Het Beautytopic

aks je er aan kan geraken: de Conceal & Define van Revolution is echt fenomenaal, nooit gedacht dat concealer zo goed kon zijn

Ik zie hem op boozyshop maar ik wil het wel graag kunnen testen want ik heb geen idee welke kleur ik moet :flushed:
Verkopen ze die ook in de winkel?

Ik heb die met kokos en hij is wel ok, maar het merk is een strategische zet van Unilever (Dove, Axe) om geld te slaan uit de “vergroening”, dus ik weiger er mijn geld aan uit te geven. En wat duur is het merk ook, omg.

Kan je ergens Noughty vinden? Ik heb Wave Hello en Care Taker en daar ben ik best tevreden over! Heb soms wel wat heftigers nodig alsnil bijvoorbeeld volumepoeder heb gebruikt.
Hier in België (bij Di meerbepaald) heb je nu ook Naturanove, die wil ik ook nog proberen.

1 like

Ah jammer! Toen ik Unilever op de site zag kreeg ik ook al twijfels, vandaar mijn vraag hier!

Noughty kan ik denk ik niet krijgen in een winkel in Nederland. Maar ik ga zaterdag even naar Holland and Barret, daar kan ik denk ik wel slagen! Zag nu onder andere al Dr. Organic wat wel goed klinkt!

Ik zweer ook bij de Concealer van Revolution! Schijnt de beste budget dupe voor tarte shape tape te zijn.

1 like

@Who @VickyViolence lol ben hier vol ingetrapt
Had gekocht met 1+1 om te proberen, jammer om te horen dat het op proefdieren getest wordt en ik had kunnen verwachten dat zo’n bedrijf erachter zat :’)
Anyway heb de shampoo en crème (heb shea butter & sandalwood oil) nog niet geprobeerd, het masker (rose) ruikt heel lekker vind ik, maar mn haar wordt er niet veel zachter dan van een gemiddelde crèmespoeling

3 likes

De revolution concealer wordt nu ook vaak bij de (grote) kruidvat verkocht!

1 like

Naast de Kruidvat verkopen ze hem ook bij de Trekpleister :grin:

1 like

Bedankt, klinkt goed! Ga snel even kijken :blush:

geen idee waar ze die in BE/NL verkopen, ik heb hem gekocht in Londen. Ik kan wel zeggen dat 0.5 héél licht is, echt een highlight kleur terwijl ik True Match 1.W meng met een witte foundation as dat een goede indicatie voor je is.
Edit: ik zou het trouwens absoluut geen dupe voor shape tape noemen, het enige soortgelijke is dat het een dikke applicator heeft. Voor de rest kan je het niet vergelijken imo. De Revolution concealer is emoliënt en stroef tegelijk, Shape Tape is gewoon een droge sahara.

1 like

Late reactie, maar er is een hoop te vinden! Ik geef hier altijd dezelfde tips denk ik, maar vaste shampoo van Lamazuna, Pachamamaï of Douce Nature vind ik erg fijn (online te koop).
Gewone shampoo: Dr. Organics (en dan vooral de Argan oil), Urtekram (allemaal goed) of Benecos :blush:

1 like

Wow celebrity skin pakt veeel lichter uit als gedacht. Vind hem wel erg mooi! Mooie nude voor elke dag.

1 like

Misschien late to the party maar zie bij Vera dat Jeffree Star naar NL komt bij ICI.

4 likes

Omg jongens, heb de kerstcollectie van MAC vandaag gezien en hallooooo!! Hele mooie oogschaduws, lipsticks niet allemaal mijn kleuren, maar de lipgloss en highlighter :heart_eyes::heart_eyes:
Zag deze foto daarna op instagram

12 likes

gadverdamme

1 like

Is ie al te koop dan?

Nee zal denk ik pas 11 dec zijn

1 like

Oke. Nog ff wachten dus

Kent iemand deze webshop?

Ik twijfel of het echt is want volgens mij wordt Tarte niet in Nederland verkocht.

€49,95 voor de concealer die op de site van Tarte €26 kost??? Alarmbellen overal

2 likes