Dank je! Vind je dat ie een lichte dekking heeft? Een natuurlijk effect, maar dan net iets mooier zeg maar:p
Ja vind ik wel! Ik draag nooit ‘echte’ foundation omdat ik het niet lekker vind zitten maar dit voel je helemaal niet. En het is redelijk goed op te bouwen zodat je rode plekjes wel goed weg kan werken maar verder niet met een masker op rondloopt.
Dat klinkt goed, precies wat ik zoek!
Woooww echt prachtig ik heb ook die marmeren van 2 jr geleden en heb die bijna helemaal opgebruikt, maar deze is nog mooier idd! Wel jammer van de prijs ja, misschien met black friday?
Ik hoop dat het wat voor je is! Zou gewoon een sample bestellen je betaalt geloof ik wel shipping maar dat is niet zo veel en het komt uit Amerika maar het is er altijd best snel bij mij!
Heeft iemand deze al geprobeerd? Sinds de TBS nutriganics oil to gel uit het assortiment is gehaald (zon ontzettend fijn spul was dat) op zoek geweest naar een waardige vervanger en dit klinkt wel goed.
Ik heb de poeder foundation van Pur, ook minerale makeup en die gebruik ik inmiddels ruim een jaar naar volle tevredenheid. Is heel natuurlijk. Is pressed foundation en dat vind ik persoonlijk fijner (minder gedoe) dan losse poeders.
In diezelfde sfeer heb ik ook goeie verhalen gehoord over Creative Cosmetics, maar daar zit net niet een goeie match voor mijn huidskleur bij. Zij doen ook samples iig en dan krijg je 5 tinten binnen een kleurgroep (licht, medium, bronzed en donker geloof ik) voor iets van 7 euro
Vind je dat je kijkend naar deze foto je eigen kleur goed hebt kunnen uitkiezen? (Ik vind de huidskleur van meisje 1 best warm ogen terwijl eronder staat dat het voor koele tinten is). (Ik kon trouwens geen samples vinden op de site)
Ik weet niet of de Hemp handcreme ook onder de aanbieding valt maar zo ja: Kopen!
Excuus, ik bedoelde Everyday Minerals! Die hebben wel samples als het goed is, volgens mij via de shade finder. Zit weer lekker te slapen vandaag
Dat is mooi, want die is wel goedkoper hehe. Welke finish had jij? (Sorry voor alle 100 vragen)
Parfum staat halverwege de ingrediëntenlijst, dus ik zou hem skippen.
Edit: Ik zie ineens dat er in mijn geliefde cleansing balm ook best veel parfum zit, ik had altijd het idee dat ik daar heel gevoelig voor was maar heb bij de balm geen last. Misschien valt het bij deze dan ook wel mee!
Je zou de foundation die je hebt ook kunnen “verdunnen” door 'm te mengen met dagcrème misschien?
Semi matte!
Het is zo’n cushion foundation helaas. Ging net even kijken voor de kleur, maar volgens mij komt er ook niet zo veel meer vanaf haha
Oh die ziet er ook mooi uit!
Ja snap ik! Normaal ben ik ook niet van parfum in producten, maar ik merk dat het bij een reiniger niet zoveel uitmaakt op mijn huid. Die spoel je er vrij snel weer af dus de parfum blijft niet op je huid zitten.
Toch maar een keer proberen, jammer dat ie 15 euro is, die van de andere lijn was 10 euro.
Vind ik ook haha
Die lichtere is heel mooi tijdens de lente/zomer! Heel natuurlijk blosje geeft die. Het enige wat ik niet gebruik is de highlighter want heb andere die mooier zijn. Maar love de structuur van die poeders echt, zooo pretty!!
Dankje!! Even kijken of ik die ergens vandaan kan halen.
Echt jammer dat die van Kruidvat uit de schappen is gehaald. Ik gebruik het al 1,5 jaar en nooit ergens last van gehad dus verwachtte ook niet dat dat ook nog zou gaan gebeuren en durfde het wel gewoon te gebruiken. Ook een erg goed idee om het op je wenkbrauwen te gebruiken @Karl_Lagerfeld dit moet ik ook eens proberen… worden je wenkbrauwen hier dikker/voller van? Of langere haren haha?