echt geweldig hé?! heeft mijn visie op concealer volledig veranderd
ja het ging ook weg omdat ze nu zelf winkels aan het openen zijn in de uk inclusief webshop dacht ik
Ik gebruikte die hypoallergene van dr van der Hoog maar die zie ik ook bijna nergens meer?
Welke gezichtsolie kunnen jullie mij aanraden voor een droge huid? Ik heb nu eentje van Holland & Barret en die bevalt goed, maar ik vraag me of een duurdere olie meer zal doen voor mn huid.
Ik heb de jojoba olie van H&B. Welke heb jij?
Deze heb ik!
Dit is echt mijn favoriet!
Gaat in mijn winkelmandje
Ik wil ook weer de corrector kopen en zit te kijken naar de verschillende kleuren. Ik heb echt flinke blauwe kringen en ik lees overal dat je dan juist peach kleuren moet gebruiken? I.p.v roze?
Nee, roze is de tegenovergestelde kleur van blauw, peach is van groen.
@Temper @anon31745129
Niet volgens het kleurwiel en kleurtheorie.
-Tegenovergestelde van blauw is oranje, want dat is combi van geel en rood. De andere 2 primaire kleuren.
-Tegenovergestelde van rood is groen, want dat is combi van geel en blauw.
Dus om blauw te neutraliseren werkt oranje (of peach) beter dan roze. Maar met roze kom je ook een heel eind.
Ja klopt, maar zoals ik uit @Temper haar bericht opmaak wil ze de corrector van Bobbi en daar werkt het wel zoals ik zei haha.
Aan vandaar. Het werkt bij Bobbi blijkbaar anders dan normaal? Thanks iig!
Hij is niet echt donker vind ik, maar ik heb Nyx sandman gekocht met de lipliner in alabama. Het is meer oranje-rood met een beetje bruin
Wat vinden jullie van de kerstcollectie van de Body Shop? Ik ben zo teleurgesteld dat frosted plum dit jaar niet teruggekomen is!
https://www.douglas.nl/productbrand_987628.html?trac=nl.01psh.goo.9976225783.Bproduct_idD.BadgroupidD.000000&gclid=EAIaIQobChMI2t7N2bKi3gIVReR3Ch0GHw0wEAQYAiABEgLWn_D_BwE&wt_cc4=marin_bid&pcrid=171509543955&d=s&trac=nl.01psh.goo.9976225783.637221275.37323147734.000000 Deze bedoel je? Is dit hetzelfde als een toner? Ziet er qua ingredienten iig wel goed uit, dank voor de tip!
het klopt beiden over kleurcorrectie, puur de tegenpool werkt natuurlijk een stuk beter maar wat Bobbi (en alle andere merken eigenlijk) doet is hier een balans zoeken tussen de tegenpool wat neutraliseert en een huidnatuurlijke tint zoeken, door de dekking is dat in principe ook genoeg.
Ja die! Kocht 'm eerst bij het Kruidvat, maar nu dus Douglas? Wist ik niet.
@anon31745129 @anon53872374 late reactie maar had geen ervaring en heb het gelijk iedere dag gebruikt (wel alleen avond). Dus misschien was dat niet zo slim? Is het dan het beste om op te bouwen?
Ja blijkbaar! Ik ga ‘m iig kopen als vervanger voor die van Decubal, thanks!