Het Beautytopic

Geen spon, maar kreeg dit linkje van mijn vriendin en het klinkt wel aantrekkelijk? Ik weet alleen niet wat voor producten ze verkopen. Zag wel Kiehl’s en La Roche Posay, dus heeft iemand aanraders? En is iemand al een keer naar deze sale geweest? Anders sla ik gewoon vijf potten wax in voor m’n vriend als ik niks kan vinden :sweat_smile:

https://www.lorealsale.nl

Weet er iemand een (ook goedkoop) alternatief voor het Kruidvat wimperserum? Die van mij begint al wat leger te raken en ik kan niet meer zonder… wil er niet aan denken dat ik straks weer mijn eigen stompjes wimpers terug krijg :tired_face: En anders toch maar Revitalash?

1 like

Ik vind deze fijn! Alleen moet je ervoor naar Duitsland. :grimacing:

Zorgt deze ook voor langere en vollere wimpers? Mijne van de kruidvat raakt ook op :sob:

Komt het Kruidvat wimperserum niet meer terug? :o

Nee, ze zijn uit de schappen gehaald omdat er een gevaarlijk stofje in zit. Dat stofje zorgt er juist voor dat de wimpers groeien…
Bij revitalash is dat stofje er ook uitgehaald dus ik weet niet of die nog wel goed werkt.

Hmm, ik gebruik mijn wimperserum nog wel… Weet niet of dat dan schadelijk is.

revitalash zou nog moeten werken, zit een stof in die ze zwaar gepatenteerd hebben

Biofrost toch? Het is niet gevaarlijk dacht ik, het word gebruikt in medicijnen voor oogaandoeningen. Bijwerkingen zijn dat je wimpers groeien maar je oogkleur kan ook veranderen. Er waren mensen die donkere verkleuringen kregen.

Meen ik mij te kunnen herinneren. Kan het ook helemaal mis hebben. Ik gebruik het nu alleen nog op mn wenkbrauwen tot het flesje op is

Wat zijn jullie ervaringen met cleansing balms? Ben benieuwd naar die van Clinique

Ik heb die van Clinique en vind hem heel fijn. Vooral in de herfst en winter als mijn huid wat droger is. En je doet er heel lang mee:

1 like

Dat is goed nieuws! Zou ik dat in het uiterste geval nog kunnen kopen.

@Karl_Lagerfeld. Ja klopt! En die verkleuring kwam bij de mensen die het echt als oogmedicijn gebruikten, dus mij leek de kans op die bijwerking bij het serum minimaal. Eeuwig zonde!

1 like

Ja ik vind het ook erg jammer… werkt super goed, ook bij je wenkbrauwen!

@Hondje als je proefdiervrij wilt is die van The Body Shop erg fijn! Ik vind hem fijner dan Clinique.

3 likes

Geen ervaring met die van Clinique, maar ik heb een tijdje Ultrabland van Lush gebruikt. Toen gebruikte ik nog vaak foundation (nu niet meer) en vond ik het wel handig omdat het alles eraf haalde en hielp tegen een droge huid. Het was wel meer gedoe want je moet het er dan afhalen met een washandje. Nu ik dit typ denk ik eraan om het weer te halen.

2 likes

Yes die van The Body Shop is heel fijn!!!

1 like

Ultrabland is toch wel een heel ander product, erg vet, en wordt ook geen milk als je het nat maakt. Laat ook een behoorlijk vette laag achter vind ik zelf, dat doet een balm niet.

Echt? Goed om te weten, ik heb nog nooit een andere balm gebruikt. Misschien toch eens die van The Body Shop proberen, is dat die met kamille in het metalen blik?

Ik ben ook benieuwd welke dit is! Want die van Clinique was ik erg benieuwd naar, maar nooit getest ivm dat ze niet dierproefvrij zijn.

https://www.thebodyshop.com/nl-nl/gezicht/gezichtsreinigers-en-tonics/camomile-sumptuous-cleansing-butter/p/p000186

Afgaand op de reviews klinkt het ook als een geweldig product. Ze hebben het ook over een “muslin cloth”, een speciaal doekje om het spul eraf te halen. Iemand dat wel eens gebruikt?

1 like