Het Beautytopic

Ik heb gister het beste ooit van m’n zusje gekregen…

Een doosje met een ongebruikt wimperserum van de Kruidvat. :raised_hands:t2:

Serieus. M’n wimpers missen dit echt. Het zijn echt stompjes met stukken eruit nu.

5 likes

Haha ik ben aan het afkicken en heb links nog vrij volle wimpers maar rechts zijn ze weer helemaal onzichtbaar als vanouds.

1 like

Ik vind alle geuren van MK wel lekker, maar niet wauw ofzo. Doet me altijd een beetje denken aan parfum voor 16 jarigen.

Wat is echt een mooi, fijn oogschaduw pallet?
Ik gebruik veel Sleek maar wil graag eens een duur(der) pallet kopen. Oh so special van Sleek is mijn favoriet, dat zijn meer roze tinten. Ook gebruik ik veel natuurlijke tinten. Heeft iemand aanraders? Budget maakt niet uit :blush:

Zoeva nude spectrum palette. Ben er heel tevreden mee, alle kleuren die ik nodig heb zitten erin

1 like

Ik vind de re loaded pallettes van revolution heel fijn. Veel keuze. Goed pigment en een leuk prijsje.

1 like

Als je wat luxer wilt, misschien het Norvina palette van Anastasia of het Cherry Naked palette? Wel roze, maar anders dan dat Sleek palette.

1 like

Ik heb de conceal & define concealer van Revolution gekocht en hij is echt heel fijn, wow. Je hebt ook echt genoeg aan een klein beetje en je kunt heel goed opbouwen! Kan m’n wallen goed wegwerken zo :blush: dus bedankt voor de tip!

4 likes

@Boba @hollyday @Panthera bedankt voor jullie reacties! :blush: ik ga binnenkort even langs de winkels om te swatchen. Heb ze opgeschreven, ben benieuwd

2 likes

Zijn er mensen die ervaring hebben met de Pixi glow tonic? Gebruik hem nu een week en mijn huid reageert echt heel vreemd. Ik heb langs mijn kaaklijn opeens hele pijnlijke onderhuidse puistjes en over mijn gezicht iedere ochtend wel van die rijpe puistjes (sorry als dit tmi is). Maar de rest van mijn huid is dus echt super glad en glowy (jaja) ? Ik twijfel of ik ermee verder moet gaan of niet

Ik vind Urban Decay palettes hun geld wel echt waard wat kwaliteit betreft! Ik vind zelf de ultimate basics heel fijn als neutraal palette maar die heeft geen rozetinten. Lime Crime Venus vind ik ook fijn, heb zelf de 2 maar die is qua kleuren niet wat je zoekt, de 1 zou misschien wel kunnen?

Skincare heeft vaak ong een maand nodig om goed zn werk te doen, maar als je er nu al zo heftig op reageert zou ik het alleen nog gebruiken op plekjes waar je goed reageert of een tijdje niet meer gebruiken en kijken of je huid rustiger wordt.

Ik hoor heel erg gemengde reacties over UD. Naked 1 en naked 3 lijken me echt fantastisch! Maar omdat ik (vaak) negatieve verhalen hoor over de pigmentatie dacht ik vaak “meaahh, even verder kijken” maar ik zou er zeker naar kijken :heart_eyes:

1 like

Ik zou gewoon even naar een ici Paris filiaal gaan waar ze ud hebben en zelf swatchen! Bij voorkeur op je ogen zelf, het kan zo verschillen per huidtype hoe het uitpakt. Zou zonde zijn als je het toch niks vindt voor dat geld

Morphe palettes! Kosten geen drol en vind de pigmentatie echt goed.

1 like

Jaa dat is inderdaad een goed idee. Ik ga donderdag naar de stad en zou dan swatchen. Bedankt voor je tips/reacties. Heel fijn!

1 like

Kan je die alleen online bestellen? Ik ben echt een noob haha

Ja of je moet in Californië wonen dan is er een winkel haha.

1 like

Haha ja ik verhuis even joeee

1 like

Je kan ze via beautybay ook bestellen(UK webshop) en zal je wat douanekosten en shipping besparen. Ik zou alleen niet de morphe vault by Jaclyn Hill bestellen. Ik kan enkel 2 van de 10 kleuren deftig swatchen en op mijn oog krijgen.

1 like