ook niet per se roze? :thinking:

Ik zweer bij de liquid camouflage van catrice!

2 likes

@Pepernoot dankjewel! Ik ga binnenkort even kijken in het Kruidvat :blush:

Ik draag de laatste tijd weer heel vaak Persistence van Mac :blush: ook een mooie bruintint