Ik heb een onzuivere huid en zou wat meer ‘rust’ willen. Dus de rode vlekken iets minder opvallend maken. Kan je poederfoundation helemaal loos gebruiken? Zonder blush/concealer etc.
Kan natuurlijk wel, maar bij mij ging dat vaak wel in de droge korstjes zitten zeg maar. Kan je niet beter eerst je huidverzorging aanpakken?
Misschien kan je juist dingen laten doen waar je zelf niet goed in bent, een wing zetten ofzo. Allemaal tips vragen.
Ja kan, maar vaak worden mensen “bleek” van alleen foundation omdat je natuurlijk de kleur uit het gezicht haalt door rode plekjes oid te camoufleren. Maar je kunt het altijd proberen en kijken wat je er van vind natuurlijk.
Ik vind deze heel fijn! https://www.bol.com/nl/p/max-factor-glamour-extensions-3-in-1-zwart-mascara/9200000045627221/
Weet iemand of een kleur uit een Zoeva palet ook los te verkrijgen is? In het contour spectrum (https://www.zoevacosmetics.com/europe2/shop/face/face-palettes/328/contour-spectrum-powder-palette) zit echt een perfecte contour kleur voor mij, maar heb hem nu dus al twee keer los gekocht alleen voor die kleur haha
Heeft iemand tips voor fijne gezichtsverzorging die bij de Kruidvat verkocht wordt? Mijn cremes, serum en toner zijn natuurlijk as usual allemaal tegelijk (bijna) op en ik heb nu eigenlijk niet echt geld voor ‘dure’ dingen a €15 per stuk. Ik kreeg net een mail dat daar morgenochtend 20% extra korting is dus daar wil ik wel gebruik van maken.
Ik heb een normale tot gecombineerde huid die snel vochtarm is. Ik heb gemerkt dat ik producten voor een gevoelige huid vaak wel goed kan hebben en voor overdag vind ik een creme met geltextuur heel fijn. Enige wat ik nu van kruidvat gebruik is deze reiniger (https://www.kruidvat.nl/l-oreal-paris-delicate-flowers-milk/p/4051825) en die bevalt heel goed.
Oh en ik gebruik nu een toner van The Body Shop. Ik zag dat ze bij Kruidvat/Etos geen toners verkopen helaas. Die kan je niet echt vervangen door gewoon een tonic of wel?
Deze is heel fijn als hydraterende dagcrème:
Wel het pompflesje, niet het potje (nu 1+1 gratis zie ik zelfs). Als nachtcrème heb ik heel lang de 7-1 van Olaz voor de gevoelige huid gebruikt, beviel ook goed maar op een of andere manier begon die na jaren gebruik mm huid ineena te irriteren
Thanks! Die ziet er goed uit! Olaz heb ik een tijdje gebruikt maar vond ik niet echt wat doen bij mijn huid, werd er niet heel enthousiast van.
In aanvulling hierop: heeft iemand al eens het Kruidvat Skin Science Instant Calming Serum gebruikt? Ik vind hem er wel goed uitzien, maar ga (snob snob) toch een beetje twijfelen omdat het Kruidvat eigen merk is.
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ik kom zo gauw geen haartopic vinden dus bij deze:
Heeft iemand een aanrader voor een shampoo voor haar dat bij de aanzet snel vet wordt? Ik ben je eeuwig dankbaar!
Was je je haar elke dag? Het helpt soms sowieso om je haar minder vaak te wassen. In het begin is het de hel, maar heeft mij erg geholpen!
Oh, die was ik helemaal vergeten! Ja, heb ik toevallig ook een tijd gebruikt, heb het flesje zelfs bewaard zodat ik wist welke het was als ik hm opnieuw ging kopen. Maar ik moet eerst mn voorraad verder afbouwen…
Bedankt voor het meedenken! Ik was het nu om de dag. Ik heb inderdaad al eens geprobeerd om het wassen uit te stellen, maar dat heeft niet gewerkt. Bovendien sport ik regelmatig dus dan vind ik het wel zo fris om het te wassen, haha Ik heb wel gemerkt dat het type shampoo behoorlijk wat verschil kan maken, dus vandaar dat ik op zoek ben naar aanraders
Ik gebruik daar zeezout shampoo van Lush voor.
Head en shoulders men helpt bij mij ook daartegen maar die gebruik ik zelf niet meer vanwege dierproeven.
Ik had het ook al in het adventkalender topic gepost maar ook voor de make-up liefhebbers in dit topic:
Voor de make-up liefhebbers, MAC heeft ook een advent kalender dit jaar😍
Ik vind het te duur voor zoveel samples. Die van lookfantastic zelf is heel goed.
Hm, zitten 2 dingen in die ik écht zou gebruiken (fix+ en lip primer) en de rest is dan wel oké leuk, maar vind ‘m niet geweldig verrassend ofzo eigenlijk.
nou ik heb de kalender besteld voor die puntenslijper hoor!