Verzenden ze wel naar nederland dan?
Ik heb hierdoor haargroei op kale plekken weer terug gekregen en inderdaad volle langere haren. Krijg altijd complimentjes van mijn wenkbrauw meisje!
Ja! Ik heb het tenminste altijd gewoon gekregen
Ik wou de adventskalender van bare minerals maar ik kreeg t niet voor elkaar op hun site. Ik dacht dat ze alleen binnen de uk verzonden. Nieuwe pging. Bedankt voor de tip
Uitverkocht helaas.
Ik vind de gezichtsverzorging en -reiniging van de vitamine E lijn heel fijn!
Oh nee ik had dat in eerste instantie verkeerd neergezet, ging over Everyday Minerals, sorry!
Niemand die meer weet?
Ik kom hier even een vraag dumpen
Met welke lippenstift kan ik veilig zoenen?
En dan bedoel ik niet een kusje op de wang maar gewoon het echte werk zeg maarâŠ
Het liefst ook iets wat niet zo âvelletjes-achtigâ slijtâŠ
Gebruikt iemand hier zoân ronde fohnborstel en werkt dat fijn? Aanraders qua merken zijn ook erg welkom!
Ik vind dit een heel fijn masker. Beter dan oatfix en rosy cheeks.
Ik ben anderhalf jaar geleden geweest en toen heb ik geen Kiehlâs gezien helaas. Wel Nyx, Maybelline, Lancome en producten van de kapperslijn van LâOreal. Ik moet zeggen dat ik aanbiedingen tegen vond vallen. Vooral de goedkopere lijnen van LâOreal (Garnier, Maybelline) waren afgeprijsd maar die prijzen liggen best dicht bij de prijzen die drogisterijen hanteren wanneer er een 1+1 of 2e voor de halve prijs actie is. Ik had het leuker gevonden als de duurdere en exclusievere producten leuk afgeprijsd waren. Het enige wat wel goed afgeprijsd was waren de haarproducten van premiumlijnen van LâOreal. Uiteindelijk heb ik dit gekocht (ik had er toentertijd een foto van gemaakt)
Samenvatting
Hairspray, shampoo, mijn favoriete lipgloss van Nyx, vloeibare highlighter, twee concealers van Maybelline die toen al uit het assortiment gehaald waren, leave-in conditioner, eyeliner. De twee poeders en etui waren gratis.
Ik gebruik al een paar jaar de Babyliss roterende fohnborstel (de AS551E pro 800 heet ie zo te zien) en dat is zoân ontzettend geweldig ding! Echt elke cent waard (en soms op MP nog wat goedkoper te krijgen)
Polijst je haar heel mooi en werkt echt snel en makkelijk. Ik heb halve krullen die heel snel pluizen en nooit mooi opdrogen, en hiermee heb ik ze in no time sleek en shiny. Had ik al gezegd dat het een aanrader is?
Sleek als in niet pluizig of als in steil?
En moet je hier een beetje handig voor zijn? Ik heb het een keer geprobeerd met een ronde borstel en föhn en toen bleef mn haar er helemaal inhangen
Dankjewel voor de tip en review, ik ga deze zeker eens bekijken!
Beide! Je kunt de onderkanten dan naar buiten of binnen laten vallen, afhankelijk van welke kant je op roteert (zijn 2 standen)
En ik vind 'm echt foolproof. Ik ben ook een kneus met losse borstels en kreeg daar ook nooit mooi resultaat mee zoals de kapper. Maar dit was eigenlijk meteen een succes.
Haha geen enkele volgens mij.
Ik heb 0 problemen met de nyx lingerie liquid lip, of met hun full throttle
Jaaa! Klopt buff bisque had ik nodig. Eens kijken of ze die verkopen daar. Zou wel chill zijn want echt een fijne foundation was dat
Oke. Nu snap ik het. Want bare minerals verzend niet hier naar toe helaas.