Ah top!! Dankjewel
@anon44972210 @Cat Ik gebruik ook Glycolic Acid 7% en AHA 30% + BHA 2%! Vooral die tweede vind ik super goed en mijn huid is veel minder dof als ik dat gebruikt heb.
Dankjewel, ik zal er eens naar kijken!
Iemand met een vette huid ervaring met Kiehls? Zit er aan te denken om daar eens wat van aan te schaffen. De adventskalender ziet er ook geweldig uit maar denk dat ik dan toch liever een aantal producten koop… ook omdat je echt geen idee hebt wat erin zit (ik hoef geen douchegel of shampoo van kiehls bijv)
Voor de Belgen: er is nog heel even 20% weekend korting bij Ici Paris, ook op Jeffree Star! Heb eindelijk een liquid lipstick besteld, ben eens benieuwd…
Met de korting is het ietsje goedkoper dan Beautybay. Heb wel de Sherlock Holmes in mezelf moeten naar boven halen om de juiste kleuren te vinden, amai, zo’n slechte site
Een tijdje terug had ik jullie advies gevraagd wat betreft skincare en wil even mededelen dat ik wel een vooruitgang zie! Heel erg bedankt allemaal <3 Kreeg van jullie het advies om de gezichtsreiniger van Decubal te gebruiken, maar aangezien deze echt overal uitverkocht was, heb ik net als de dagcreme die van Zarqa aangeschaft. Ook gebruik ik nu sinds een paar weken weer (1x in de twee dagen) de BHA exfoliant van PC. Merk nu alleen wel dat mijn voorhoofd een klein beetje gaat schilferen? Kan ik dan beter een andere exfoliant proberen of juist nog even doorzetten?
Ik wil graag een aantal nieuwe kwasten kopen, onder andere een foundation en een blushkwast. Niet te duur, maar wel oke. Iemand een aanrader qua merk?
Ik vind zoeva en Real Techniques erg fijn en redelijk budget. Van Real Techniques vind ik enkel de gezichtskwasten fijn, oogschaduwkwasten iets minder.
Edit: Vanwege tijdsdoding op de uni even voor je gezocht, hier hebben ze een mooie aanbieding: https://www.wehkamp.nl/merken/real-techniques/
Doorzetten, dit is nog maar kort. En de BHA opbouwen, maar mss doe je dat al en zit je nu op eens in de twee dagen.
De kwasten van Morphe en die van Zoeva idd.
Yes, bedankt! Twijfelde namelijk of dit een teken van mijn huid was van neh doe maar niet of dat dit aan het begin nou eenmaal bijhoort.
Meteen sponsjes besteld! Zie dat die populaire Maybelline concealer ook 50% korting heeft
Heel lief, dankjewel! Gaat op mijn verjaardagslijstje haha.
Thanks voor t delen. Eindelijk nu soft glam pallette besteld.
Ik wil de Maybelline instant age rewind concealer proberen maar ik weet niet zo goed welke kleur ik moet nemen, heeft iemand tips?
Ik ben licht getint (maar wel bleek) met een gele ondertoon. Ik twijfel tussen light, sand of fair denk ik?
Ik heb deze ook maar sinds een paar maanden is de textuur heel raar gaan worden; brokkelig, ruikt wat raar… Het is niet dat ik het flesje al meer dan een jaar heb ofzo?
Ik zou dan een AHA kiezen, die is juist goed voor een doffere huid, en beter in het verwijderen van de oppervlakkige dode huidcellen. En inderdaad, met The Ordinary heb ik zelf een positievere ervaring, juist als het gaat om exfolianten. Die van Paula zijn echt bizar duur.
Ik gebruik zelf Light en ik heb echt een lichte huid met neutrale ondertoon, dus ik denk dat die te licht zou zijn! (tenzij je juist een heel lichte concealer voor onder je ogen wilt, dan zou het misschien wel werken)
Ah top! Dankjewel voor de tip. Denk dat ik vanmiddag uit werk even ga bestellen😁